Ze gaan bij bosjes helaas...quote:Op maandag 15 juni 2026 17:17 schreef 12Beaufort het volgende:
Straatcommando. op anoniem![]()
Ik heb er veel op anoniem zien gaan, inclusief mezelf, maar deze is wel de minste.
Dat ie dus weg is gegaan? Zichzelf verwijderdquote:Op maandag 15 juni 2026 17:38 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Hij is op anoniem gegaan. Een FA van FOK is op anoniem.
Uiteindelijk doet Danny dat ja. Maar de naam Straatcommando. zien we hier niet meer idd.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:00 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat ie dus weg is gegaan? Zichzelf verwijderd
Jup, ik vrees er alweer voorquote:Op maandag 15 juni 2026 22:05 schreef 12Beaufort het volgende:
Dat dauwpunt is wel een ding. Daar gaan mensen last van krijgen.
Ik ga zaterdag die kant op, toch maar een hotelletje met goede airco boeken…quote:Op maandag 15 juni 2026 22:24 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
GFS heeft er ook zin in in Frankrijk
44 graadjes, dat is wel zwembadweerquote:Op maandag 15 juni 2026 22:24 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
40-45 graden.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 07:37 schreef Arcee het volgende:
Er komt een langdurige hittegolf aan vanaf donderdag, hè?
Super El Niño des doods, deze hittegolf duurt tot oktober.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 07:37 schreef Arcee het volgende:
Er komt een langdurige hittegolf aan vanaf donderdag, hè?
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 07:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Super El Niño des doods, deze hittegolf duurt tot oktober.
quote:Op maandag 15 juni 2026 22:24 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
De ultieme bejaardenkiller! Niets meer over van wat toen 40-45 overleefd heeft.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 16 juni 2026 07:56 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[..]
De ultieme bejaardenkiller! Niets meer over van wat toen 40-45 overleefd heeft.
Poh, elke dag dikke dertigers op een meerdaags festival is echt zwaarquote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:31 schreef cinderloom het volgende:
Ik zie net dat dit weekend Pinkpop is.
De combinatie hitte én kans op (zwaar) onweer maakt het drukke spannende dagen voor de organisatie (en bezoekers).
Dikke dertigers op een festival EYOOOOOOOOquote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Poh, elke dag dikke dertigers op een meerdaags festival is echt zwaar
Kunt ook niet gaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:31 schreef cinderloom het volgende:
Ik zie net dat dit weekend Pinkpop is.
De combinatie hitte én kans op (zwaar) onweer maakt het drukke spannende dagen voor de organisatie (en bezoekers).
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dikke dertigers op een festival EYOOOOOOOO
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |