quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In Geldrop heb je de straat Legolas, ja vernoemd naar de boeken van Tolkien. Ik was daar redelijk in de buurt aan het bezorgen. Komt er een vrouw naar me toe met de vraag of ik wist waar de straat Legoglas was
quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had ook best gekund in de Lego-buurt. Dat zou ik wel iets voor Almere vinden.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had ook best gekund in de Lego-buurt. Dat zou ik wel iets voor Almere vinden.
Zo proberen ze dan binnen te komen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren stond er een vaag figuur voor de deur in een Odido jasje en een tablet in z'n hand.
Mw. MM was alleen thuis op dat moment.
Hij gaf aan dat ze een melding hadden gehad dat onze internetverbinding instabiel was bij het kabeltje…
We hebben Ziggo en hebben geen melding gedaan, zeker niet bij Odido.
Waarschijnlijk dacht hij dat mw. MM hem wel binnen zou laten om het kabeltje te checken, waarna je mag aftekenen voor afhandeling.
In werkelijkheid teken je dan voor een Odido contract.
Mw. MM heeft gezegd dat hij 's avonds terug mocht komen, als ik er was.
Nooit meer iemand gezien uiteraard.
Ratten!
Plus dat je ineens bankpassen en paspoorten en zo kwijt bent...quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren stond er een vaag figuur voor de deur in een Odido jasje en een tablet in z'n hand.
Hij gaf aan dat ze een melding hadden gehad dat onze internetverbinding instabiel was bij het kabeltje…
Waarschijnlijk dacht hij dat mw. MM hem wel binnen zou laten om het kabeltje te checken, waarna je mag aftekenen voor afhandeling.
Ratten!
Man, man, man. Ze proberen wat! Ik stuur iedereen aan de deur weg met dat soort zaken. Ik geef aan dat ik aan de deur geen zaken doe. Ik ben daar zelfs beter in dan mijn man die dan toch nog wel in discussie gaat.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Ratten!
Die kans zit er ook nog altijd in, natuurlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Plus dat je ineens bankpassen en paspoorten en zo kwijt bent...
Ik mag zelfs geen dingen regelen als televisie/internet/gas elektra en dergelijke. Daar is de GGz voor,want die huurt deze woning. Ik woon er alleen in...quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Man, man, man. Ze proberen wat! Ik stuur iedereen aan de deur weg met dat soort zaken. Ik geef aan dat ik aan de deur geen zaken doe. Ik ben daar zelfs beter in dan mijn man die dan toch nog wel in discussie gaat.
Alle aansluitingen bevinden zich in de hal achter de voordeur en daar ligt dat niet.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Plus dat je ineens bankpassen en paspoorten en zo kwijt bent...
Dat geloof ik graag.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:31 schreef livelink het volgende:
Toen mijn ouders nog zelfstandig thuis woonden werden ze wel steeds ontvankelijker voor dit soort zaken. Waar ze voorheen nooit in dingen zouden trappen, werden ze nu zenuwachtig en gingen dan toch stomme dingen doen. Wat dat betreft was ik blij dat ze beschermder gingen wonen.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:35 schreef livelink het volgende:
Cutting Crew - I just died in your arms tonight
Ik kan niets beloven.quote:
Mijn vader is daar gelukkig nog heel scherp in (mijn moeder wat minder) maar vandaag hebben ze eindelijk een optie op een appartement in een zorginstelling genomen... Had eigenlijk al een jaar eerder gemoeten maar goed... verstand komt met de jarenquote:Op donderdag 11 juni 2026 19:31 schreef livelink het volgende:
Toen mijn ouders nog zelfstandig thuis woonden werden ze wel steeds ontvankelijker voor dit soort zaken. Waar ze voorheen nooit in dingen zouden trappen, werden ze nu zenuwachtig en gingen dan toch stomme dingen doen. Wat dat betreft was ik blij dat ze beschermder gingen wonen.
In feite neemt iedereen dit besluit altijd te laat. Mijn ouders ook. Maar goed, ze hebben het uiteindelijk godzijdank wel gedaan.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mijn vader is daar gelukkig nog heel scherp in (mijn moeder wat minder) maar vandaag hebben ze eindelijk een optie op een appartement in een zorginstelling genomen... Had eigenlijk al een jaar eerder gemoeten maar goed... verstand komt met de jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |