Waarom heb je bondgenoten nodig dan?quote:Op zondag 7 juni 2026 13:59 schreef Koekoekmakto het volgende:
Slappe hap, maar het laat precies zien dat we altijd al leefden in een wereld vol schijntolerantie. Bij een klein beetje druk trekken die bedrijven hun keutel in. Bang voor de toorn van het anti-woke gepeupel. Nja, opgeruimd staat netjes. Blijven de echte bondgenoten over. Wie durft er nog wel geassocieerd te worden met de Pride? Handjes in de lucht? 🥳
Om een meerderheid te krijgen voor acceptatie en gelijke rechten. De zichtbare steun voor een minderheidsgroep, door een meerderheidsgroep (bijvoorbeeld redelijke mensen), kan doorbraken realiseren op politiek en cultureel gebied. Maar goed, die zijn er dus amper, want bange poeperds. Een paar fascisten in Amerika aan de macht en alle DEI kan in Europa ook weer in de kast. De bondgenoten die nu overblijven zijn in ieder geval minder opportunistisch.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom heb je bondgenoten nodig dan?
Er zijn gelijke rechten en wat betreft acceptatie zou ik me eerder zorgen maken om wat via de AZCs ons land in komt dan om wat rechtse idioten in de VS.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:19 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Om een meerderheid te krijgen voor acceptatie en gelijke rechten. De zichtbare steun voor een minderheidsgroep, door een meerderheidsgroep (bijvoorbeeld redelijke mensen), kan doorbraken realiseren op politiek en cultureel gebied. Maar goed, die zijn er dus amper, want bange poeperds. Een paar fascisten in Amerika aan de macht en alle DEI kan in Europa ook weer in de kast. De bondgenoten die nu overblijven zijn in ieder geval minder opportunistisch.
Dat is niet gek. Het zit in elkaars verlengde. Een variatie in geaardheid en genderidentiteit zijn significante wezenskenmerken. Samen optrekken kan voordelig zijn. Al die kleine stichtingen met 1 gezamenlijk doel.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:15 schreef DoubleDip het volgende:
Als we vinden dat iedereen die niet hetero is gelijk behandeld moet worden dan moeten we er geen aparte categorie van maken.
En homo's en lesbiennes in dezelfde groep plaatsen als transgenders is helemaal gek. Dat is niet eens vergelijkbaar.
Ik maak mij om beide groepen wel zorgen, maar die rechtse idioten misbruiken nu actief hun macht.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Er zijn gelijke rechten en wat betreft acceptatie zou ik me eerder zorgen maken om wat via de AZCs ons land in komt dan om wat rechtse idioten in de VS.
Als ik gay was zou ik toch niet in dezelfde groep geplaatst willen worden als transgenders.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:35 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Dat is niet gek. Het zit in elkaars verlengde. Een variatie in geaardheid en genderidentiteit zijn significante wezenskenmerken. Samen optrekken kan voordelig zijn. Al die kleine stichtingen met 1 gezamenlijk doel.
Maar misschien ook een blok aan het been van conformerende queers die disloyaal willen zijn naar de rest. Die hebben het concept gelijke rechten nog niet helemaal goed begrepen. Die gebruiken de TIQ groep om zichzelf te afficiëren als normale, redelijke en onzichtbare mensen. Precies binnen de bandbreedte van tolerantie van de haters. Ook al bange poeperds.
Dan is dat hypothetisch en het bewijs van mijn punt. TIQ ligt zwaarder op de maag qua accepteren.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:41 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Als ik gay was zou ik toch niet in dezelfde groep geplaatst willen worden als transgenders.
Geen idee wat dat queergedoe inhoudt, maar wie gelijke behandeling wil moet zichzelf vooral niet als speciale groep voordoen.
Je hoeft niks te verzwijgen. Je moet alleen niet doen alsof je speciaal bent en speciale behandeling nodig hebt. Gedraag je net als een hetero, dan is er niks aan de hand.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:08 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Dan is dat hypothetisch en het bewijs van mijn punt. TIQ ligt zwaarder op de maag qua accepteren.
Gelijke behandeling is dat de speciale groep zichzelf kan zijn binnen het geheel. Niet door de speciale eigenschap te moeten verzwijgen. Dan is het slechts voorwaardelijke tolerantie en niet inclusief.
Wat een flauwekul. Alsof 'gedragen als een hetero' een norm moet zijn voor niet-hetero's. Moeten ze straks ook nog achter de wijven of mannen aan? Faken om de tere ziel van bekrompenen te sparen.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:41 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Je hoeft niks te verzwijgen. Je moet alleen niet doen alsof je speciaal bent en speciale behandeling nodig hebt. Gedraag je net als een hetero, dan is er niks aan de hand.
Schaf die Pride dan gewoon lekker af, dan is niemand meer speciaal en zijn we allemaal echt gelijk!quote:Op zondag 7 juni 2026 17:59 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Wat een flauwekul. Alsof 'gedragen als een hetero' een norm moet zijn voor niet-hetero's. Moeten ze straks ook nog achter de wijven of mannen aan? Faken om de tere ziel van bekrompenen te sparen.
Diversiteit is mooier dan uniformiteit. Ben jij niet een beetje jaloers op 'speciale mensen'. Een variatie is nog niet per definitie speciaal. Bij speciaal denk ik eerder aan kunstenaars of wetenschappers.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:50 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Schaf die Pride dan gewoon lekker af, dan is niemand meer speciaal en zijn we allemaal echt gelijk!
Niet speciaal? Oke vertel eens, waarom is er geen pride voor hetero's?quote:Op zondag 7 juni 2026 21:57 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Diversiteit is mooier dan uniformiteit. Ben jij niet een beetje jaloers op 'speciale mensen'. Een variatie is nog niet per definitie speciaal. Bij speciaal denk ik eerder aan kunstenaars of wetenschappers.
Die worden niet onderdrukt door queers, er staat in meerdere landen geen doodstraf op voor heteroseksueel zijn en is er dus ook geen zak aan om 'trots' te gaan zitten zijn op een privilege. Er is gewoonweg geen weerstand die overwonnen moet worden.quote:Op zondag 7 juni 2026 22:54 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Niet speciaal? Oke vertel eens, waarom is er geen pride voor hetero's?
Nou nee pleur op met je regenboogshitquote:Op zondag 7 juni 2026 23:52 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Die worden niet onderdrukt door queers, er staat in meerdere landen geen doodstraf op voor heteroseksueel zijn en is er dus ook geen zak aan om 'trots' te gaan zitten zijn op een privilege. Er is gewoonweg geen weerstand die overwonnen moet worden.
Maar ik schoot dus raak. Je bent jaloers. Vooruit. Je bent heel speciaal en je verdient het om in het zonnetje gezet te worden. Die queers krijgen zomaar aandacht, en de andere mensen blijven dat mede in stand houden met hun preoccuppatie. Ergo. Je maakt het indirect groter dan het is. Maar ik ga even uitchecken DoubleDip. Welterusten.
Hier alle handjes omhoog voor pride.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:19 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Om een meerderheid te krijgen voor acceptatie en gelijke rechten. De zichtbare steun voor een minderheidsgroep, door een meerderheidsgroep (bijvoorbeeld redelijke mensen), kan doorbraken realiseren op politiek en cultureel gebied. Maar goed, die zijn er dus amper, want bange poeperds. Een paar fascisten in Amerika aan de macht en alle DEI kan in Europa ook weer in de kast. De bondgenoten die nu overblijven zijn in ieder geval minder opportunistisch.
Hier zit wel wat in.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:50 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Schaf die Pride dan gewoon lekker af, dan is niemand meer speciaal en zijn we allemaal echt gelijk!
Lekker overdreven allemaal. Er wordt helemaal geen 'druk' opgelegd door non-binaire personen. En die horen er ook gewoon bij.quote:Op maandag 8 juni 2026 15:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hier alle handjes omhoog voor pride.
Ik ben volledig pro lgtb![]()
Ik denk dat je echter onderschat hoe de andere 7563 letters druk op die eerste groepen hebben gelegd. Mensen hebben helemaal geen zin in een non-binaire andropanseksueel die aangesproken wenst te worden met dien en hun en dit ook actief in mails of waar dan ook aangeeft. DAT is gedrag om je speciaal te willen voelen terwijl je gewoon een mens bent gelijk een ander.
Nee ik ben niet jaloers. Ik wil mij niet speciaal voelen. Ook nooit die ambitie gehad trouwens.
Blind zijn voor de afname van acceptatie van lgtb door de genderwaanzin van wat sneeuwvlokjes...
Niet overdreven en het is niet ons gezeik.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:22 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Lekker overdreven allemaal. Er wordt helemaal geen 'druk' opgelegd door non-binaire personen. En die horen er ook gewoon bij.
Ouwehoeren over genderwaanzin en sneeuwvlokjes is een toonbeeld van flutacceptatie. Alsof mensen gestoord zijn en overgevoelig. Dat is enkel om jezelf een bikkel te vinden. Alsof pronouns bij een mail iets 'ernstig' is. Poeh poeh, nou nou.
Mensen kunnen de pot op met bepalen voor queers of 'genoeg = genoeg' en waarschuwingen geven over de afname van acceptatie. Dat is de arrogantie ten top. Ik ben niet blind, maar door deze fase moeten we heen.
Het is pas klaar als de laatste non-binair zichzelf kan zijn zonder dit gezeik. Gewoon iedereen onvoorwaardelijk accepteren. Problem solved.
Klinkt wel een beetje als al die religekkies. "Je hoeft alleen maar drie keer per dag te bidden en op zondag naar de kerk, wat zeur je nou?"quote:Op maandag 8 juni 2026 16:22 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Lekker overdreven allemaal. Er wordt helemaal geen 'druk' opgelegd door non-binaire personen. En die horen er ook gewoon bij.
Ouwehoeren over genderwaanzin en sneeuwvlokjes is een toonbeeld van flutacceptatie. Alsof mensen gestoord zijn en overgevoelig. Dat is enkel om jezelf een bikkel te vinden. Alsof pronouns bij een mail iets 'ernstig' is. Poeh poeh, nou nou.
Mensen kunnen de pot op met bepalen voor queers of 'genoeg = genoeg' en waarschuwingen geven over de afname van acceptatie. Dat is de arrogantie ten top. Ik ben niet blind, maar door deze fase moeten we heen.
Het is pas klaar als de laatste non-binair zichzelf kan zijn zonder dit gezeik. Gewoon iedereen onvoorwaardelijk accepteren. Problem solved.
Je bewijst wederom mijn punt over arrogantie. Ik zou niet weten wat er voor mij persoonlijk te reflecteren valt over 'genderwaanzin en sneeuwvlokjes' Die kwalificaties laat ik liever bij de ander. Een genuanceerdere beargumentering is altijd welkom, maar ik zal het moeten doen met een sneer over 'makkelijker slapen oid'. Auw.quote:Op maandag 8 juni 2026 17:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Niet overdreven en het is niet ons gezeik.
Maar ok, zoek het maar bij de boze intolerante hetero. Zal vast makkelijker slapen?
Beetje zelfreflectie is bij iedereen nodig.
Wat een gejank. Ik ben nog nooit lastig gevallen door een non-binair persoon. Hoe werkt dat dan? Lopen ze achter je aan op straat? Krijg je express ANWB unisex kleding mee na het afrekenen? Of schelden ze je compleet verrot na een miscommunicatie ?quote:Op maandag 8 juni 2026 17:39 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje als al die religekkies. "Je hoeft alleen maar drie keer per dag te bidden en op zondag naar de kerk, wat zeur je nou?"
Maar ondertussen wordt iedereen lastiggevallen met sneeuwvlokjesgedrag. En in dit geval ook nog eens van een kleine minderheid.
Overigens kan ik je vertellen dat veel LGBT personen de Pride en al die "genders" complete waanzin vinden. Ze worden neergezet als een soort karikatuur terwijl het even normaal is als hetero's en zij niet om speciale aandacht vragen. Dat is pas echt gênant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |