Ik check het ook wel vaak even en als ik twijfel klik ik op Google.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Het blijft bovenaan staan bij alles wat je doet. En het is wel iedere keer het eerste waar je ogen op vallen.
gebruik: http://google.com/?udm=14quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:16 schreef drakin het volgende:
Je kan die AI shit in Google niet eens uitzetten. En het staat bovenaan
Daar zit het dusquote:
Ik krijg klikbait nieuwsberichten zodra ik de telefoon aan zet en die zitten in Google.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik check het ook wel vaak even en als ik twijfel klik ik op Google.
Je kan het wel omzeilen met trucjes. Ik heb het niet getest dus weet niet of het ook werkt.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Het blijft bovenaan staan bij alles wat je doet. En het is wel iedere keer het eerste waar je ogen op vallen.
Morge.quote:
Ik heb nu uitgezet dat ik geen klikbait meer van Google krijg.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan het wel omzeilen met trucjes. Ik heb het niet getest dus weet niet of het ook werkt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nu uitgezet dat ik geen klikbait meer van Google krijg.
quote:
Niet meer.quote:
Blabquote:
Alleen zijn naam zegt me voorzichtig iets,quote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:13 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)e-leeftijd-overleden
Rip David
Figuratief en wat modern gestileerde schilderijen met heldere veelal niet primaire kleurenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen zijn naam zegt me voorzichtig iets,
van zijn werk, echt geen idee
Zal er eens op qwantenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Figuratief en wat modern gestileerde schilderijen met heldere veelal niet primaire kleuren
Hopelijk waren die ratten er zelf bij.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
Die flat in Amsterdam,
omdat een stel ratten bommen aan het maken was in de kelderbox![]()
Ja,quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hopelijk waren die ratten er zelf bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |