Idem maar dan zonder uit bed te komen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:41 schreef Hyaenidae het volgende:
Fok is het enige in mijn leven waarvoor ik nog uit bed kom.
Idem maar dan zonder het enige te zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:41 schreef Hyaenidae het volgende:
Fok is het enige in mijn leven waarvoor ik nog uit bed kom.
2005 - 2012 of zo waren de gouden jaren imhoquote:Op donderdag 11 juni 2026 12:29 schreef junkiesietze het volgende:
Ik weet werkelijk niet waarom ik hier nog kom, denk uit gewenning ofzo.
FOK browsed lekker, maar er zijn zo weinig mensen, dus de active topics veranderen niet zoveel.
Ik weet hoe FOK op zijn hoogepunt was, dat was ook chaos, maar dit is te stil zoals het nu is.
Geen idee of ik het ga missen, ergens is het dan jammer dat ik mijn jeugdige posts dan kwijt ben, maar aan de andere kant blij dat niemand anders ze meer kan lezen
Daarom ben ik de laatste jaren ook gewoon zoals ik ben op het forum, en speel geen caracter, omdat het op een gegeven moment toch allemaal weg is, waarom je dan anders voordoen dan je bent?
Nee doe het niet op anoniem gaan is echt gay tenzij je gedoxxed bent en het wel moet of zoquote:Op donderdag 11 juni 2026 12:48 schreef DrDentz het volgende:
Nee, ik denk het niet. Ik ga tot de 100.000 posts en dan ga ik deze op #anoniem laten zetten, dan is het ook wel mooi geweest.
crewbashquote:Op donderdag 11 juni 2026 14:25 schreef vosss het volgende:
Ja. Sommige bekrompen en idiote FA's niet, maar een hoop dingen wel.
Die bashen mij ook vaak zat. Wie uitdeelt moet ook kunnen incasseren.quote:
Je kunt gewoon een irc kanaal aanmaken ofzo he. Dat is geen issue. Das dan wel ouderwets chatten maar het kán.quote:Op maandag 15 juni 2026 14:52 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Eventjes, en daarna weer tot de orde van de dag overgaan lijkt me.
Maar ik heb echt geen idee wat een alternatief zou kunnen zijn. Reddit kom ik niet doorheen, en verder?
Ik denk dat er dan vrij snel een nieuw soortgelijk forum wordt geboren en de kwaliteitsposters elkaar weer vindenquote:Op maandag 15 juni 2026 11:35 schreef Piles het volgende:
Ik ben vooral benieuwd waar alle kwaliteitsposters heen zouden gaan, of heen gegaan zijn, als de stekker er ooit uit gaat.
Thanksquote:Op maandag 15 juni 2026 23:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ja, ik zou zeker FOK! gaan missen.
Echt kwaliteit is er niet meer te vinden op internet. Heel vroeger had je Terdiscussie, dat is al heel lang geleden opgeheven.
Dit forum is uniek, daar het zowel linkse als rechtse mensen aantrekt. Het brengt mensen samen. De rest van het internet is louter een echoput. Twitter is een vergaarbak van extreem-rechts en de meest maffe theorieën en mensen schelden elkaar voortdurend uit daar, de sfeer is er echt niet leuk. Een goed onderbouwd schrijven fabriceren is er onmogelijk vanwege die 140 tekens limiet. Dus behalve wat domme loze kreten vind je er eigenlijk niets en ga je er zeker niets van opsteken.
Reddit is dan weer extreem-woke.
Een forum waar zowel woke, marxist, wappie, nos-schaapje, extreem-rechts en zelfs het 'redelijke midden' met elkaar in gesprek blijven en er geen scheldpartijen plaatsvinden, maar mensen beleefd en netjes blijven is uniek in het huidige internet-landschap. Het enige Nederlandstalige forum dat daar in 2026 aan voldoet, is dit forum, FOK!
Als FOK! verdwijnt blijven alleen de echo-kamers over: extreem-rechts X en extreem-woke Reddit en Bluesky.
Ik zou het dus jammer vinden wanneer het laatste stukje internet, waar mensen met elkaar blijven praten en meningsverschillen mogen, zou verdwijnen.
Graag gedaan manquote:Op maandag 15 juni 2026 23:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
FOK! is eigenlijk wat Nederland vroeger was, toen je nog programma's had als Het Lagerhuis.
Je kon met elkaar van mening verschillen en toch vrienden blijven.
Nu cancelt iedereen iedereen de moeder. Woke cancelt 'rechts' en 'rechts' cancelt alles dat zij als links ervaart.
Je kunt je mening pas wijzigen, wanneer je je mening mag uiten zonder gecanceled te worden. Zonder dat vriendschappen verdwijnen.
Want door je mening te uiten en hier feedback/kritiek op te kunnen krijgen, kom je er soms achter dat je ongelijk had. En kan je je mening bijstellen. En ja ik leer van FOK! (en zeker veel opgestoken vroeger van Terdiscussie met zijn verplichte bronvermelding-policy). Soms heb ik een visie en blijkt mijn visie niet te kloppen.
Van gescheld en echokamers en geblaat over de aarde die plat is en de maan die van kaas is of mensen met heel lange tenen zoals op Reddit, steek ik niets op.
Ik dacht ooit dat internet een mooi alternatief zou worden voor debatclubjes. Helaas is FOK! nog het enige forum met kwaliteit. Zonder FOK! is het internet alleen nog racistische- en woke-bagger, maar verder volledig inhoudsloos.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |