Precies, het is in ieder geval Zomer in Zaandamquote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hoezo dat?Luilak hang je jas op. Ga naar de regenboog. Hiep hiep hoera
Ik vind het toch wel grappigquote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind het een beetje afgeraffeld klinken.
Ik kan niet goed duiden waarom, maar het is voor mijn gevoel te gehaast en daardoor slordig.
Calvin Harris - Acceptable In The 80's (radio edit)
Lekker nummer is dit toch..quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel grappigMaar goed..... er komt nog een veeeeel beter nummer van eigen bodem aan straks. Mijn favoriete nieuwe nummer van deze week.
Nu eerst:Calvin Harris - Acceptable In The 80's (radio edit)
Het heeft zeker potentie, het zit puur in de productie.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel grappigMaar goed..... er komt nog een veeeeel beter nummer van eigen bodem aan straks. Mijn favoriete nieuwe nummer van deze week.
Nu eerst:Calvin Harris - Acceptable In The 80's (radio edit)
Delphic - In The Quietness
Dit is niet nieuw hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het heeft zeker potentie, het zit puur in de productie.
Het is wel aardig, dat wel
Dat heb ik nog niet ontdekt, maar ik zal ze later eens naast elkaar luisteren.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:04 schreef livelink het volgende:
Ik hoorde er een stukje Your Love van Lime in.
Ik had het nog over Banji.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is niet nieuw hoorKomt uit de 00s. Was de doorbraak van Calvin Harris. Wat je nu hoort is dan wél weer nieuw.
Was in het begin ergens. Ik dacht even dat je het er doorheen aan het mixen was.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet ontdekt, maar ik zal ze later eens naast elkaar luisteren.
Heaven 17 - Who'll Stop The Rain (12-inch extended version)
Heb ik nooit gewetenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Je hoort hier zo goed dat ze een afsplitsing van de Human League zijn
Creedence Clearwater Revival - Who'll Stop the Rain
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |