quote:Op woensdag 10 juni 2026 03:44 schreef TAmaru het volgende:
Helaas wel. Uit verveling en eenzaamheid.
Qatar 2022 leefde ook niet echt volgens mij, zo'n raar WK in de winter.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Gezien de enorme hoeveelheid wedstrijden op belachelijke tijden midden in de nacht en er ook gewoon gewerkt zal moeten worden zal ik maar een handvol wedstrijden meekrijgen.
Daarnaast leeft dit WK om één of andere reden veel minder dan voorgaande jaren.
Oh ja, die was ik alweer vergeten. Dat was ook niet geweldig inderdaad.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Qatar 2022 leefde ook niet echt volgens mij, zo'n raar WK in de winter.
pas ik voor.quote:
Helaas leeft bijna alles tegenwoordig minder, lijkt het wel. Het enige wat iedereen nog een beetje enthousiast bij elkaar krijgt is een oorlog ofzoquote:Op woensdag 10 juni 2026 13:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er wordt ook teveel gezeikt door social media denk ik, vroeger had je dan wel 1 malloot zoals Freek de Jonge die gaat ranten tegen een WK in Argentinië, maar het gewone volk trok zich daar niet veel van aan.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Helaas leeft bijna alles tegenwoordig minder, lijkt het wel. Het enige wat iedereen nog een beetje enthousiast bij elkaar krijgt is een oorlog ofzo
De rest is allemaal niet spectaculair genoeg voor een paar TikTok-filmpjes of iets.
Nooit gedacht ook dat er nog een meer discutabel WK zou komen dan dat WK in Qatar. Maar here we are..quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan krijg je Marokko en Saoedi-Arabië nogquote:Op woensdag 10 juni 2026 14:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nooit gedacht ook dat er nog een meer discutabel WK zou komen dan dat WK in Qatar. Maar here we are..
Denk dat we gewoon gewend zijn geraakt aan constant prikkels ontvangen waardoor veel evenementen niet meer aanvoelen zoals vroeger. Heb het namelijk met wel meer dingen, niet alleen een WK voetbal. En kan misschien ook wel met de leeftijd te maken hebben.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Helaas leeft bijna alles tegenwoordig minder, lijkt het wel. Het enige wat iedereen nog een beetje enthousiast bij elkaar krijgt is een oorlog ofzo
De rest is allemaal niet spectaculair genoeg voor een paar TikTok-filmpjes of iets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ditquote:Op woensdag 10 juni 2026 14:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er wordt ook teveel gezeikt door social media denk ik, vroeger had je dan wel 1 malloot zoals Freek de Jonge die gaat ranten tegen een WK in Argentinië, maar het gewone volk trok zich daar niet veel van aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |