quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Koetje Boe Love - Bob Marley (incl. Theezakje)
Was dat een kroeg/disco of bedoel je de kermisattractie??quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:23 schreef MadMaster het volgende:
Als puber op deze muziek in de Octopus.
Beter kreeg je het toen niet…
Het laatste, in 1980 was dat wel het hoogtepunt van de kermisattracties…quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was dat een kroeg/disco of bedoel je de kermisattractie??
De eerste keer dat ik het veld zonder tribunes zag, vond ik het best klein en kon me ook bijna niet voorstellen dat er bij de de PC een kleine 10000 man omheen zitten.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat kaatsveld hebben we inderdaad gezien
Potverdikkeme, ik had ook gewoon Neil moeten zeggen. Ik weet namelijk echt nooit welke Neilquote:
Dat was absoluut mijn favoriet.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het laatste, in 1980 was dat wel het hoogtepunt van de kermisattracties…
Toen mijn kinderen de kermisleeftijd hadden was het De Arm. Ik weet niet of dat nog steeds zo is, of dat die ook inmiddels weer is ingehaald.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het laatste, in 1980 was dat wel het hoogtepunt van de kermisattracties…
Deze stem kun je toch niet verwarren?quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Potverdikkeme, ik had ook gewoon Neil moeten zeggen. Ik weet namelijk echt nooit welke Neil
Het is niet dat ik de stemmen door elkaar haal, ik weet gewoon niet welke Neil bij welke stem hoort.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Deze stem kun je toch niet verwarren?
Die film is ook echt gaaf
Ik vond Our House best meevallen…quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:31 schreef Melting het volgende:
@:MadMaster de plaat hier kun je beter niet raden.... titel is te lang.
Ik bedoel natuurlijk hierna.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond Our House best meevallen…
Is die een beetje leuk af te korten?quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:31 schreef Melting het volgende:
@:MadMaster de plaat hier kun je beter niet raden.... titel is te lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |