Ach, hoe voel je je nu?quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:05 schreef Melting het volgende:
Vanmiddag mijn laatste verstandskies laten verwijderen in het ziekenhuis.
Of zoals de chirurg zei: we gaan je lichaam scheiden van je verstandskies.
Ik ken leukere dingen.
De wond zeurt een beetje. Maar gelukkig niet echt pijnlijk.quote:
Welkom brother.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:07 schreef brother52 het volgende:
![]()
Ik heb even gewacht met inschakelen tot Bruce uitgeblerd was.
Goed verdoven... Oude jenever werkt prima.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
De wond zeurt een beetje. Maar gelukkig niet echt pijnlijk.
Dus Melting is niet goed bij zijn verstandskies??quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:07 schreef livelink het volgende:
Ik zou niet draaien als net vanmiddag mijn verstandskies was verwijderd. Ik was een beetje een dood vogeltje na beide implantaten, ondanks dat de pijn best meeviel. Gewoon echt moe.
Ja, moe ben ik ook wel.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:07 schreef livelink het volgende:
Ik zou niet draaien als net vanmiddag mijn verstandskies was verwijderd. Ik was een beetje een dood vogeltje na beide implantaten, ondanks dat de pijn best meeviel. Gewoon echt moe.
Je begrijpt me niet verkeerd. Of Melting is gewoon een sterker iemand dan ik. Dat acht ik niet ondenkbaar.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dus Melting is niet goed bij zijn verstandskies??
Of begrijp ik je verkeerd....![]()
Ze adviseerden juist geen alcohol te drinken.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Goed verdoven... Oude jenever werkt prima.
Ah kijk, dat is ook wel een goede manier om de vooraf-zenuwen tegen te gaan. Als je te moe bent, gewoon stoppen hoor. Je eigen gezondheid gaat voor.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, moe ben ik ook wel.
Maar dat wijd ik aan het feit dat ik vannacht pas rond half 3 in bed lag, en vanmorgen om 7 uur opgestaan ben.
Was naar het Iron Maiden concert geweest gisterenavond.
Was weer genieten.
Zal ik doen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah kijk, dat is ook wel een goede manier om de vooraf-zenuwen tegen te gaan. Als je te moe bent, gewoon stoppen hoor. Je eigen gezondheid gaat voor.
Ik heb helemaal gemist dat die weer aan het touren waren...quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, moe ben ik ook wel.
Maar dat wijd ik aan het feit dat ik vannacht pas rond half 3 in bed lag, en vanmorgen om 7 uur opgestaan ben.
Was naar het Iron Maiden concert geweest gisterenavond.
Was weer genieten.
Ik moest Dream Theater wel even googelen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik was dinsdag bij de toetsenist van Dream Theater. Natuurlijk een stuk rustiger dan Dream Theater, maar het was wel genieten..
Snap ik. Ik ga er even vanuit dat Melting ze wel kent...quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest Dream Theater wel even googelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |