Hahaha maar wel mooi, ze deed mee aan denktank, zei dat Tim Hofman het op haar voorzien had. En nu dit! Nou de tweeling, Jet en Lot zijn straks wel vrij van werk! Ik vind dit heel goed nieuws!!!!quote:Op maandag 8 juni 2026 15:45 schreef AnnArt het volgende:
Nah, in dat bericht van RTL over familievloggers wordt AM niet eens genoemd. Daar gaat haar zichtbaarheid.
In mijn vriendenkring was er echt niemand die op zijn 20e kinderen wilde. Wij waren echt met totaal andere dingen bezig. Ik vind het ook echt zo'n foute framing, maar ja, het roept reacties op.quote:Op maandag 8 juni 2026 15:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik erger mij altijd als AM weer eens roept dat ze nooit kinderen wilde. Ze was 20 ofzo toen ze dat dacht. Misschien nog jonger. Er zijn genoeg vrouwen die dat op die leeftijd roepen en een aantal jaar later (als ze volwassen zijn geworden) er anders over denken. Dat is vrij normaal. Ze is niet zo bijzonder als ze iedereen wil doen geloven.
Ik zou niet te hard juichen. Dit artikel is tegenstrijdig.quote:Op maandag 8 juni 2026 15:59 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Hahaha maar wel mooi, ze deed mee aan denktank, zei dat Tim Hofman het op haar voorzien had. En nu dit! Nou de tweeling, Jet en Lot zijn straks wel vrij van werk! Ik vind dit heel goed nieuws!!!!
Als je geen kinderen wil doe je niet aan periodieke onthouding (zoals zij deden) want je weet dat dat geen betrouwbare anticonceptie is.quote:Op maandag 8 juni 2026 15:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik erger mij altijd als AM weer eens roept dat ze nooit kinderen wilde. Ze was 20 ofzo toen ze dat dacht. Misschien nog jonger. Er zijn genoeg vrouwen die dat op die leeftijd roepen en een aantal jaar later (als ze volwassen zijn geworden) er anders over denken. Dat is vrij normaal. Ze is niet zo bijzonder als ze iedereen wil doen geloven.
Goed dat er plannen zijn al zal de uitvoering nog wel even duren. En wanneer werken kinderen mee aan commerciële activiteiten? Annemarie loopt al tijdenlang te blaten dat ze haar minderjarige kinderen niet meer inzet voor betaalde samenwerkingen (ze is ook niet gek natuurlijk en zag de bui al hangen). Maar ja, haar hele account en het geld dat ze verdient leunt op de kinderen (Annemarie en Mirjam/Maarten zijn een stuk minder interessant zo niet totaal oninteressant voor de meeste volgers).quote:Op maandag 8 juni 2026 15:59 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Hahaha maar wel mooi, ze deed mee aan denktank, zei dat Tim Hofman het op haar voorzien had. En nu dit! Nou de tweeling, Jet en Lot zijn straks wel vrij van werk! Ik vind dit heel goed nieuws!!!!
Mee eens alleen kennelijk vinden alle redacties dit een pakkende kop want bij elk artikel waar zij in verschijnt staat het in koeienletters erboven.quote:Op maandag 8 juni 2026 15:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Het zal wel weer heel lastig te handhaven zijn.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:07 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik zou niet te hard juichen. Dit artikel is tegenstrijdig.
Er staat: "Dat betekent dat het inzetten van kinderen onder de 16 jaar voor commerciële online content in principe verboden wordt, met bijbehorende boetes".
En daarna: "Ook wil de minister ouders beter voorlichten over de risico's van online zichtbaarheid van hun kinderen. Ook wordt gekeken naar afspraken met adverteerders, bijvoorbeeld over extra zorgplicht bij samenwerkingen met minderjarigen".
Waarom moet er gekeken worden naar afspraken en zorgplicht als het inzetten van kinderen verboden is?
Eerst zien, dan geloven.
Amen.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:07 schreef Tarantelle het volgende:
Ik zou nog liever een algemeen verbod op minderjarige kinderen zien op openbare social media-accounts en besloten accounts van meer dan 200 (of x) volgers. Want kinderen hebben recht op privacy en dat hebben de kinderen van een Tamara net zo goed. De dynamiek is giftiger als er veel geld mee verdiend wordt, maar de rechten van kinderen worden ook massaal op niet-commerciële accounts geschonden.
Toen ik jonger was wilde, wilde ik ook geen kinderen 🫣 nu heb ik er 3 😆quote:Op maandag 8 juni 2026 15:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Toen ik jonger was wilde ik geen kinderen en ik heb ze nog steeds niet. Bij alle kindvrijen in mijn omgeving heeft niemand een ‘oepsie’ gehad, want gezorgd voor adequate anticonceptie.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Toen ik jonger was wilde, wilde ik ook geen kinderen 🫣 nu heb ik er 3 😆
Zij heeft echt een moeilijk karakter. Kritiek duldt ze niet, alles weet ze beter. Maakt er ondertussen een zooitje van. Hopelijk overkomt haar niet iets naars, want het is gewoon link wat ze doet.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:15 schreef Mallorcameisje het volgende:
😳 Ellen loopt gewoon achter half naakte kerels aan en heeft geen idee waarheen?? Een massage met een man die de helemaal niet kent…. Wauw😳
Het stoort mij bij Sanneke omdat ze tot haar diagnose, 2 jaar terug, anders deed. Sinds de diagnose verschuilt ze zich achter haar autisme. Zij hangt alles op aan haar autisme terwijl in veel dingen duidelijk is dat ze geen fijn karakter heeft. Autisme of niet, ze kan echt wel iets doen aan haar gedrag.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:07 schreef Madelein84 het volgende:
Over autisme hebben/autist zijn:
https://neuroelfje.nl/neurodiversiteit/autisme/ik-ben-autistisch/
Dus heel normaal wat Sanneke zegt. Ik zeg ook dat mijn zoon autistisch is.
Zelfs als je een “oepsie” hebt dan kun je alsnog ervoor zorgen dat het niet eindigt in een baby (uitzonderingen daargelaten). Laat staan dat je er daarna nog 7 krijgt.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Toen ik jonger was wilde ik geen kinderen en ik heb ze nog steeds niet. Bij alle kindvrijen in mijn omgeving heeft niemand een ‘oepsie’ gehad, want gezorgd voor adequate anticonceptie.
Die blikken waarbij ze dan een soort rolt met haar ogen, en haar hoofd draait en haar mond erbij als iets haar niet aan staat aan een ander. Het komt op mij elke keer over als minachting.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:33 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het stoort mij bij Sanneke omdat ze tot haar diagnose, 2 jaar terug, anders deed. Sinds de diagnose verschuilt ze zich achter haar autisme. Zij hangt alles op aan haar autisme terwijl in veel dingen duidelijk is dat ze geen fijn karakter heeft. Autisme of niet, ze kan echt wel iets doen aan haar gedrag.
Ik denk dat ze ze op een gegevenmoment wel wilde , ( ik ken niemand die er 8 heeft en geen kinderen wilde)quote:Op maandag 8 juni 2026 16:33 schreef Lostit het volgende:
[..]
Zelfs als je een “oepsie” hebt dan kun je alsnog ervoor zorgen dat het niet eindigt in een baby (uitzonderingen daargelaten). Laat staan dat je er daarna nog 7 krijgt.
Maar goed, AM is zo star in haar doen en laten dat ze nog steeds ergens denkt dat ze geen kinderen wilde.
Eens. Zij voelt zich zo verheven boven anderen. Maar het is een typisch geval van ‘stront wie heeft je gescheten.’quote:Op maandag 8 juni 2026 16:37 schreef papierentas het volgende:
[..]
Die blikken waarbij ze dan een soort rolt met haar ogen, en haar hoofd draait en haar mond erbij als iets haar niet aan staat aan een ander. Het komt op mij elke keer over als minachting.
Ik hoop voor haar omgeving dat ze niet echt zo is en dat wat ze op instagram laat zien een toneelstuk is.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:52 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eens. Zij voelt zich zo verheven boven anderen. Maar het een typisch geval van ‘stront wie heeft je gescheten.’
Het duivelse lachje erbij maakt het plaatje van een rotkarakter compleet.
Zou haar omgeving haar niet volgen op insta? En juist haar omgeving heeft tijdens de verhuizing goed kunnen zien hoe ze is.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:57 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik hoop voor haar omgeving dat ze niet echt zo is en dat wat ze op instagram laat zien een toneelstuk is.
Zij is protector he? Ze heeft geleerd en geeft cursussen hoe er mee om te gaan!quote:Op maandag 8 juni 2026 16:27 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Zij heeft echt een moeilijk karakter. Kritiek duldt ze niet, alles weet ze beter. Maakt er ondertussen een zooitje van. Hopelijk overkomt haar niet iets naars, want het is gewoon link wat ze doet.
Zou ik nu nooit doen in het buitenland, zou willen weten hoe die paarden daar leven.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:35 schreef Lodelie het volgende:
Dat ze voor zo'n korte tijd naar Kos vliegen vind ik onbegrijpelijk.
En dan zitten ze in een megaluxe welnessresort en dan gaan ze dus ook nog eens losse excursies doen omdat ze perse wilt paardrijden?
Echt bizar en compleet van God los die vrouw, totaal wereldvreemd. Ze heeft geen enkel idee wat ze moet doen als het niet gesponsord is of als ze er geen reclame voor hoeft te maken.
Vraag me af hoe groot haar ‘omgeving’ is.quote:Op maandag 8 juni 2026 17:12 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zou haar omgeving haar niet volgen op insta? En juist haar omgeving heeft tijdens de verhuizing goed kunnen zien hoe ze is.
Ohh protector ik verstond elke keer projector😉quote:Op maandag 8 juni 2026 17:21 schreef Earring het volgende:
[..]
Zij is protector he? Ze heeft geleerd en geeft cursussen hoe er mee om te gaan!
Wanhopig op zoek naar een man, die ze daarna allemaal narcist noemt
Het is ook projector, term uit de human designkulquote:Op maandag 8 juni 2026 17:54 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ohh protector ik verstond elke keer projector😉
En, gaat iemand er heen om live verslag te doen? 😁quote:Op maandag 8 juni 2026 18:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie deelt nog even een verkleedfilmpje 😂😂
Ah, toch wel 😅quote:Op maandag 8 juni 2026 18:14 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Het is ook projector, term uit de human designkul
Ze is een beamerquote:Op maandag 8 juni 2026 17:54 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Gezien de plannen voor de bruiloft is het groter dan we zien.quote:Op maandag 8 juni 2026 17:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Vraag me af hoe groot haar ‘omgeving’ is.
Ze hebben er zelfs een ontprikkelkamer! Zou ze haar pranamat meenemen?quote:Op maandag 8 juni 2026 18:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En, gaat iemand er heen om live verslag te doen? 😁
En ik denk dat ze ze nu inmiddels niet meer wil...quote:Op maandag 8 juni 2026 16:44 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ze op een gegevenmoment wel wilde , ( ik ken niemand die er 8 heeft en geen kinderen wilde)
Maar ze heeft natuurlijk door dat het veel aandacht oplevert als ze zegt dat ze geen kinderen wilde
Ja dat kan ook hoor, ik luister maar even. Kan het niet aan hahahaquote:Op maandag 8 juni 2026 17:54 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik had ook een makkelijk kind maar vond het alsnog keizwaar. De hele omschakeling van moeder worden.quote:Op maandag 8 juni 2026 18:38 schreef Stillemeelezer het volgende:
Sanneke die het ouderschap niet zwaar kan noemen met een kind zoals M.
Ook Sanneke, die de hele dag op de bank ligt, kind rond laat kruipen om zichzelf te vermaken en waarbij zij in een telefoon klaagt dat D. minder moet gaan werken want het duurt nog zolang tot haar volgende vakantie en het is zo zwaar hele dagen met M.
En dan heb ik het nog niet eens over het onvermogen om zich te bedenken dat er mensen zijn die; na de geboorte een pnd hebben, gaan scheiden, alleenstaand ouder zijn, een volledige baan naast het ouderschap hebben, zelf hun huishouden runnen ipv alles richting partner op te schuiven, een gehandicapt kind hebben, of wat dan ook. Zulke uitspraken doen is geen teken van autisme maar van asocialiteit.
overigens, is ze vergeten dat zij zelf niet eens wist hoe ze woonden op een vakantiepark en daardoor geen huurdersbescherming hadden. Ik kan me gezien haar inlees woede dus echt niet voorstellen dat Sanneke dat niet wist.
Haha nee het is niet te doen he pfffquote:Op maandag 8 juni 2026 18:55 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja dat kan ook hoor, ik luister maar even. Kan het niet aan hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |