Den Uijlquote:
Jetten?quote:
Ah ja, die naam herken ik ook wel. Zie een oude grijze man in mijn hoofd.quote:
Geen idee, herken de naam wel. Dit jaar niet echt opgelet of interesse gehad voor politiek.quote:
Helemaal niet.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee, herken de naam wel. Dit jaar niet echt opgelet of interesse gehad voor politiek.
Oef je weet niet wie onze minister president is.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee, herken de naam wel. Dit jaar niet echt opgelet of interesse gehad voor politiek.
Oeh, wist ik het van voorgaande jaren toch redelijk.quote:
Jetten schijnbaar en boeit mij momenteel echt niet en boeit mij ook niet of mensen dat erg of raar vinden. Heb/had andere dingen aan mijn hoofd dan politiek.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Oef je weet niet wie onze minister president is.
Boeit mij ook niet, maar ik weet het wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jetten schijnbaar en boeit mij momenteel echt niet en boeit mij ook niet of mensen dat erg of raar vinden. Heb/had andere dingen aan mijn hoofd dan politiek.
Goed van jou.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Boeit mij ook niet, maar ik weet het wel.
Geen flauw idee.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:49 schreef Domnivoor het volgende:
Weten jullie wie commissaris van de koning is in jullie provincie?
Ik heb daar geen actieve herinnering van.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:49 schreef Domnivoor het volgende:
Die is er hier nietquote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:49 schreef Domnivoor het volgende:
Ik weet dan wel wie hier de Gouverneur isquote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:58 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb het opgezocht, en die naam zegt me niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |