Ik was ervan overtuigd dat dit een nummer van The The wasquote:
Dat begrijp ik wel, maar dit was het enige hitje hier van Lloyd…quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was ervan overtuigd dat dit een nummer van The The was
Tja.... ik weet niet wat er voor jou allemaal onder dit niveau valt.quote:
Jawel, je kent zo langzamerhand mijn voorkeuren uit deze periode toch wel?quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja.... ik weet niet wat er voor jou allemaal onder dit niveau valt.
Eerlijk gezegd niet.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, je kent zo langzamerhand mijn voorkeuren uit deze periode toch wel?
Bijkomend probleem was dat mijn vader geen indicatie krijgt en ze dus aangewezen zijn op particuliere instellingen en die hebben of een wachtlijst, of zijn schreeuwend duur voor een benauwd hokje.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
In feite neemt iedereen dit besluit altijd te laat. Mijn ouders ook. Maar goed, ze hebben het uiteindelijk godzijdank wel gedaan.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:51 schreef brother52 het volgende:
Dit klinkt als Tracy Chapman maar geen idee hoe het liedje heet.
Van harte gefeliciteerd Symph.quote:
Klopt, dat was bij mijn ouders ook zo, maar zij hadden mazzel dat er net op het moment dat ze belden, plek was bij de particuliere instelling. En inmiddels heeft mijn vader een indicatie.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bijkomend probleem was dat mijn vader geen indicatie krijgt en ze dus aangewezen zijn op particuliere instellingen en die hebben of een wachtlijst, of zijn schreeuwend duur voor een benauwd hokje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |