Het zal misschien ook wat langer onderweg zijn, waardoor de smaak wat anders isquote:Op maandag 8 juni 2026 13:58 schreef Cor_Minderhout het volgende:
Groupe Bel (maker van het product) heeft geen banden met Unilever
Albert Heijn:Verse gepasteuriseerde melk (of gerehydrateerde magere melk), kazen, boter, melkeiwitten, smeltzout (polyfosfaten), calcium (calciumzouten), weiconcentraat.
Monoprix:Lait écrémé réhydraté, frofmagés, beurre, protéines de lait, sel de fonte: polyphosphates, calcium (concentré de minéraux du lait), concentré lactique laitier.
exact hetzelfde
en ook de voedingsstoffen (energie, vet, koolhydraten etc) zijn exact hetzelfde
het is hetzelfde product, je smaakbeleving is anders
Denk eens na man, het ligt continue in de koeling, dat maakt geen reet uitquote:Op maandag 8 juni 2026 14:01 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Het zal misschien ook wat langer onderweg zijn, waardoor de smaak wat anders is
De lucht in Frankrijk en Spanje ruikt ook anders dan in Nederland.quote:Op maandag 8 juni 2026 13:52 schreef MisterFox het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar al zolang ik het me kan heugen is het zo dat op het moment dat ik op vakantie ga naar Spanje ( in dit geval voor het eerst inFrankrijk) dat de La Vache Qui Rit veel lekkere smaakt dan in Nederland.
En ik denk eerlijk gezegd niet dat het bedrog is. Ik denk dat het echt zo is de kaas smaakt wat zoeter en de kaas is daarnaast aanmerkelijk zachter.
Natuurlijk eet je als je in Frankrijk bent of Spanje iedere ochtend vers stokbrood met La Vache Qui Rit en Président boter.
Als je het in Nederland koopt, lijkt het vooral op een uitgekleed giftig Unilever product.
een cerveza op het strand smaakt ook anders dan thuis op de bankquote:Op maandag 8 juni 2026 14:23 schreef maily het volgende:
[..]
De lucht in Frankrijk en Spanje ruikt ook anders dan in Nederland.
Maar kikkers en slakken ondertussen:quote:Op maandag 8 juni 2026 14:57 schreef nostra het volgende:
Nederlandse koeien lachen veel minder, dat beïnvloedt de smaak.
Kan je die geur beschrijven?quote:Op maandag 8 juni 2026 14:23 schreef maily het volgende:
[..]
De lucht in Frankrijk en Spanje ruikt ook anders dan in Nederland.
Ik was je kwijt. Zit nu in diverse topics te posten.quote:
Kijk eens wat een mogelijkhedenquote:Op maandag 8 juni 2026 16:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik was je kwijt. Zit nu in diverse topics te posten.
Wat ruik je dan? Druiven, wijn, stinkkaas, eucalyptusbomen (hebben ze die trouwens in die gebieden?), stokbrood, pizza of paella?
Zeelucht? Zweetlucht? De stank van benzine?
En hoe ruikt Nederland dan? Naar regen? Natte bladeren?
Ik ook niet. Maar dat was mijn vraag dus niet!quote:Op maandag 8 juni 2026 16:33 schreef maily het volgende:
[..]
Kijk eens wat een mogelijkheden![]()
(((Ik heb geen idee wat je ervaart als je geblinddoekt en met goeie oordoppen in zo'n kaasje eet ... )))
Ik dacht altijd dat ze in Frankrijk alleen maar van die vieze schimmelkazen aten.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:43 schreef Farenji het volgende:
Wat een armoede, naar Frankrijk gaan en dan smakeloze fabriekskaas eten.
Ik ben een echte kaaskop. Maar dan wel Nederlandse kazen.quote:Op maandag 8 juni 2026 17:26 schreef Haags het volgende:
Die kleine blokjes die ze in Frankrijk hebben, echt in heeeeeel veel verschillende smaken zijn wel echt genot
Nee, dat was vroeger wel veel beter.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:43 schreef Farenji het volgende:
La vache kie rie is de enige kaas die ik lekker vind. Juist omdat er niet zo'n gore tenenkaas smaak aan zit.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:43 schreef Farenji het volgende:
Ik zit op dit moment aan de tafel met mijn vriend in Frankrijk en ik moest denken aan je comment, lol.quote:Op maandag 8 juni 2026 17:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ze in Frankrijk alleen maar van die vieze schimmelkazen aten.
Franse wijnen vind ik heerlijk. Zijn volgens mij ook de beste wijnen ter wereld.
Maar de Franse keuken? Nee, dank je feestelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |