Hij staat wel op mijn lijstje van muzikanten die ik om zie vallen. Ik hoop het niet natuurlijk.quote:
Dat zou wel een stunt zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Ceremonie bij de opening van het WK.
Ik hoop dat de 'verkeerde' Iraanse vlag binnegedragen wordt…
Ah, dat is wel jouw smaak inderdaad.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
We waren vanavond hier https://eetcafevandam.nl/ gezellig interieur. Boven ons hoofd stonden kopjes van Arcopal en kopjes van het Nutromaservies van Just Me
Ooit valt ie om, maar hopelijk nog niet snelquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij staat wel op mijn lijstje van muzikanten die ik om zie vallen. Ik hoop het niet natuurlijk.
Het is overigens ook nergens op gebaseerd. Gewoon een (voor)gevoel
En nu hebben jullie de vrijdag-bingo nog gemist ookquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
We waren vanavond hier https://eetcafevandam.nl/ gezellig interieur. Boven ons hoofd stonden kopjes van Arcopal en kopjes van het Nutromaservies van Just Me
De hele vloer was bedekt met Perzische tapijten, zo tof. De muur achter ons tafeltje had exact de kleur oranje van de keukenmuur in mijn vorige 2 huizen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat is wel jouw smaak inderdaad.
Afgelopen weekend was ik bij het 7's Rugby toernooi waar Iran tegen Oekraine speelde.quote:
Ik heb begrepen dat het team weigert te spelen als er ook maar een zo’n vlag in het stadion is.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was ik bij het 7's Rugby toernooi waar Iran tegen Oekraine speelde.
Onder begeleiding van Give Peace A Chance kwamen beide teams het veld op en wij zaten naast een kleine 50 Iraanse fans, die met de originele vlag zwaaiden en foto's van de voormalige Sjah omhoog hielden.
Het lawaai met toeters en trommels was oorverdovend, maar het geheel was indrukwekkend…
Dat geloof ik.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was ik bij het 7's Rugby toernooi waar Iran tegen Oekraine speelde.
Onder begeleiding van Give Peace A Chance kwamen beide teams het veld op en wij zaten naast een kleine 50 Iraanse fans, die met de originele vlag zwaaiden en foto's van de voormalige Sjah omhoog hielden.
Het lawaai met toeters en trommels was oorverdovend, maar het geheel was indrukwekkend…
Wowquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Welcome To The Jungle - Guns n' Roses
Eerlijk gezegd zou me dat niets eens verbazen als er 1000 zouden zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het team weigert te spelen als er ook maar een zo’n vlag in het stadion is.
Ik hoop dat er niet een zo’n vlag is….
Maar een een stuk of 1000
Ik voorspel een meer dan roerig WK, voor zover het dat al niet is…quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat het team weigert te spelen als er ook maar een zo’n vlag in het stadion is.
Ik hoop dat er niet een zo’n vlag is….
Maar een een stuk of 1000
Ik vrees ook dat er een heleboel gesodemieter te wachten staatquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voorspel een meer dan roerig WK, voor zover het dat al niet is…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |