Ik zie diverse voorspellingen voor hier aan de kust uitkomen op 26 graden vanaf vrijdag. Dat lijkt me prima.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
Pluim lijkt iets af te zwakken. Graad of 10 eraf mag nog wel
Zit gelukkig mooi een week in de bergenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
Daar kan het evengoed bloedheet wordenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zit gelukkig mooi een week in de bergen
Klopt, in het dal wel. Kan daar natuurlijk wel omhoog waar het aangenamer is. Tevens staat de Leutaschklamm op het programma en ook daar minder heet.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:17 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Daar kan het evengoed bloedheet worden
Ja hier een graad of 6-8 erbijquote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zie diverse voorspellingen voor hier aan de kust uitkomen op 26 graden vanaf vrijdag. Dat lijkt me prima.
Je straf om in de woestijn van NL perse je moestuin te willen hebbenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja hier een graad of 6-8 erbij
Daar hebben ze een hittegolf. Voor de tweede keer dit jaar.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:52 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klamme hitte op komst, misschien wel met wat geknetter.
Altijd moeilijk in De Biltquote:Op zaterdag 13 juni 2026 10:10 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Kan weleens een landelijke worden, als alles goed valt.
Haha, nee aan zee.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat de luchtvochtigheid maar in Venlo.
Mag absoluut beter, maar sommigen hier kwalificeren dit bijna als waardig zomerweer.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:20 schreef xpompompomx het volgende:
De huidige grijze winderige shitzooi is niet al te best voor mn humeur zeg. Pfffffft klaar mee.
Het was vandaag flink doortrappen op de fiets, ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:20 schreef xpompompomx het volgende:
De huidige grijze winderige shitzooi is niet al te best voor mn humeur zeg. Pfffffft klaar mee.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:22 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Mag absoluut beter, maar sommigen hier kwalificeren dit bijna als waardig zomerweer.![]()
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
Prima dagje verder. Droog, temperatuur oke, best wat zon.
Ik hoorde het net ook iemand zeggen in de snackbar.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik zal niet zeggen dat het op en top zomerweer is hoor. Maar dat vind ik dan ook géén prima weer, wat de meeste mensen daaronder kwalificeren. Een wat afgezwakte versie daarvan is meer dan voldoende. De hele zomer het weer van vandaag, dan begin ik die periode nog bijna te waarderen ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |