Als ik het echt tenenkrommend slecht vind natuurlijk wel, maar dat is in m'n hele leven misschien twee keer voorgekomen. Ik kijk ook niet zoveel, dat scheelt ook wel. Die ene film in 3 jaar die ik dan kijk, kijk ik ook wel afquote:Op donderdag 11 juni 2026 16:04 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ook als ie slecht is kijk je hem altijd helemaal af? Een bioscoopzaal uitlopen heb ik om die reden nog nooit gedaan, maar de thuis is het toch niet zo heel gek om de film te stoppen als ie niet boeit?
ja hoor, vaak genoeg gehadquote:Op woensdag 10 juni 2026 13:24 schreef Ama het volgende:
Alsof ze ooit bij de bioscoop daadwerkelijk in je tas gaan kijken. En ik heb eerlijk gezegd het gevoel dat het die jonge lui achter de kassa ook weinig kan interesseren.
Wel eens meegemaakt bij Pathé Bijlmer jaren geleden.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:24 schreef Ama het volgende:
Alsof ze ooit bij de bioscoop daadwerkelijk in je tas gaan kijken. En ik heb eerlijk gezegd het gevoel dat het die jonge lui achter de kassa ook weinig kan interesseren.
het ligt erg aan de locatie van de bioscoop denk ik..quote:
Aha, ja dan wel idd. Ik kijk iets meer.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als ik het echt tenenkrommend slecht vind natuurlijk wel, maar dat is in m'n hele leven misschien twee keer voorgekomen. Ik kijk ook niet zoveel, dat scheelt ook wel. Die ene film in 3 jaar die ik dan kijk, kijk ik ook wel af
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |