Wat voor rollenspel deed je dan en wat was het codewoord?quote:Op donderdag 11 juni 2026 09:55 schreef Cupfighter het volgende:
In het verleden is dat wel eens gebeurd met een partner, we deden vaker rollenspelletjes tijdens seks, dan spreek je inderdaad een codewoord af
Oh verschillende eigenlijk, we hielden van afwisseling, het codewoord was sushiquote:Op donderdag 11 juni 2026 10:49 schreef incel het volgende:
[..]
Wat voor rollenspel deed je dan en wat was het codewoord?
Geef eens wat voorbeelden dan voor afwisselende rollenspellen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh verschillende eigenlijk, we hielden van afwisseling, het codewoord was sushi
Ehm ja nu ga ik commentaar krijgen maar gezien ons leeftijdsverschil vader/ dochter of buurmeisjequote:Op donderdag 11 juni 2026 12:19 schreef incel het volgende:
[..]
Geef eens wat voorbeelden dan voor afwisselende rollenspellen.
Wat een kut stopwoord trouwens.
Oh heb ik geen problemen mee hoor persoonlijk hou ik ook heel erg van leeftijdsverschil ik ben ook bijna 2x zo oud als mijn vriendin maar dan is het niet echt rollenspel toch want de natuurlijke balans is sowieso al een dergelijke verhouding dag in dag uit.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ehm ja nu ga ik commentaar krijgen maar gezien ons leeftijdsverschil vader/ dochter of buurmeisje
Ja het woord moest niks met seks te maken hebben, sushi valt dan op
Klopt maar in het spel benadrukte we dat verschilquote:Op donderdag 11 juni 2026 12:25 schreef incel het volgende:
[..]
Oh heb ik geen problemen mee hoor persoonlijk hou ik ook heel erg van leeftijdsverschil ik ben ook bijna 2x zo oud als mijn vriendin maar dan is het niet echt rollenspel toch want de natuurlijke balans is sowieso al een dergelijke verhouding dag in dag uit.
Ja misschien heb je wel gelijk met dat sushi. Ik heb nog nooit een stopwoord gebruikt. Ben best vanilla
Het zou meer een spel zijn als je doet alsof jij de jongste bent en zij de oudste dan of zo. Maar ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt maar in het spel benadrukte we dat verschil
Claustrofobie heeft toch wat te maken met kleine ruimtesquote:Op donderdag 11 juni 2026 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
Triggert bij mij claustrofobie. Nee dus.
Oh echt? En wat doet hij dan allemaal zoal bij jou?quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:58 schreef Koettie het volgende:
Wel eens, meestal is het andersom tho. Ik hou niet heel erg van alle controle uit handen geven, hoewel ik het met deze man juist heel fijn kan vinden. Maar niet te vaak
Meestal edgen tot ik hem wil wurgen en daar moet ik net de mood voor hebben.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:17 schreef incel het volgende:
[..]
Claustrofobie heeft toch wat te maken met kleine ruimtes
[..]
Oh echt? En wat doet hij dan allemaal zoal bij jou?
Hoe doet hij dat dan precies? Met een wagic wand?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:53 schreef Koettie het volgende:
[..]
Meestal edgen tot ik hem wil wurgen en daar moet ik net de mood voor hebben.
Ik denk dat een persoon die niet eens wat geld aan een nieuw speeltje wil uitgeven en niet oraal wil gaan, niet klaar is voor dit soort gevorderd spel..quote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:59 schreef incel het volgende:
[..]
Hoe doet hij dat dan precies? Met een wagic wand?
Je kan het me altijd proberen te leren wie weet heb ik er wat aan over 10 jaar als het eindelijk mijn tijd is.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 16:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk dat een persoon die niet eens wat geld aan een nieuw speeltje wil uitgeven en niet oraal wil gaan, niet klaar is voor dit soort gevorderd spel..
Als klopt wet jij eerder zei, dan ben je al dik in de 30. Je zou al meer moeten weten tegen nu.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 16:52 schreef incel het volgende:
[..]
Je kan het me altijd proberen te leren wie weet heb ik er wat aan over 10 jaar als het eindelijk mijn tijd is.
Ik ben een laatbloeiertjequote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als klopt wet jij eerder zei, dan ben je al dik in de 30. Je zou al meer moeten weten tegen nu.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |