Dankjewel!quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd Symph.
En vanaf nu genieten van je ouwe lullen dag.
Lekker gegeten?
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Van Halen - Why Cant this be love
En dan is 'ie jonger dan ik…quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dankjewel!
Het eten was prima.
Het klinkt nog wat onwerkelijk, seniorenverlof
Bestaat dat dan nog?quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dankjewel!
Het eten was prima.
Het klinkt nog wat onwerkelijk, seniorenverlof
Dan heb jij vast ook al seniorenverlof.quote:
Nou nee, vandaar mijn reactie…quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heb jij vast ook al seniorenverlof.
Steeds minder.quote:
Wist ik wel. Vandaar dat ik het zei.quote:
Tja.... Symph is een ambtenaar, dus dat scheelt.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb ook een paar collega's met een "ouwe lullen"dag, maar dat is vanaf 60 bij ons..
Dat heb ik ook wel nodig, werken met mbo docenten kost je jaren van je leven….quote:
Bij ons is dat allang afgeschaft. Ik dacht dat dat zelfs wettelijk was afgeschaft voor niet zware beroepen. En heel eerlijk, voor zo'n kantoorbaan als ik heb is het ook nergens voor nodig.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb ook een paar collega's met een "ouwe lullen"dag, maar dat is vanaf 60 bij ons..
Waar mijn ouders nu komen was zo'n beetje hun laatste optie en konden zelfs kiezen uit verschillende appartementen en bij deze locatie hadden we ook een veel beter gevoel (vooral ook qua mensen) dan de andere plekken waar we geweest zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Klopt, dat was bij mijn ouders ook zo, maar zij hadden mazzel dat er net op het moment dat ze belden, plek was bij de particuliere instelling. En inmiddels heeft mijn vader een indicatie.
Jij bent een echte rijksambtenaar?quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel nodig, werken met mbo docenten kost je jaren van je leven….
De docenten die in het afvoerputje dreigen te verdwijnen worden rekendocent, en daar heb ik mee te maken.
Echt nivootje wereldvreemd zijn maar wel denken dat de aarde om jou draait.
Fijn dat het gelukt is. Zal nog wel een hoop gedoe zijn met verhuizen en spullen wegdoen en zo. Been there, done that.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waar mijn ouders nu komen was zo'n beetje hun laatste optie en konden zelfs kiezen uit verschillende appartementen en bij deze locatie hadden we ook een veel beter gevoel (vooral ook qua mensen) dan de andere plekken waar we geweest zijn.
Soms denk ik dat je een dag minder werken wel kan gebruiken.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij ons is dat allang afgeschaft. Ik dacht dat dat zelfs wettelijk was afgeschaft voor niet zware beroepen. En heel eerlijk, voor zo'n kantoorbaan als ik heb is het ook nergens voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |