Ongekend.quote:
Wiel ging erop. Erover is lastig te zien.quote:
Eigenlijk moet je beeld van zijkant hebbenquote:
Bedoelt de pitlane.quote:
Heeft nog een UI voor witte streepquote:
Nummer 4.quote:
quote:
quote:
Daar heeft ie toch 5 seconden voor gekregen?quote:
Onboard van Lawson geeft helaas weinig weg.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je beeld van zijkant hebben
Nee, was voor te snel in de pits. Hij ging ook over de witte lijn.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar heeft ie toch 5 seconden voor gekregen?
Dat is heel erg auw.quote:
Ja daar heb ik het over.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, was voor te snel in de pits. Hij ging ook over de witte lijn.
Voor die 2e nog niks bekend.quote:
Gevolgd door een rode waas.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:12 schreef vul_maar_in het volgende:
Blauwe vlag voor Sjors zie je het voor je
quote:FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 81 (PIA) - SPEEDING IN THE PIT LANE (16:06:07)
Nummer 5.quote:
En paars.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:15 schreef Peterselieman het volgende:
Antonelli klaagt ook al over de motor ...
Ach niks aan de hand.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:15 schreef Peterselieman het volgende:
Antonelli klaagt ook al over de motor ...
quote:FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 63 (RUS) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - CROSSING THE LINE AT PIT EXIT (15:44:14)
Hij ging er ook niet overheen.quote:
nee, Brits paspoortquote:Op zondag 7 juni 2026 16:15 schreef franklop het volgende:
Nee dit gaat niet gebeuren voor Sjors ook nog hoor
Snap ook niet wat ze gedronken hebben.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij ging er ook niet overheen.
Water denk ik.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Snap ook niet wat ze gedronken hebben.
Omdat Ferrari.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:22 schreef Peterselieman het volgende:
Waarom was Leclerc niet buiten gebleven?
Nou niet allemaal.quote:
Dat laat hij toch echt zelf gebeuren, je kan gewoon doorrijden he.quote:
Dan krijgt ie daar weer straf voorquote:
Goed voor Lewisquote:
dat doen ze toch bijna altijdquote:Op zondag 7 juni 2026 16:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan er met m'n kop echt niet bij dat Ferrari Leclerc zo extreem naait hier.
Lekker bij getekend toch, niks aan de hand.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:24 schreef Nattekat het volgende:
Het is alsof iedereen vergeten is dat ze hier op Monaco rijden.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:24 schreef Monolith het volgende:
Ik snap de keuze om te pitten eerlijk gezegd ook niet zo. Je moet ongeveer 5 seconden trager zijn om voorbij gereden te worden.
En terecht.quote:
Ik zat net te denken, misschien mag het ook wel niet, straf inlossen tijdens SCquote:Op zondag 7 juni 2026 16:25 schreef LTVDK het volgende:
Het uitroepteken staat er nog wel bij Hamilton?
quote:
Verwacht ik wel.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:26 schreef Starflyer het volgende:
Leclerc alweer spijt dat hij heeft bijgetekend?
Het was bij voorbaat al duidelijk dat ze iedereen achter de safetycar door de pitstraat gingen sturen. Had jij dan verwacht dat ze de eerste Ferrari in de race gingen naaien door hem over het rechte stuk te laten rijden na het roepen van de SC en hem een extra penalty aan te naaien?quote:Op zondag 7 juni 2026 16:24 schreef Nattekat het volgende:
Gaat nooit WK worden.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:26 schreef Starflyer het volgende:
Waar moet hij anders heen?quote:Op zondag 7 juni 2026 16:26 schreef Starflyer het volgende:
Ja nu instant spijt.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:26 schreef Starflyer het volgende:
Tja, het is geen Sainz die zijn eigen plan trekt.quote:
En dat lijkt me toch verplicht.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:27 schreef Weltschmerz het volgende:
Russell heeft zijn straf niet uitgezeten.
quote:Op zondag 7 juni 2026 16:26 schreef Starflyer het volgende:
+10.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:27 schreef Peterselieman het volgende:
ja, duidelijk dat Russell extra straf moet krijgen omdat de straf niet ingelost is
Hoezo? Hij hoefde alleen maar door de pit, geen pitSTOP.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was bij voorbaat al duidelijk dat ze iedereen achter de safetycar door de pitstraat gingen sturen. Had jij dan verwacht dat ze de eerste Ferrari in de race gingen naaien door hem over het rechte stuk te laten rijden na het roepen van de SC en hem een extra penalty aan te naaien?
Hij was in gesprek met meerdere teams, las ik.quote:
Jinxquote:Op zondag 7 juni 2026 16:28 schreef greysbones het volgende:
bij PIA is uitroeptekentje weg
bij HAM niet
Misschien te kort gewachtquote:Op zondag 7 juni 2026 16:28 schreef greysbones het volgende:
bij HAM niet
Bij Russell en Gasly ook niet.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:28 schreef greysbones het volgende:
bij HAM niet
en toen wassie wegquote:
Ze hebben bewust niet gewisseld om zo voor sjors te komenquote:Op zondag 7 juni 2026 16:28 schreef Nattekat het volgende:
We hebben het over achterlijke Ferrari tactics gehad, maar laten we het eens hebben over Red Bull dat weer de harde banden gebruikt na een late SC.
Inmiddels wegquote:Op zondag 7 juni 2026 16:28 schreef greysbones het volgende:
bij HAM niet
Bij Stroll staat ie ook nogquote:Op zondag 7 juni 2026 16:28 schreef greysbones het volgende:
bij HAM niet
Dan had hij sowieso verloren bij de herstart omdat Kimi en Charles nieuwere banden hadden gehad. Voor het team telt het totaal aantal punten, niet het coureur specifiek aantal punten.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Hoezo? Hij hoefde alleen maar door de pit, geen pitSTOP.
Rus heeft hem niet gedaanquote:Op zondag 7 juni 2026 16:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij Russell en Gasly ook niet.
Oja, check. Dacht dat het nog de ronde was voor ze door de pit moesten.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze hebben bewust niet gewisseld om zo voor sjors te komen
Goede coureur, maar te nerveus voor F1?quote:Op zondag 7 juni 2026 16:27 schreef Peterselieman het volgende:
ja, duidelijk dat Russell extra straf moet krijgen omdat de straf niet ingelost is
Is hun resting bitch mood by defaultquote:
Ze hebben nu Kimi die ze kampioen gaat makenquote:
nee een ego van hier tot Tokyoquote:Op zondag 7 juni 2026 16:30 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Goede coureur, maar te nerveus voor F1?
Het ging toch over Charles?quote:Op zondag 7 juni 2026 16:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan had hij sowieso verloren bij de herstart omdat Kimi en Charles nieuwere banden hadden gehad. Voor het team telt het totaal aantal punten, niet het coureur specifiek aantal punten.
Vanuit Charles zijn oogpunt is hij genaaid, vanuit het team gezien was het niet meer dan logisch.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Het ging toch over Charles?
En ik weet het. Ik kijk al 20+ jaar F1.
Uiteraard wat marketingmachine praat om te laten zien dat Charles ECHT bewust heeft gekozen voor Ferrari.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij was in gesprek met meerdere teams, las ik.
Niemand komt er voorbij als je niet wil. Goede of slechte banden.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan had hij sowieso verloren bij de herstart omdat Kimi en Charles nieuwere banden hadden gehad. Voor het team telt het totaal aantal punten, niet het coureur specifiek aantal punten.
Je hebt een hoge dunk van de tactics van het team.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanuit Charles zijn oogpunt is hij genaaid, vanuit het team gezien was het niet meer dan logisch.
quote:INCIDENT INVOLVING CAR 10 (GAS) NOTED - SPEEDING IN THE PIT LANE (16:22:57)
Gelijk aanmelden voor het vernieuwen van zijn theorie examenquote:Op zondag 7 juni 2026 16:33 schreef -XOR- het volgende:
Gasly voor de zekerheid ook maar even een alcoholtestje afnemen.
quote:Op zondag 7 juni 2026 16:33 schreef LTVDK het volgende:
Charles die zich durft uit te spreken en een keer niet de schuld op zichzelf neemt
Hij heeft een contract nu.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:33 schreef LTVDK het volgende:
Charles die zich durft uit te spreken en een keer niet de schuld op zichzelf neemt
Kijk nog maar eens de highlights van 2005 terug. Die Williams kwamen echt totaal niet voorbij een Renault die totaal versleten banden hadquote:Op zondag 7 juni 2026 16:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niemand komt er voorbij als je niet wil. Goede of slechte banden.
Die geeft z'n team gewoon de middelvinger voor die naaiactie.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:35 schreef Newone82 het volgende:
Leclerc choked deel 1000.
Geen Max niveautje.
Ook stom van hem om bij dit team te blijven.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die geeft z'n team gewoon de middelvinger voor die naaiactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |