Calby - Suitcase
Heerlijk verzoekje. Ik was deze bijna vergetenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:23 schreef DJ11 het volgende:
Weer een verzoekje, deze keer van Symphonic:XTC - Senses Working Overtime
And all the world is football-shapedquote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:25 schreef DJ11 het volgende:
"And all the world is football-shaped", hoorde ik 'm zingen....
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:26 schreef livelink het volgende:
Ik vind deze zoveel fijner dan Making plans for Nigel
Dario G - Carnaval De Paris
Ik niet. Ik heb gewoon geen zin om te vullen dat Oranje er al in de poulefase uit vliegt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:29 schreef livelink het volgende:
Het voetbalhoekje. Ik heb toch maar weer meegedaan met de poule van mijn werk, maar mijn hart zit er niet in deze keer.
Welnee, minimaal kwartfinale. Na zo'n slechte voorbereiding kan het alleen maar beter worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb gewoon geen zin om te vullen dat Oranje er al in de poulefase uit vliegt.
Gisteren gingen ze echt heel ver door de ondergrens.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb gewoon geen zin om te vullen dat Oranje er al in de poulefase uit vliegt.
Ik denk het niet, maar heb ze wel door laten gaan in mijn poule. Ik heb er toch te weinig verstand van om te winnen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Welnee, minimaal kwartfinale. Na zo'n slechte voorbereiding kan het alleen maar beter worden.
Dit vond ik een leuk WK-nummer. Heb ook wel een zwak voor Shakira.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:33 schreef DJ11 het volgende:
En zo komen we vanzelf bij een verzoekje van Livelink:Shakira - Waka Waka (This Time For Africa)
Daar durf ik m'n vingers niet aan te branden. Ik kom straks nog wel even terug op die wedstrijd, want ik heb er een nummer aan te danken dat straks fungeert als inleiding voor m'n favoriete nieuwe nummer van de weekquote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gisteren gingen ze echt heel ver door de ondergrens.
Het was echt niet om aan te zien. Ik denk niet dat ze een ronde verder komen.
Heb je nog leuke muziek uit Oezbekistan?
De vrouw zonder nekquote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit vond ik een leuk WK-nummer. Heb ook wel een zwak voor Shakira.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |