Soms moet je goedbedoeld advies gewoon naast je neerleggenquote:Op donderdag 11 juni 2026 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze adviseerden juist geen alcohol te drinken.
quote:
quote:
Ja, eigenlijk alles hetzelfde als vorig jaar.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal gemist dat die weer aan het touren waren...
Goede setlist!
Uiteraard.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik. Ik ga er even vanuit dat Melting ze wel kent...
Die ken ik ook wel.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn eerstvolgende concert is iemand die Livelink wel kent. Tenminste daar ga ik vanuit
Suzanne Vega
Ja, die ken ik wel. Dat is wel echt hele andere koek dan.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn eerstvolgende concert is iemand die Livelink wel kent. Tenminste daar ga ik vanuit
Suzanne Vega
Ik heb ze ook nog nooit een slecht optreden zien geven.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:13 schreef Melting het volgende:
Ja, eigenlijk alles hetzelfde als vorig jaar.
1 nummer was gewijzigd.
Maar het blijft zo genieten....
En Bruce leek met momenten zijn oude stem weer te hebben....
Alleen die Simon (drummer) haalde soms het tempo uit de nummers. Dat was jammer.
Ik ken best veel Vega's…quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Suzanne Vega
Ja totaal anders, maar lijkt me wel gewoon mooiquote:Op donderdag 11 juni 2026 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die ken ik wel. Dat is wel echt hele andere koek dan.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:18 schreef brother52 het volgende:
Ik heb een beetje een dubbel gevoel bij dit liedje...
quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:18 schreef brother52 het volgende:
Ik heb een beetje een dubbel gevoel bij dit liedje...
quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:21 schreef livelink het volgende:
Ik moest gisteren ergens inloggen waar ik al jaren niet meer had ingelogd. Je kon geen nieuw wachtwoord aanvragen, maar wel een hint die je ooit had ingevoerd om je wachtwoord te onthouden. Ik had geen idee meer, dus ik vroeg mijn hint op en dat was "Elfje".
Echt, ik was volkomen clueless![]()
Ik kon me totaal geen wachtwoord voorstellen waarbij ik dat als hint had ingevoerd. Plus dat ik alleen nog maar aan de Lingo-jingle van @:DJ11 kon denken![]()
Maar goed, na een halve dag puzzelen en nadenken kwam ik er dan toch op. En het had niks met Radio49, DJ11, Elfletterig of Lingo te maken![]()
en ja, ik heb ze allemaal geprobeerd![]()
Was het Legolas?quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:21 schreef livelink het volgende:
Ik moest gisteren ergens inloggen waar ik al jaren niet meer had ingelogd. Je kon geen nieuw wachtwoord aanvragen, maar wel een hint die je ooit had ingevoerd om je wachtwoord te onthouden. Ik had geen idee meer, dus ik vroeg mijn hint op en dat was "Elfje".
Echt, ik was volkomen clueless![]()
Ik kon me totaal geen wachtwoord voorstellen waarbij ik dat als hint had ingevoerd. Plus dat ik alleen nog maar aan de Lingo-jingle van @:DJ11 kon denken![]()
Maar goed, na een halve dag puzzelen en nadenken kwam ik er dan toch op. En het had niks met Radio49, DJ11, Elfletterig of Lingo te maken![]()
en ja, ik heb ze allemaal geprobeerd![]()
Nee, het had uiteindelijk bitter weinig met elfjes te maken. Maar zou wel mooi ww zijn geweest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |