quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:09 schreef incel het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig, als je echt elkaar al 8 jaar kent en vertrouwd zou er geen safewoord nodig moeten zijn. Dan weet de ander precies hoeveel je aan kan zou je zeggen.
Deze nomineren we voor domste post van 2026.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:09 schreef incel het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig, als je echt elkaar al 8 jaar kent en vertrouwd zou er geen safewoord nodig moeten zijn. Dan weet de ander precies hoeveel je aan kan zou je zeggen.
Zucht.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:58 schreef incel het volgende:
Dan zou ik eerder een tijdslimiet afspreken. Dat je 5minuten je gang mag gaan en dan elke 5min ff de pols voelt
Nee dit gaan we dus ZEKER NIET doen...quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:55 schreef Arjan456 het volgende:
Niet door partner, wel door een professionele meesteres.
Ze bindt mij dan vast aan een bondagekruis.
Echt enorm geil. Heb er ook foto's van, maar die kan ik hier beter niet delen.
Hoezo niet? Paint gewoon je gezicht weg. Je bent toch geen mietje?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 10:55 schreef Arjan456 het volgende:
Niet door partner, wel door een professionele meesteres.
Ze bindt mij dan vast aan een bondagekruis.
Echt enorm geil. Heb er ook foto's van, maar die kan ik hier beter niet delen.
Gaat wel goed met die open sollicitatie, of niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:58 schreef incel het volgende:
Dan zou ik eerder een tijdslimiet afspreken. Dat je 5minuten je gang mag gaan en dan elke 5min ff de pols voelt
Ik durf best een foto te posten, maar denk niet dat dit het juiste forum er voor is.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:54 schreef incel het volgende:
[..]
Hoezo niet? Paint gewoon je gezicht weg. Je bent toch geen mietje?
Wat doet ze dan allemaal met je en hoelang? Of bindt ze je vast en gaat ze erna koffie drinken en komt ze halfuurtje later terug of hoe werkt dat precies?
En vind je partner dit allemaal prima? Zoveel vragen...
Ben niet echt op zoek naar iemand hoor hihi ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:09 schreef nostra het volgende:
[..]
Gaat wel goed met die open sollicitatie, of niet?
En met een zweep?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:18 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
Ik durf best een foto te posten, maar denk niet dat dit het juiste forum er voor is.
Heb op andere forums al wel een foto van mezelf aan een bondagekruis gepost.
En wat ze met me doet? Ze spuugt in m'n gezicht, knijpt in m'n tepels, trapt in m'n ballen.
Ook jaquote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:20 schreef incel het volgende:
[..]
Ben niet echt op zoek naar iemand hoor hihi ben gewoon nieuwsgierig.
[..]
En met een zweep?
Je bent zo schattig onervarenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:09 schreef incel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:54 schreef incel het volgende:
[..]
Wat doet ze dan allemaal met je en hoelang? Of bindt ze je vast en gaat ze erna koffie drinken en komt ze halfuurtje later terug of hoe werkt dat precies?
Foto post ik niet, maar hier een linkje voor de foto.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:54 schreef incel het volgende:
[..]
Doet het niet dan moet ik zeker een account hebbenbquote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:47 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
[..]
Foto post ik niet, maar hier een linkje voor de foto.
https://www.girlsreview.n(...)1_154118-jpg.496750/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |