Ut deed niet zoveel helaasquote:
Lijkt vooralsnog t/m maandag geen zomer te worden en gewoon fris.quote:Op woensdag 10 juni 2026 20:39 schreef cinderloom het volgende:
Paar flinke korte hevige buien en daarna weer zon.
Als we de berichten mogen geloven vanaf het weekend droger en 25 graden. Dat zou top zijn, niet te warm niet te koud. Maar wie weet schakelt het wel op
quote:
Deze twee mannen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Lijkt vooralsnog t/m maandag geen zomer te worden en gewoon fris.
Heb ik toch hard genoeg gebedenquote:Op donderdag 11 juni 2026 07:11 schreef xpompompomx het volgende:
Wtf. Een paar dagen geleden zou het zondag nog ruim boven de 20 graden worden, nu wordt er net 18 verwacht.
Vanaf dinsdag boven de 25 graden las ik.quote:Op woensdag 10 juni 2026 22:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vanaf volgende week weer afzien
Wel goed voor de (moes)tuin die warmte.
Haha! Ik heb natuurlijk weer technisch gezien wel gelijk. Onder de 20 is geen zomer. Die juni zon is fijn, hoor, maar de landerijen hier staan dikke plassen op en ben die wind en kou wel zat.quote:
Ik heb het besteld maar het wil nog niet lukken.quote:Op donderdag 11 juni 2026 08:01 schreef INViCTuS het volgende:
Doe gewoon eens stabiel weer met graadje of 24, lage luchtvochtigheid en meer zon. Zoals het hoort
Voorzichtige dertigers op de kaarten EYOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 11 juni 2026 08:50 schreef GarlandBriggs het volgende:
Er staan weer voorzichtige dertigers op de kaarten! @:dick_laurent
Typisch Nederland ook wel weer. Gelijk weer het andere uiterste.quote:Op donderdag 11 juni 2026 08:50 schreef GarlandBriggs het volgende:
Er staan weer voorzichtige dertigers op de kaarten! @:dick_laurent
Meestal zo vanaf 20/21 of hogerquote:Op donderdag 11 juni 2026 07:37 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag boven de 25 graden las ik.
Wanneer ga jij afzien?
Al bij deze temperatuur of 30?
Perfect wandelweer is een graad of 20-25 in het dal en dus 12-15 bovenop de berg. Droog, onderweg niet teveel zon en zodra je boven bent trekken alle wolken magisch weg en heb je een wijds uitzicht.quote:Op donderdag 11 juni 2026 08:01 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Haha! Ik heb natuurlijk weer technisch gezien wel gelijk. Onder de 20 is geen zomer. Die juni zon is fijn, hoor, maar de landerijen hier staan dikke plassen op en ben die wind en kou wel zat.
Doe gewoon eens stabiel weer met graadje of 24, lage luchtvochtigheid en meer zon. Zoals het hoort
Dit is perfect wandel weer @:geschiedkundige in de bergen
quote:Op donderdag 11 juni 2026 09:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Voorzichtige dertigers op de kaarten EYOOOOOOOOOO
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |