abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221213657
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 13:56 schreef Horsemen het volgende:
Nieuwe via Collin met een 1e hypotheek op een gedeelte woon en een gedeelte bedrijfspand:

Herenkapper Yilmaz
¤ 360.000 | 8,0 % rente | 60 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/herenkapper-yilmaz/

LTV 111% is in eerste instantie niet best maar het verhaal in de pitch zou hier denk ik wel goed kunnen werken (ik weet niet of er een verhuurvergunning nodig is). Een besparing van 1250,- per maand voor de huur en de locatie (naast een café) is prima geschikt voor de verhuur aan een "uitzend- en arbeidsbemiddelingsorganisatie". Daarnaast kan hij mooi zelf een oogje in het zijl houden als hij aan het knippen is.

Zelf dacht ik er aan om hem wel mee te nemen. Andere nog andere inzichten mbt dit project?
Is hier al een linkje van of moet ik om 11.00 uur klaar zitten.
pi_221213694
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 10:53 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]
Ik heb het gevraagd. Hij gaf me een bedankje maar geen linkje. Er is ook een tweede hypotheek op woonhuis. Hier wil ik wel box 3 voor betalen
pi_221213695
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 10:53 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]
Klaar zitten...
pi_221213705
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juli 2026 10:58 schreef Horsemen het volgende:

[..]
Klaar zitten...
Dat was dus de ijsboer maar die hadden we al mee kunnen nemen of overslaan :) Dus vanmiddag klaar zitten. :)

[ Bericht 7% gewijzigd door NaRegenDeZon op 02-07-2026 11:08:56 ]
pi_221213738
Een twijfelachtige aanvullende 5e hypotheek in Hoofddorp bij SIG. Woz 5 ton taxatiewaarde bijna 9 ton...?

Zit in 1a en vind het wel best zo...
pi_221213752
In de eerste 10 minuten van de openstelling van https://www.collincrowdfund.nl/florencia-v-o-f/

Slechts 4% erbij nu op 43%. Men zal denk ik de rente moeten verhogen anders gaat het ijs smelten.
pi_221213830
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 19:28 schreef InVestEerder het volgende:
CCF update is volledig in lijn met mijn verwachtingen. Alléén maar loze beloftes en smoesjes, helemaal niets concreet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Collin schrijft helaas niet wat hun aanvullende maatregelen behelzen. Ik heb geen geduld meer met deze leningnemers...
Er zal helaas toch weinig anders opzitten dan geduld hebben en Collin hun werk laten doen.
Zelf heb ik nog wel vertrouwen dat dit uiteindelijk goed zal komen, al zou het wel eens een lang traject kunnen worden. De markt voor dit soort panden in het topsegment is dun, dus kopers zullen waarschijnlijk niet in de rij staan.
Wel opvallend trouwens dat de WOZ waarde van het pand nu al 3.1M is, waar het twee jaar geleden nog 1.7M was.
pi_221213857
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 11:08 schreef zeeland6 het volgende:
Een twijfelachtige aanvullende 5e hypotheek in Hoofddorp bij SIG. Woz 5 ton taxatiewaarde bijna 9 ton...?

Zit in 1a en vind het wel best zo...
IDEM :W
pi_221214107
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 11:15 schreef OpDieFiets het volgende:

[..]
Er zal helaas toch weinig anders opzitten dan geduld hebben en Collin hun werk laten doen.
Zelf heb ik nog wel vertrouwen dat dit uiteindelijk goed zal komen, al zou het wel eens een lang traject kunnen worden. De markt voor dit soort panden in het topsegment is dun, dus kopers zullen waarschijnlijk niet in de rij staan.
Wel opvallend trouwens dat de WOZ waarde van het pand nu al 3.1M is, waar het twee jaar geleden nog 1.7M was.
Er is uitstel gegeven om het pand af te maken. Dat had inmiddels al lang gebeurd kunnen zijn. Blijkbaar gaat hun geld op aan andere zaken (gokje: hoge privé opnamen en kosten van rechtszaken).
Pecunia non olet
pi_221214330
Dit ken ook nog in de hot summer CCF Proef & Beleef ; 2e hypo is 160k met 146k openstaand, zal ff duren maar dit komt wel OK

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')