Het album waar dit op staat heb ik vroeger heel erg grijs gedraaidquote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Maar even de regen verdrijven dan.![]()
Terence Trent D'Arby - Rain
Het is wel een beetje plaat die confusion oproeptquote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Tijd voor de rubriekenDDMomentje van vandaag:
New Order - Confusion (UK 7-inch promo edit)
Electric Light Orchestra - Confusion
Dat is heel triest ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:49 schreef livelink het volgende:
Ik zat vanavond bij mijn vader en er was een nieuwe bewoonster, waar ik een tijd mee heb gepraat. Ze was aan de ene kant heel verward en aan de andere kant heel erg scherp. Ze leed ook echt aan haar verwardheid, dat was wel zielig. Ze begreep niet wat er nou met haar aan de hand was en waarom ze zo verward was.
En ze klaagde over het personeel, die dan zeiden dat ze haar mee naar beneden namen, maar niet snapten dat ze helemaal niet wist waar ze was en dus ook niet wist wat beneden dan was![]()
Over confusion gesproken...
Vervelend en verwarrend allemaalquote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:49 schreef livelink het volgende:
Ik zat vanavond bij mijn vader en er was een nieuwe bewoonster, waar ik een tijd mee heb gepraat. Ze was aan de ene kant heel verward en aan de andere kant heel erg scherp. Ze leed ook echt aan haar verwardheid, dat was wel zielig. Ze begreep niet wat er nou met haar aan de hand was en waarom ze zo verward was.
En ze klaagde over het personeel, die dan zeiden dat ze haar mee naar beneden namen, maar niet snapten dat ze helemaal niet wist waar ze was en dus ook niet wist wat beneden dan was![]()
Over confusion gesproken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |