abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220986468
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220986479
Nah, in dat bericht van RTL over familievloggers wordt AM niet eens genoemd. Daar gaat haar zichtbaarheid.
pi_220986490
Ik denk dat alleen de zoon van dbm de forlax krijgt wat ook wel logisch is met zijn darmen.
pi_220986494
Ik erger mij altijd als AM weer eens roept dat ze nooit kinderen wilde. Ze was 20 ofzo toen ze dat dacht. Misschien nog jonger. Er zijn genoeg vrouwen die dat op die leeftijd roepen en een aantal jaar later (als ze volwassen zijn geworden ;) ) er anders over denken. Dat is vrij normaal. Ze is niet zo bijzonder als ze iedereen wil doen geloven.
pi_220986534
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:45 schreef AnnArt het volgende:
Nah, in dat bericht van RTL over familievloggers wordt AM niet eens genoemd. Daar gaat haar zichtbaarheid.
Hahaha maar wel mooi, ze deed mee aan denktank, zei dat Tim Hofman het op haar voorzien had. En nu dit! Nou de tweeling, Jet en Lot zijn straks wel vrij van werk! Ik vind dit heel goed nieuws!!!!
pi_220986537
quote:
17s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik erger mij altijd als AM weer eens roept dat ze nooit kinderen wilde. Ze was 20 ofzo toen ze dat dacht. Misschien nog jonger. Er zijn genoeg vrouwen die dat op die leeftijd roepen en een aantal jaar later (als ze volwassen zijn geworden ;) ) er anders over denken. Dat is vrij normaal. Ze is niet zo bijzonder als ze iedereen wil doen geloven.
In mijn vriendenkring was er echt niemand die op zijn 20e kinderen wilde. Wij waren echt met totaal andere dingen bezig. Ik vind het ook echt zo'n foute framing, maar ja, het roept reacties op.
pi_220986570
Over autisme hebben/autist zijn:

https://neuroelfje.nl/neurodiversiteit/autisme/ik-ben-autistisch/

Dus heel normaal wat Sanneke zegt. Ik zeg ook dat mijn zoon autistisch is.
pi_220986574
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:59 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Hahaha maar wel mooi, ze deed mee aan denktank, zei dat Tim Hofman het op haar voorzien had. En nu dit! Nou de tweeling, Jet en Lot zijn straks wel vrij van werk! Ik vind dit heel goed nieuws!!!!
Ik zou niet te hard juichen. Dit artikel is tegenstrijdig.
Er staat: "Dat betekent dat het inzetten van kinderen onder de 16 jaar voor commerciële online content in principe verboden wordt, met bijbehorende boetes".
En daarna: "Ook wil de minister ouders beter voorlichten over de risico's van online zichtbaarheid van hun kinderen. Ook wordt gekeken naar afspraken met adverteerders, bijvoorbeeld over extra zorgplicht bij samenwerkingen met minderjarigen".

Waarom moet er gekeken worden naar afspraken en zorgplicht als het inzetten van kinderen verboden is?

Eerst zien, dan geloven.
pi_220986575
quote:
Als je geen kinderen wil doe je niet aan periodieke onthouding (zoals zij deden) want je weet dat dat geen betrouwbare anticonceptie is.

OF HAD NIEMAND DAT VERTELD?
pi_220986576
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:59 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Goed dat er plannen zijn al zal de uitvoering nog wel even duren. En wanneer werken kinderen mee aan commerciële activiteiten? Annemarie loopt al tijdenlang te blaten dat ze haar minderjarige kinderen niet meer inzet voor betaalde samenwerkingen (ze is ook niet gek natuurlijk en zag de bui al hangen). Maar ja, haar hele account en het geld dat ze verdient leunt op de kinderen (Annemarie en Mirjam/Maarten zijn een stuk minder interessant zo niet totaal oninteressant voor de meeste volgers).

Ik zou nog liever een algemeen verbod op minderjarige kinderen zien op openbare social media-accounts en besloten accounts van meer dan 200 (of x) volgers. Want kinderen hebben recht op privacy en dat hebben de kinderen van een Tamara net zo goed. De dynamiek is giftiger als er veel geld mee verdiend wordt, maar de rechten van kinderen worden ook massaal op niet-commerciële accounts geschonden.
pi_220986579
quote:
Mee eens alleen kennelijk vinden alle redacties dit een pakkende kop want bij elk artikel waar zij in verschijnt staat het in koeienletters erboven.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220986580
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:07 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik zou niet te hard juichen. Dit artikel is tegenstrijdig.
Er staat: "Dat betekent dat het inzetten van kinderen onder de 16 jaar voor commerciële online content in principe verboden wordt, met bijbehorende boetes".
En daarna: "Ook wil de minister ouders beter voorlichten over de risico's van online zichtbaarheid van hun kinderen. Ook wordt gekeken naar afspraken met adverteerders, bijvoorbeeld over extra zorgplicht bij samenwerkingen met minderjarigen".

Waarom moet er gekeken worden naar afspraken en zorgplicht als het inzetten van kinderen verboden is?

Eerst zien, dan geloven.
Het zal wel weer heel lastig te handhaven zijn.
pi_220986585
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:07 schreef Tarantelle het volgende:
Ik zou nog liever een algemeen verbod op minderjarige kinderen zien op openbare social media-accounts en besloten accounts van meer dan 200 (of x) volgers. Want kinderen hebben recht op privacy en dat hebben de kinderen van een Tamara net zo goed. De dynamiek is giftiger als er veel geld mee verdiend wordt, maar de rechten van kinderen worden ook massaal op niet-commerciële accounts geschonden.
Amen.
pi_220986610
😳 Ellen loopt gewoon achter half naakte kerels aan en heeft geen idee waarheen?? Een massage met een man die de helemaal niet kent…. Wauw😳
pi_220986617
quote:
Toen ik jonger was wilde, wilde ik ook geen kinderen 🫣 nu heb ik er 3 😆
pi_220986627
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:18 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Toen ik jonger was wilde, wilde ik ook geen kinderen 🫣 nu heb ik er 3 😆
Toen ik jonger was wilde ik geen kinderen en ik heb ze nog steeds niet. Bij alle kindvrijen in mijn omgeving heeft niemand een ‘oepsie’ gehad, want gezorgd voor adequate anticonceptie.
pi_220986643
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:15 schreef Mallorcameisje het volgende:
😳 Ellen loopt gewoon achter half naakte kerels aan en heeft geen idee waarheen?? Een massage met een man die de helemaal niet kent…. Wauw😳
Zij heeft echt een moeilijk karakter. Kritiek duldt ze niet, alles weet ze beter. Maakt er ondertussen een zooitje van. Hopelijk overkomt haar niet iets naars, want het is gewoon link wat ze doet.
pi_220986649
Oh jee, straks verliest L haar eerste tand als ma en pa hun draaiboek aan het afwerken zijn op Kos. En DAN KAN ZE HET NIET FILMEN EN POSTEN!

Of heeft het plaatsvervangend hoofd instructies gehad daarover?
pi_220986667
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:07 schreef Madelein84 het volgende:
Over autisme hebben/autist zijn:

https://neuroelfje.nl/neurodiversiteit/autisme/ik-ben-autistisch/

Dus heel normaal wat Sanneke zegt. Ik zeg ook dat mijn zoon autistisch is.
Het stoort mij bij Sanneke omdat ze tot haar diagnose, 2 jaar terug, anders deed. Sinds de diagnose verschuilt ze zich achter haar autisme. Zij hangt alles op aan haar autisme terwijl in veel dingen duidelijk is dat ze geen fijn karakter heeft. Autisme of niet, ze kan echt wel iets doen aan haar gedrag.
pi_220986670
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Toen ik jonger was wilde ik geen kinderen en ik heb ze nog steeds niet. Bij alle kindvrijen in mijn omgeving heeft niemand een ‘oepsie’ gehad, want gezorgd voor adequate anticonceptie.
Zelfs als je een “oepsie” hebt dan kun je alsnog ervoor zorgen dat het niet eindigt in een baby (uitzonderingen daargelaten). Laat staan dat je er daarna nog 7 krijgt.

Maar goed, AM is zo star in haar doen en laten dat ze nog steeds ergens denkt dat ze geen kinderen wilde.
pi_220986678
Dat ze voor zo'n korte tijd naar Kos vliegen vind ik onbegrijpelijk.

En dan zitten ze in een megaluxe welnessresort en dan gaan ze dus ook nog eens losse excursies doen omdat ze perse wilt paardrijden?

Echt bizar en compleet van God los die vrouw, totaal wereldvreemd. Ze heeft geen enkel idee wat ze moet doen als het niet gesponsord is of als ze er geen reclame voor hoeft te maken.
pi_220986690
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het stoort mij bij Sanneke omdat ze tot haar diagnose, 2 jaar terug, anders deed. Sinds de diagnose verschuilt ze zich achter haar autisme. Zij hangt alles op aan haar autisme terwijl in veel dingen duidelijk is dat ze geen fijn karakter heeft. Autisme of niet, ze kan echt wel iets doen aan haar gedrag.
Die blikken waarbij ze dan een soort rolt met haar ogen, en haar hoofd draait en haar mond erbij als iets haar niet aan staat aan een ander. Het komt op mij elke keer over als minachting.
pi_220986717
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:33 schreef Lostit het volgende:

[..]
Zelfs als je een “oepsie” hebt dan kun je alsnog ervoor zorgen dat het niet eindigt in een baby (uitzonderingen daargelaten). Laat staan dat je er daarna nog 7 krijgt.

Maar goed, AM is zo star in haar doen en laten dat ze nog steeds ergens denkt dat ze geen kinderen wilde.
Ik denk dat ze ze op een gegevenmoment wel wilde , ( ik ken niemand die er 8 heeft en geen kinderen wilde)
Maar ze heeft natuurlijk door dat het veel aandacht oplevert als ze zegt dat ze geen kinderen wilde
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220986735
Mijn zoon heeft het stempel PPD nos gekregen ( nu 27)
Maar ik mag nooit zeggen van hem zeggen dat hij autistisch is . Dat wil hij niet . Hij praat er ook nooit over.
Terwijl ik echt wel dingen zie waar hij tegen aan loopt.en denk als mensen het wel zouden weten van hem dan worden soms dingen duidelijk .
Ik bedoel maar , je hebt dus mensen die alles wat niet goed gaat op het autist zijn gooien , maar er zijn ook mensen die het hebben maar waar je het niet van weet omdat ze er. NIet mee te koop lopen .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220986762
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:37 schreef papierentas het volgende:

[..]
Die blikken waarbij ze dan een soort rolt met haar ogen, en haar hoofd draait en haar mond erbij als iets haar niet aan staat aan een ander. Het komt op mij elke keer over als minachting.
Eens. Zij voelt zich zo verheven boven anderen. Maar het is een typisch geval van ‘stront wie heeft je gescheten.’
Het duivelse lachje erbij maakt het plaatje van een rotkarakter compleet.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 08-06-2026 17:12:52 ]
pi_220986782
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eens. Zij voelt zich zo verheven boven anderen. Maar het een typisch geval van ‘stront wie heeft je gescheten.’
Het duivelse lachje erbij maakt het plaatje van een rotkarakter compleet.
Ik hoop voor haar omgeving dat ze niet echt zo is en dat wat ze op instagram laat zien een toneelstuk is.
pi_220986791
Ow AM moest vandaag nog even benoemen dat de reis heel welkom is, want de komende weken zijn de drukste van het jaar. Zegt mevrouw die elk weekend weg moet en volgens mij snel hierna naar Ijsland gaat, voor haarzelf.
pi_220986851

[ Bericht 100% gewijzigd door Cattolica op 09-06-2026 07:27:33 ]
pi_220986862
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:57 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik hoop voor haar omgeving dat ze niet echt zo is en dat wat ze op instagram laat zien een toneelstuk is.
Zou haar omgeving haar niet volgen op insta? En juist haar omgeving heeft tijdens de verhuizing goed kunnen zien hoe ze is.
pi_220986889
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:27 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Zij heeft echt een moeilijk karakter. Kritiek duldt ze niet, alles weet ze beter. Maakt er ondertussen een zooitje van. Hopelijk overkomt haar niet iets naars, want het is gewoon link wat ze doet.
Zij is protector he? Ze heeft geleerd en geeft cursussen hoe er mee om te gaan!
Wanhopig op zoek naar een man, die ze daarna allemaal narcist noemt
pi_220986916
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:35 schreef Lodelie het volgende:
Dat ze voor zo'n korte tijd naar Kos vliegen vind ik onbegrijpelijk.

En dan zitten ze in een megaluxe welnessresort en dan gaan ze dus ook nog eens losse excursies doen omdat ze perse wilt paardrijden?

Echt bizar en compleet van God los die vrouw, totaal wereldvreemd. Ze heeft geen enkel idee wat ze moet doen als het niet gesponsord is of als ze er geen reclame voor hoeft te maken.
Zou ik nu nooit doen in het buitenland, zou willen weten hoe die paarden daar leven.
pi_220986963
Dus Annemarie gaat op Kos precies doen wat ze in Nederland ook altijd doet? Paardrijden en welnessen.
pi_220986964
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zou haar omgeving haar niet volgen op insta? En juist haar omgeving heeft tijdens de verhuizing goed kunnen zien hoe ze is.
Vraag me af hoe groot haar ‘omgeving’ is.
pi_220987013
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:21 schreef Earring het volgende:

[..]
Zij is protector he? Ze heeft geleerd en geeft cursussen hoe er mee om te gaan!
Wanhopig op zoek naar een man, die ze daarna allemaal narcist noemt
Ohh protector ik verstond elke keer projector😉
  maandag 8 juni 2026 @ 18:14:56 #35
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220987091
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:54 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Het is ook projector, term uit de human designkul
pi_220987113
Debbie deelt nog even een verkleedfilmpje 😂😂
pi_220987144
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 18:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie deelt nog even een verkleedfilmpje 😂😂
En, gaat iemand er heen om live verslag te doen? 😁
pi_220987168
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 18:14 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Het is ook projector, term uit de human designkul
Ah, toch wel 😅

Sla de cursus toch maar ff over 😉
pi_220987186
Debbie had net zo goed zelf de schaar erin kunnen zetten, was ongeveer hetzelfde resultaat geweest denk ik
pi_220987206
quote:

[..]
Ze is een beamer
Twiddel
pi_220987234
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:41 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Vraag me af hoe groot haar ‘omgeving’ is.
Gezien de plannen voor de bruiloft is het groter dan we zien.
pi_220987284
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 18:26 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En, gaat iemand er heen om live verslag te doen? 😁
Ze hebben er zelfs een ontprikkelkamer! Zou ze haar pranamat meenemen?
pi_220987339
Sanneke die het ouderschap niet zwaar kan noemen met een kind zoals M.
Ook Sanneke, die de hele dag op de bank ligt, kind rond laat kruipen om zichzelf te vermaken en waarbij zij in een telefoon klaagt dat D. minder moet gaan werken want het duurt nog zolang tot haar volgende vakantie en het is zo zwaar hele dagen met M.

En dan heb ik het nog niet eens over het onvermogen om zich te bedenken dat er mensen zijn die; na de geboorte een pnd hebben, gaan scheiden, alleenstaand ouder zijn, een volledige baan naast het ouderschap hebben, zelf hun huishouden runnen ipv alles richting partner op te schuiven, een gehandicapt kind hebben, of wat dan ook. Zulke uitspraken doen is geen teken van autisme maar van asocialiteit.

overigens, is ze vergeten dat zij zelf niet eens wist hoe ze woonden op een vakantiepark en daardoor geen huurdersbescherming hadden. Ik kan me gezien haar inlees woede dus echt niet voorstellen dat Sanneke dat niet wist.
pi_220987425
https://www.ed.nl/binnenl(...)nderarbeid~aeafc015/

Hopelijk einde aan dat Bellinga's met hun kids en Sanneke die Mijan elke ochtend misbruikt om volgers te krijgen/content te maken. Weg met die kids uit insta en youtube vlogs.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220987465
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 16:44 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik denk dat ze ze op een gegevenmoment wel wilde , ( ik ken niemand die er 8 heeft en geen kinderen wilde)
Maar ze heeft natuurlijk door dat het veel aandacht oplevert als ze zegt dat ze geen kinderen wilde
En ik denk dat ze ze nu inmiddels niet meer wil...
pi_220987473
Die williene is ook maar heel beperkt belastbaar heb ik de indruk. Ze heeft volgende week een hele drukke week, met maar liefst 2 afspraken in de avond. Daarom gaat ze offline. Prima verder hoor, maar jemig.
pi_220987486
quote:

[..]
Ja dat kan ook hoor, ik luister maar even. Kan het niet aan hahaha
pi_220987492
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 18:38 schreef Stillemeelezer het volgende:
Sanneke die het ouderschap niet zwaar kan noemen met een kind zoals M.
Ook Sanneke, die de hele dag op de bank ligt, kind rond laat kruipen om zichzelf te vermaken en waarbij zij in een telefoon klaagt dat D. minder moet gaan werken want het duurt nog zolang tot haar volgende vakantie en het is zo zwaar hele dagen met M.

En dan heb ik het nog niet eens over het onvermogen om zich te bedenken dat er mensen zijn die; na de geboorte een pnd hebben, gaan scheiden, alleenstaand ouder zijn, een volledige baan naast het ouderschap hebben, zelf hun huishouden runnen ipv alles richting partner op te schuiven, een gehandicapt kind hebben, of wat dan ook. Zulke uitspraken doen is geen teken van autisme maar van asocialiteit.

overigens, is ze vergeten dat zij zelf niet eens wist hoe ze woonden op een vakantiepark en daardoor geen huurdersbescherming hadden. Ik kan me gezien haar inlees woede dus echt niet voorstellen dat Sanneke dat niet wist.
Ik had ook een makkelijk kind maar vond het alsnog keizwaar. De hele omschakeling van moeder worden.
Hele dagen alleen duurden lang en kon soms echt de klok wel vooruit kijken. Daar zal ik iemand niet op veroordelen.

De oplossing ligt alleen niet in de hoek waar Sanneke hem zoekt.

Niet minder doen, maar juist meer.
pi_220987500
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 18:55 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja dat kan ook hoor, ik luister maar even. Kan het niet aan hahaha
Haha nee het is niet te doen he pfff
Ah ja projector protector, het zal wel 😉
pi_220987512
En de familiekoning (hoe heet ze eigenlijk) heeft weer een gezellig diepe inkijk vandaag 😄
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')