Deze mevrouw heeft de afdrukken bij zichzelf gemaakt gezien de positie van de duimen op de afdruk.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:29 schreef Masberum het volgende:
Ik zie het zovaak. Beetje stoer doen?
Ik vraag me dit af naar aanleiding van een frontpage post.
Random Pics van de Dag #1478
[ afbeelding ]
Wat boeit de kont? Het gaat toch om de gaten waar die ook mogen zijn. Waarom is er de drang om maar op de kont te slaan? Een beetje dominant gevoel ofzo? "Ja ik kan mijn vrouw slaan" of dat de spieren wat meer ontspannen, wat flauwekul is, je zit er al in niet waar.
Niet van nature..quote:Op woensdag 10 juni 2026 07:50 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Deze mevrouw heeft de afdrukken bij zichzelf gemaakt gezien de positie van de duimen op de afdruk.
Waarom doen vrouwen zoiets?
minderwaardigheidscomplex gecombineerd met zwak voor hele sexy kontjes?quote:Op woensdag 10 juni 2026 08:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Niet van nature..
Mannen vinden het leuk om te denken dat wij zo in de keuken staan: beetje verleidelijk te doen.. zo verdienen ze hun centjes..
Waarom doen mannen dus zoiets?
Minderwaardig wil ik het absoluut niet noemenquote:Op woensdag 10 juni 2026 10:37 schreef verbijstering het volgende:
[..]
minderwaardigheidscomplex gecombineerd met zwak voor hele sexy kontjes?
He?quote:zo verdienen ze hun centjes..
Waarom doen mannen dus zoiets?
Dus nu heeft de man het wel gedaan? Ik zal wel wat missen, hersencellen. Maar begrijp gewoon niks van dit laatste stuk conversatie..quote:minderwaardigheidscomplex gecombineerd met zwak voor hele sexy kontjes?
Zo beginnen die video's vaak inderdaad.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:32 schreef cinderloom het volgende:
Ik was vanochtend bij een lokale elektronica winkel. Sloeg de mannelijke verkoper de vrouwelijke verkoper ook zacht op de bil en zei: "help jij deze klant even" . Gaf er ook nog een knipoog bij. Wagelijk zoiets
TS is niet voor niets met 'vakantie'quote:Op donderdag 11 juni 2026 08:30 schreef rival het volgende:
[..]
Zelfkennis is een geweldige eigenschap
In mijn dromen doe ik dat altijd, waarna het slachtoffer me uit dankbaarheid ter plekke de kleren van het lijf scheurt en me te grazen neemt tot er alleen nog stof uit komt, en alle aanwezige klanten applaudisseren en een glas whisky op me heffen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:50 schreef Koekoekmakto het volgende:
Dan zou ik zeggen. Deropaf! Blijf met je fikken van haar af, groezelige stofzuigerverkoopert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |