Daar is een leuk liedje over gemaaktquote:Op woensdag 10 juni 2026 20:17 schreef RetepV het volgende:
Anders, namelijk: hoe moeten we ze precies tegen houden?
Voor de rest ben ik van het kamp die gelooft dat als ze helemaal de moeite nemen om naar onze uithoek van het heelal, naar onze uithoek van de Melkweg te komen, dat een investering is waar ze iets voor terug verwachten. Dat kan dus heel makkelijk slecht voor ons aflopen, aangezien we niets hebben om hen bij eventuele onderhandelingen onder druk te zetten, zelfs niets om hen er van tegen te houden ons te veroveren.
Ik weet zeker dat de mensheid in het geval van dat er aliens landen, té druk bezig zullen zijn om nog iets van die reacties mee te zullen krijgen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:52 schreef over_hedge het volgende:
Ben wel benieuwd hoe de kerk en andere geloven hier op zouden reageren
Missionarissen eropaf sturen. Een katholieke gnorf, joodse shababtor of islamitische hayubi wil je zeker in je team proberen te krijgen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:52 schreef over_hedge het volgende:
Ben wel benieuwd hoe de kerk en andere geloven hier op zouden reageren
Wat een onzin.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:59 schreef Hiddendoe het volgende:
En ik vraag me dan vooral af of die aliens de mens als de dominante soort zouden herkennen/beschouwen.
Ik denk dat de aliens eerder contact zouden proberen te maken met katten, varkens, muizen of koeien.
Gewoon omdat het niet logisch is dat een zgn. dominante soort zo'n puinhoop maakt van zijn leefgebied.
Pardon? Waar is dat op gebaseerd?quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:43 schreef dick_laurent het volgende:
aangezien in ons eigen melkwegstelsel inmiddels wel redelijk unaniem bewezen is dat er geen intelligent leven bestaat
Ik moest even zoeken wat dat is, weer iets geleerd.quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:56 schreef Cruzinats het volgende:
Ik zou ze stuk voor stuk trakteren op backshots.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pindazakje
Vechten om ruimte? Er is plek zat voor ons én voor de aliens, al zijn het er 100 miljard.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:17 schreef RetepV het volgende:
Anders, namelijk: hoe moeten we ze precies tegen houden?
Voor de rest ben ik van het kamp die gelooft dat als ze helemaal de moeite nemen om naar onze uithoek van het heelal, naar onze uithoek van de Melkweg te komen, dat een investering is waar ze iets voor terug verwachten. Dat kan dus heel makkelijk slecht voor ons aflopen, aangezien we niets hebben om hen bij eventuele onderhandelingen onder druk te zetten, zelfs niets om hen er van tegen te houden ons te veroveren. De Aarde is gewelddadig, het hele heelal is gewelddadig. Iedereen moet vechten om ruimte voor zichzelf te maken. Dat kunnen we ook wel van aliens verwachten.
Het kan altijd meevallen natuurlijk, maar welke garanties in die richting hebben we precies?
quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:44 schreef Farenji het volgende:
De vraag is hoe zij zouden reageren als ze de ontzettende tiefuszooi zien die wij er hier van gemaakt hebben.
quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:54 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Meteen gillend weer wegsuizen natuurlijk. Wij zijn de achterbuurt van dit prachtige universum.
Onzin. Leefruimte is ontzettend schaars. We kennen maar 1 planeet in al die honderden miljarden sterrenstelsels die we hebben ontdekt, waar met zekerheid comfortabel op geleefd kan worden. Als er aliens zijn, dan moet er nog een planeet zijn. Als de aliens helemaal hiernaartoe komen, dan doen ze dat omdat ze denken dat ze een planeet hebben gevonden waar zij ook zouden kunnen leven. Een nare verrassing voor hen dan dat er al hoger leven is. Twee leefbare planeten, waarvan eentje bewoond is door een ander ras. Sentient of niet, het moet plaats maken. Want hun eigen planeet is overvol. Anders kwamen ze in de eerste plaats al niet hiernaartoe.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vechten om ruimte? Er is plek zat voor ons én voor de aliens, al zijn het er 100 miljard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |