Die zit al in zn simquote:Op zondag 7 juni 2026 16:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Max zit al lekker thuis op de bank met een biertje in z'n hand dit te aanschouwen.
quote:Op zondag 7 juni 2026 16:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Max zit al lekker thuis op de bank het dakterras met een biertje in z'n hand dit te aanschouwen.
Hadjar op 3quote:Op zondag 7 juni 2026 16:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als dit inderdaad het asfalt is, dan gaan ze afvlaggen.
We beginnen opnieuw lolquote:Op zondag 7 juni 2026 16:37 schreef wdn het volgende:
helemaal leuk als ze hier een staande start van maken
Kunnen nog wat leren van de Coolsingel.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Monaco mag opnieuw gaan asfalteren.
Met Bottas en Bearman.quote:
Dan valt George met al zijn penalty's buiten de top 10quote:Op zondag 7 juni 2026 16:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als dit inderdaad het asfalt is, en het is foute boel, dan gaan ze afvlaggen.
Die is gewoon een Raikkonen aan het doen en zit al anderhalf uur in een zwembroek op een jacht zich lam te zuipenquote:
Al besprokenquote:Op zondag 7 juni 2026 16:39 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
INCIDENT INVOLVING CAR 63 (RUS) NOTED - FAILING TO SERVE TIME PENALTY CORRECTLY
Auw.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan valt George met al zijn penalty's buiten de top 10
Nu under investigation.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:39 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
INCIDENT INVOLVING CAR 63 (RUS) NOTED - FAILING TO SERVE TIME PENALTY CORRECTLY
10 ronden is wel genoegquote:Op zondag 7 juni 2026 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
je hoort inderdaad bij GAS de speedlimiterquote:Op zondag 7 juni 2026 16:38 schreef DerRabbit het volgende:
Ik vraag me wel af of het opbreken van het asfalt icm met de hoge temperaturen niet heeft gef'd met de speed limit bij ingang van de pitstraat?
Mooi man, het halve veld gaat echt gierend woest naar huis vandaagquote:Op zondag 7 juni 2026 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
nee, want Lindblad op P8 is op een rondequote:Op zondag 7 juni 2026 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
18s verschil met Gasly?quote:Op zondag 7 juni 2026 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat punt is dus voorbij pit entry, zoals net te zien was.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:38 schreef DerRabbit het volgende:
Ik vraag me wel af of het opbreken van het asfalt icm met de hoge temperaturen niet heeft gef'd met de speed limit bij ingang van de pitstraat?
ftfyquote:Op zondag 7 juni 2026 16:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is gewoon een Raikkonen aan het doen en zit al anderhalf uur in een zwembroek op zijn jacht zich lam te zuipen
Russell toch ook?quote:Op zondag 7 juni 2026 16:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, want Lindblad op P8 is op een ronde
Ik vind het nogal verdacht dat het zo vaak gebeurd. Dat 1 of 2 coureurs het verkeerd inschatten op een halve meter, of de limiter net niet snel genoeg inspringt. Maar de helft van het veld die zulke fouten maakt. Dat vind ik verdacht.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hoort inderdaad bij GAS de speedlimiter
waarvan je aanneemt dat die goed staat
Nee.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Stond Leclercs wiel niet al scheef voordat hij de vangrail in ging?
Track break up.quote:
Dit!quote:Op zondag 7 juni 2026 16:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het nogal verdacht dat het zo vaak gebeurd. Dat 1 of 2 coureurs het verkeerd inschatten op een halve meter, of de limiter net niet snel genoeg inspringt. Maar de helft van het veld die zulke fouten maakt. Dat vind ik verdacht.
Ik heb niets gezien.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:41 schreef LTVDK het volgende:
Lijkt wel een flink stuk uit het asfalt te zijn
Dat denk ik ook.quote:
Zwart = DSQquote:Op zondag 7 juni 2026 16:41 schreef wdn het volgende:
indien zwart worden de penalties dan gridstraffen volgende race?
Ik wel. Flink stuk.quote:
nee, want de auto's zijn wel gefinishtquote:Op zondag 7 juni 2026 16:41 schreef wdn het volgende:
Alleen als ze niet finishen. Nu wordt de tijd bij hun eindtijd opgeteld.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:41 schreef wdn het volgende:
Heb je de bezemwagen gemist?quote:
Max was foutloos.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:42 schreef Parafernalia het volgende:
Echt alles en iedereen heeft gefaald vandaag, behalve Anto en Hadjar
Zo kan je het ook zien.quote:
Je ziet die hele scheur niet?quote:
Maar ook weer zo'n moment waarbij je denkt: Max en Lewis waren hier op eigen initiatief voorbij gereden aan de pitbox.quote:
Ik denk het ook.quote:
Tegenwoordig niet meer.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rijkswaterstaat wist hier anders wel raad mee.
rode kruis erboven liefst op alle rijstrokenquote:Op zondag 7 juni 2026 16:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
heb jij die helm van Stig opgezet of moet je naar Hans Anders?quote:
Laat mij erbuiten.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb jij die helm van Stig opgezet of moet je naar Hans Anders?
Nog een keer vegen...quote:
Die was toch onder de SC gepit?quote:Op zondag 7 juni 2026 16:44 schreef opgebaarde het volgende:
Lindblad moet nog een keer pitten toch of klopte de graphics niet?
2 van die hoofden past ook nietquote:
Dat ja, I am stupid.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maar ook weer zo'n moment waarbij je denkt: Max en Lewis waren hier op eigen initiatief voorbij gereden aan de pitbox.
Beetje acryl kit.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:44 schreef tralalala het volgende:
Gewoon wat grind en dan ducttape eroverheen
Trots op jouquote:
Jij kijkt de races sowieso met een helm met Virtual Reality Visorquote:
30 km/u zone instellen voor die bochtquote:
Is inmiddels ook al gedekoloniseerd. We moeten een Nederlands woord voor pothole verzinnen.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat is het nu eigenlijk alquote:
Wat pionnetjes ervoor en doorquote:Op zondag 7 juni 2026 16:44 schreef IkFok het volgende:
[..]
rode kruis erboven liefst op alle rijstroken
Groter dan die van Erica Terpstra.quote:
Of zwaar vervuild zoutafval, prima fundament!quote:Op zondag 7 juni 2026 16:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer.
Voor de ondergrond hebben ze trouwens nog wel een flinke berg sterk vervuilende staalslakken liggen
Some say...quote:Op zondag 7 juni 2026 16:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij kijkt de races sowieso met een helm met Virtual Reality Visor
Voor mij nietquote:Op zondag 7 juni 2026 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Maar is die scheur nou wel echt een probleem?
Elke ronde trekken ze er meer asfalt uit. Dat worden kuilen.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Maar is die scheur nou wel echt een probleem?
Broekje is weer uitquote:Op zondag 7 juni 2026 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Leuke dame gespot, dat is de derde deze race
dus volgend jaar loop je er ook?quote:Op zondag 7 juni 2026 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Leuke dame gespot, dat is de derde deze race
quote:Op zondag 7 juni 2026 16:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Olympisch kampioen lopend buffet haha
Dat is dan niet slimquote:
Ah, waar ze anders nooit een straf voor geven zeg maar?quote:
Correct.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ah, waar ze anders nooit een straf voor geven zeg maar?
Dit wordt een ramp.quote:
behalve voor Norris een keer in Canadaquote:Op zondag 7 juni 2026 16:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ah, waar ze anders nooit een straf voor geven zeg maar?
Terecht in dit geval danquote:
Waar hij nooit binnen heeft gezeten, tot safety car ending.quote:
Ze hebben net de volgorde bekend gemaakt.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:49 schreef butz0rs het volgende:
Hoe doe je een standing start als er zoveel gelapt zijn
In principe zou Hadjar toch wel een gat van 5s moeten kunnen houden met 2 auto's ertussen en 10 ronden te gaanquote:
Dan HAM ook.quote:
2e SC was ditquote:Op zondag 7 juni 2026 16:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waar hij nooit binnen heeft gezeten, tot safety car ending.
Alles om prinses Sjors in het kampioenschap te houdenquote:
Hopelijk heeft ie dan bij de herstart wel een betere start dan Maxquote:Op zondag 7 juni 2026 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In principe zou Hadjar toch wel een gat van 5s moeten kunnen houden met 2 auto's ertussen en 10 ronden te gaan
Die gaat ook wegvallen met z'n straf en aanstaande straf.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Alles om prinses Sjors in het kampioenschap te houden
Ik ben benieuwd wat ie gaat krijgen...quote:Op zondag 7 juni 2026 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gaat ook wegvallen met z'n straf en aanstaande straf.
DTquote:Op zondag 7 juni 2026 16:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ie gaat krijgen...
Pfff.quote:
Ik zit in ronde 68quote:Op zondag 7 juni 2026 16:49 schreef tralalala het volgende:
Mijn F1tv stream loopt echt 1 minuut achter op viaplee als ik het hier zo lees...
Die gaat niet meer in de punten komenquote:Op zondag 7 juni 2026 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gaat ook wegvallen met z'n straf en aanstaande straf.
Dan heeft Max het efficiënter aangepaktquote:Op zondag 7 juni 2026 16:52 schreef Nattekat het volgende:
Russell heeft straks even veel punten gescoord als Verstappen deze race
No shit sherlock.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:52 schreef LTVDK het volgende:
George een drive throughDat wordt dus buiten de punten
Omdat er 2 auto's in dezelfde bocht uit zijn gevlogen en het asfalt daar kapot is, dus moesten ze even inspecterenquote:
Hij had ook buiten kunnen blijvenquote:
Genieten van die zure bekquote:
We hebben al een overvloed aan beelden van hem van dat ie dood van binnen is.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waarom schakelt de regie nou weg van George?
Prutsers bij Mercedes.quote:
waarom weet sjors zelf de regels niet?quote:
Brits.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom weet sjors zelf de regels niet?
Max is al een keer uitgevallen dit jaarquote:Op zondag 7 juni 2026 16:55 schreef xzaz het volgende:
Hadjar derde btw. Eerste keer betere uitslag dan max?
Is ook UIquote:Op zondag 7 juni 2026 16:55 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar is de drive through nu ipv de 10 sec? Of ergens anders voor?
ook niet zo lastig als Max de streep niet haalt.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:55 schreef xzaz het volgende:
hihiquote:Op zondag 7 juni 2026 16:55 schreef DerRabbit het volgende:
Bij Sky zijn ze wel zuur dat de lapped cars zichzelf gaan unlappen en Russel nu helemaal geen punten meer kan pakken![]()
DT voor niet uitzitten straf.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:55 schreef Kickinalfa het volgende:
is ipv die 5 secondenquote:Op zondag 7 juni 2026 16:55 schreef Kickinalfa het volgende:
best jammerquote:
China was ook een DNF voor Max.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:55 schreef xzaz het volgende:
Als er geen Engelsman kan winnen zijn ze redelijk objectief, maar dat is ook alweer een decennia geledenquote:
quote:
quote:
Dan is Russell blijquote:Op zondag 7 juni 2026 16:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hamilton en Antonelli eraf. Hadjar wint
Mike-iequote:
dan komt het vast goed jaquote:Op zondag 7 juni 2026 16:58 schreef wdn het volgende:
zet er een paar kegels omheen zodat ze er niet overheen kunnen rijden
quote:INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) NOTED - SAFETY CAR INFRINGEMENT (16:34:03)
Ook na zijn DT?quote:
Als het HAD overkomt, moet het HAM ook overkomen ja.quote:
Pfff.quote:
Die heeft daar het patent opquote:Op zondag 7 juni 2026 16:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als het HAD overkomt, moet het HAM ook overkomen ja.
Dan worden ze nog P2 en P3.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als het HAD overkomt, moet het HAM ook overkomen ja.
Dan verliest hij geen punten, ipv 25quote:
staande start... dan krijgen we nog een crashquote:Op zondag 7 juni 2026 17:00 schreef potjecreme het volgende:
[..]
.......... Vlag deze race maar af. Zo is het niet leuk.
dan die van Lec ookquote:
Gesaboteerd dusquote:
Maar hoe.quote:
Ook dit is racen.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:02 schreef potjecreme het volgende:
We gaan toch wel weer starten. Nu ben ik bang voor Antonelli.
Eerd heeft Gerapt om de wagen gerapeerd te krijgenquote:
Wel grote stuuruitslag dan, ik zie het nu pas.quote:
Weetabix met melk.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:02 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ze het gefikst hebben
zorgt er wel voor dat Alonso straks heel dicht achter de winnaar finisht, veel dichter dan normaalquote:Op zondag 7 juni 2026 17:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Stroll kan er gewoon geen reet van.
quote:Op zondag 7 juni 2026 17:02 schreef xzaz het volgende:
Wie was dat ook alweer die op zn boot ging zitten? Kimi toch?
jaquote:Op zondag 7 juni 2026 17:02 schreef xzaz het volgende:
Wie was dat ook alweer die op zn boot ging zitten? Kimi toch?
Bietje pur en kitquote:Op zondag 7 juni 2026 17:02 schreef Nattekat het volgende:
No mikey no, that was so not right!quote:
nietquote:Op zondag 7 juni 2026 17:02 schreef Nattekat het volgende:
Voor Verstappen pakken ze ook niet het Belgisch volkslied.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:04 schreef -XOR- het volgende:
Zou het Algerijnse volkslied eigenlijk al klaarstaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |