abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 14 juni 2026 @ 12:55:39 #51
38824 crew  Droopie
pi_221037512
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:01 schreef snabbi het volgende:

[..]
De winkelier mag kiezen om minder strenge verificatie toe te passen, maar wanneer de winkelier daarvoor kiest dan is de winkelier aansprakelijk voor de schade. Ondanks dat een winkelier kiest voor een simpele verificatie, kan de bank alsnog besluiten dat een uitgebreide verificatie nodig is wanneer de bank daar een aanleiding voor heeft.
Dit ja, er zit denk ik wel goed systeem achter.

Stel ik vind de creditcard van TS, en denk even leuk dingen bestellen en kopen.

Bij de Appie Heijn zal ie het prima doen de eerste dagen, een spotify abonnement zal ie al gaan vragen om een inlog via de App..

En als ik opeens 1500 euro Itunes giftcards ga bestellen zegt dat ding, we blokkeren hem wel en bel je bank maar..
Hell To The Liars
pi_221039984
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 11:01 schreef snabbi het volgende:

[..]
De winkelier mag kiezen om minder strenge verificatie toe te passen, maar wanneer de winkelier daarvoor kiest dan is de winkelier aansprakelijk voor de schade. Ondanks dat een winkelier kiest voor een simpele verificatie, kan de bank alsnog besluiten dat een uitgebreide verificatie nodig is wanneer de bank daar een aanleiding voor heeft.
O-) dacht dat we het over online betalingen hadden. Blijf het verbazingwekkend dat een winkelier in eerste instantie mag bepalen of en hoe vaak verificatie moet worden uitgevoerd.

Anyway, blij met de Wallet op m'n smartphone.

[ Bericht 1% gewijzigd door blomke op 14-06-2026 17:34:47 ]
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_221043176
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 17:07 schreef blomke het volgende:

[..]
O-) dacht dat we het over online betalingen hadden. Blijf het verbazingwekkend dat een winkelier in eerste instantie mag bepalen of en hoe vaak verificatie moet worden uitgevoerd.

Anyway, blij met de Wallet op m'n smartphone.
Ik had het ook over online, maar als je liever webshop leest dan winkelier is dat prima. Aangezien dit mijn dagelijkse werk raakt, kan ik ook overschakelen naar alle technische termen zodat er helemaal geen verwarring ontstaat.

En de winkelier die stuurt een betaalverzoek naar je bank. In dat betaalverzoek zetten zij dus codes neer voor in hoeverre zij de transactie afgewikkeld willen hebben. De bank kan dat overrulen, maar als ze daar geen reden voor zien dan wikkelen zij het af zoals het aangevraagd wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')