Jupz, ik heb zo'n oude barrelfiets en ook al meerdere keren niet op slot voor Zuidplein gezet (vanwege geen paal of hekje beschikbaar waar ik 'm aan vast kan zetten). Nog nooit gejatquote:Op maandag 8 juni 2026 07:10 schreef cinderloom het volgende:
Dat is snel door. Ik denk dat een slot ook altijd maar hooguit vertraagd werkt. Alhoewel nu een minuut niet echt vertragend is.
Oude barrel als fiets is denk ik nog altijd het meest anti diefstal
Zelfde denkwijze helpt ook tegen vreemdgaan van je partner.quote:Op maandag 8 juni 2026 07:10 schreef cinderloom het volgende:
Oude barrel als fiets is denk ik nog altijd het meest anti diefstal
Klopt wel ja, want mijn ex was een lekker ding met een geweldige kont, maar ze ging wel vreemd bij de vleet.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zelfde denkwijze helpt ook tegen vreemdgaan van je partner.
LPL godquote:
Sprak ooit met een fotograag die als hij moest werken in buitenwijken en ghetto’s altijd oude lelijke kleren aan trok en zn dure camera in een vuilniszak mee nam. Geen hond die dacht dat er voor 1000,- guldens of euro’s in die zak zatenquote:Op maandag 8 juni 2026 09:17 schreef SpecialK het volgende:
Gewoon een lelijke smerige fiets hebben. Dat is de beste diefstalpreventie.
- edit: iemand was me weer eens voor -
Veel pers fotografen in "moeilijke gebieden" werken tegenwoordig met een smartphone. Ze zijn dan niet als journalist herkenbaar (soms is dat erg belangrijk) en de fotos liggen direct in de cloud waar ook de redactie direct bij kan.quote:Op maandag 8 juni 2026 18:50 schreef 111210 het volgende:
[..]
Sprak ooit met een fotograag die als hij moest werken in buitenwijken en ghetto’s altijd oude lelijke kleren aan trok en zn dure camera in een vuilniszak mee nam. Geen hond die dacht dat er voor 1000,- guldens of euro’s in die zak zaten
Op een ouwe fiets moet je het leren.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zelfde denkwijze helpt ook tegen vreemdgaan van je partner.
Over een zadel gesproken.quote:Op maandag 8 juni 2026 18:46 schreef Invisibli het volgende:
Ik zag een video waarbij het zadel voorzien was van een gat en lichtjes om de zadelstang zat.
Als de dief erop ging zitten was het feest want het zadel zakte naar beneden.
Zou eigenlijk een week zo op alle fietsen mogen zijn.
Wie die week loopt alsof hij net lid geworden is van gays united die is hoofdverdachte.
Er zijn twee mogelijke scenarios voor een fietsendief.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:08 schreef mvdejong het volgende:
De bedoeling van een goed slot is vooral om dieven aan te moedigen om hun vaardigheden op de makkelijker sloten in de buurt uit te oefenen.
Er was ooit eens een bedrijfje dat bedacht had om van het stuur een slot te maken. Het slot doorslijpen is dan stupide, want dan heb je een fiets zonder stuur!quote:Op maandag 8 juni 2026 21:00 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Over een zadel gesproken.
Ik zag laatst in de trein iemand zitten met een zadel. Hij vertelde dat hij sinds een paar maanden altijd zijn zadel meenam naar het werk, zodat zijn fiets niet gejat zou worden. Gaat mi jeen stap te ver maar zal vast werken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |