quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.hln.be/vtm-ni(...)reisverbod~a847c247/
quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Mwah
Benieuwd hoe vaak jij nog vogeltesdans-achtige soepzooi krijgt aangeraden nu
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 10 juni 2026 21:00 schreef pullup het volgende:
[..]
De drs
Bekijk deze YouTube-video
Dit is ook zo mooi gezongen
Het wordt een steeds grotere farcequote:Op woensdag 10 juni 2026 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, Belgen worden binnenkort ook geboycot op het WK,
en mogelijk alle vluchten uit Belgie![]()
Heeft ie nog mazzel dat die Duitsers 80 jaar geleden verloren hebben danquote:Op woensdag 10 juni 2026 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zie ik net het staatsbezoek van de Bundespräsident Frank-Walter Steinmeier aan Nederland, begint dat Jochie Jetten in het Engels... Dat prutsertje woont zon beetje naast de grens.
Dat zeggen de geschiedenisboeken wel jaquote:Op woensdag 10 juni 2026 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft ie nog mazzel dat die Duitsers 80 jaar geleden verloren hebben dan
Deze is wel leuk, heerlijk kneuterigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deze is wel leuk, heerlijk kneuterigHaha die had ik al eens gezien jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest wel lachen
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
Gewoon in stereo op radio 1 hèquote:Op woensdag 10 juni 2026 22:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha die had ik al eens gezien jaMoest wel lachen
Het is ook eigenlijk nog steeds geniaalquote:Op woensdag 10 juni 2026 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gewoon in stereo op radio 1 hè
Eén van de comments is ook dat het toen al futuristisch klonk... en nu nog steeds !quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is ook eigenlijk nog steeds geniaal
Yupquote:Op woensdag 10 juni 2026 22:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eén van de comments is ook dat het toen al futuristisch klonk... en nu nog steeds !
quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Yup
Ik kon toen een aantal van die baspartijtjes meespelen![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deze is wel leuk, heerlijk kneuterigThe Cure in Nederland, 1980 ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |