SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen
Ja, qua zang was het wel haar moment, inderdaad.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:52 schreef Symphonic het volgende:
Grappig als je goed oplet hoor je Angela de rest van het podium zingen
Ria deed bij de Love Me… de solo…quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:52 schreef Symphonic het volgende:
Grappig als je goed oplet hoor je Angela de rest van het podium zingen
Zij en Angela waren ook de twee die konden zingen, maar volgens mij hoorde ik Angela er echt dik bovenuitquote:
Luister maar eens terug…quote:Op zaterdag 6 juni 2026 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zij en Angela waren ook de twee die konden zingen, maar volgens mij hoorde ik Angela er echt dik bovenuit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juni 2026 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Luister maar eens terug…
Helaas zijn alle videos op YT niet deelbaar, anders had ik het hier gepost.Ik ga me erin verdiepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen
quote:Op zondag 7 juni 2026 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Luister maar eens terug…
Helaas zijn alle videos op YT niet deelbaar, anders had ik het hier gepost.In dat eerste clipje zong ze zelfs live! En dat klonk heel goed. Ik dacht ook altijd dat het Angela was, maar het was toch echt Ria inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Kan zijn dat ik wat later intune. Moet eerst nog langs mijn vader.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:44 schreef DJ11 het volgende:
Komende week ga ik op dinsdag uitzenden. Aanvang 19:00 uur
Superquote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:31 schreef livelink het volgende:
Ik ben net weg bij mijn vader. Ben rond 19.30 thuis, dus daarna tune ik in.
Oliver Koletzki - Petrichor
The Cardigans - My Favourite Game (Rollo & Sister Bliss remix)
Ja, ik dacht dat er nog geen luisteraars zouden zijn om 19:00 uur, dus had ik maar een paar instrumentale en langere tracks vooraan gezet.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik had de stream al een paar keer ververst
Nou eigenlijk meer door die rare pauzes in het intro van dat nummerquote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat er nog geen luisteraars zouden zijn om 19:00 uur, dus had ik maar een paar instrumentale en langere tracks vooraan gezet.
Onderweg (vrij letterlijk: onderweg), na deze: Depeche Mode in de remix...
BBE - Seven Days And One Week (radio edit)
The Beatles - Eight Days A Week (2023 mix)
Keane - Day Will Come
Dat zou fijn zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Stiekem is dit gewoon één van m'n favoriete liedjes van deze bandThe Beatles - Eight Days A Week (2023 mix)
Het album waar dit op staat heb ik vroeger heel erg grijs gedraaidquote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Maar even de regen verdrijven dan.![]()
Terence Trent D'Arby - Rain
Het is wel een beetje plaat die confusion oproeptquote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Tijd voor de rubriekenDDMomentje van vandaag:
New Order - Confusion (UK 7-inch promo edit)
Electric Light Orchestra - Confusion
Dat is heel triest ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:49 schreef livelink het volgende:
Ik zat vanavond bij mijn vader en er was een nieuwe bewoonster, waar ik een tijd mee heb gepraat. Ze was aan de ene kant heel verward en aan de andere kant heel erg scherp. Ze leed ook echt aan haar verwardheid, dat was wel zielig. Ze begreep niet wat er nou met haar aan de hand was en waarom ze zo verward was.
En ze klaagde over het personeel, die dan zeiden dat ze haar mee naar beneden namen, maar niet snapten dat ze helemaal niet wist waar ze was en dus ook niet wist wat beneden dan was![]()
Over confusion gesproken...
Vervelend en verwarrend allemaalquote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:49 schreef livelink het volgende:
Ik zat vanavond bij mijn vader en er was een nieuwe bewoonster, waar ik een tijd mee heb gepraat. Ze was aan de ene kant heel verward en aan de andere kant heel erg scherp. Ze leed ook echt aan haar verwardheid, dat was wel zielig. Ze begreep niet wat er nou met haar aan de hand was en waarom ze zo verward was.
En ze klaagde over het personeel, die dan zeiden dat ze haar mee naar beneden namen, maar niet snapten dat ze helemaal niet wist waar ze was en dus ook niet wist wat beneden dan was![]()
Over confusion gesproken...
Precies, het is in ieder geval Zomer in Zaandamquote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hoezo dat?Luilak hang je jas op. Ga naar de regenboog. Hiep hiep hoera
Ik vind het toch wel grappigquote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind het een beetje afgeraffeld klinken.
Ik kan niet goed duiden waarom, maar het is voor mijn gevoel te gehaast en daardoor slordig.
Calvin Harris - Acceptable In The 80's (radio edit)
Lekker nummer is dit toch..quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel grappigMaar goed..... er komt nog een veeeeel beter nummer van eigen bodem aan straks. Mijn favoriete nieuwe nummer van deze week.
Nu eerst:Calvin Harris - Acceptable In The 80's (radio edit)
Het heeft zeker potentie, het zit puur in de productie.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel grappigMaar goed..... er komt nog een veeeeel beter nummer van eigen bodem aan straks. Mijn favoriete nieuwe nummer van deze week.
Nu eerst:Calvin Harris - Acceptable In The 80's (radio edit)
Delphic - In The Quietness
Dit is niet nieuw hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het heeft zeker potentie, het zit puur in de productie.
Het is wel aardig, dat wel
Dat heb ik nog niet ontdekt, maar ik zal ze later eens naast elkaar luisteren.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:04 schreef livelink het volgende:
Ik hoorde er een stukje Your Love van Lime in.
Ik had het nog over Banji.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is niet nieuw hoorKomt uit de 00s. Was de doorbraak van Calvin Harris. Wat je nu hoort is dan wél weer nieuw.
Was in het begin ergens. Ik dacht even dat je het er doorheen aan het mixen was.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet ontdekt, maar ik zal ze later eens naast elkaar luisteren.
Heaven 17 - Who'll Stop The Rain (12-inch extended version)
Heb ik nooit gewetenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Je hoort hier zo goed dat ze een afsplitsing van de Human League zijn
Creedence Clearwater Revival - Who'll Stop the Rain
Calby - Suitcase
Heerlijk verzoekje. Ik was deze bijna vergetenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:23 schreef DJ11 het volgende:
Weer een verzoekje, deze keer van Symphonic:XTC - Senses Working Overtime
And all the world is football-shapedquote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:25 schreef DJ11 het volgende:
"And all the world is football-shaped", hoorde ik 'm zingen....
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:26 schreef livelink het volgende:
Ik vind deze zoveel fijner dan Making plans for Nigel
Dario G - Carnaval De Paris
Ik niet. Ik heb gewoon geen zin om te vullen dat Oranje er al in de poulefase uit vliegt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:29 schreef livelink het volgende:
Het voetbalhoekje. Ik heb toch maar weer meegedaan met de poule van mijn werk, maar mijn hart zit er niet in deze keer.
Welnee, minimaal kwartfinale. Na zo'n slechte voorbereiding kan het alleen maar beter worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb gewoon geen zin om te vullen dat Oranje er al in de poulefase uit vliegt.
Gisteren gingen ze echt heel ver door de ondergrens.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb gewoon geen zin om te vullen dat Oranje er al in de poulefase uit vliegt.
Ik denk het niet, maar heb ze wel door laten gaan in mijn poule. Ik heb er toch te weinig verstand van om te winnen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Welnee, minimaal kwartfinale. Na zo'n slechte voorbereiding kan het alleen maar beter worden.
Dit vond ik een leuk WK-nummer. Heb ook wel een zwak voor Shakira.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:33 schreef DJ11 het volgende:
En zo komen we vanzelf bij een verzoekje van Livelink:Shakira - Waka Waka (This Time For Africa)
Daar durf ik m'n vingers niet aan te branden. Ik kom straks nog wel even terug op die wedstrijd, want ik heb er een nummer aan te danken dat straks fungeert als inleiding voor m'n favoriete nieuwe nummer van de weekquote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gisteren gingen ze echt heel ver door de ondergrens.
Het was echt niet om aan te zien. Ik denk niet dat ze een ronde verder komen.
Heb je nog leuke muziek uit Oezbekistan?
De vrouw zonder nekquote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit vond ik een leuk WK-nummer. Heb ook wel een zwak voor Shakira.
Charlie Jeer - My Madonna
Dance 2 Trance - Power Of American Natives (Vocal mix feat. Linda Rocco)
Natalie Imbruglia - Smoke
Torn vind ik een leuk nummer.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:50 schreef DJ11 het volgende:
Ik val tijdelijk in bij een coverband - de reden waarom ik komende zaterdag helaas ook niet kan uitzenden. Op het repertoire staat o.a. Torn van Natalie Imbruglia. Ik moest daardoor weer eens denken aan dit vergeten - en wat mij betreft zwaar ondergewaardeerde - nummer van haar:Natalie Imbruglia - Smoke
Je moet het vaker horenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Torn vind ik een leuk nummer.
Dit kan me minder bekoren
8lanco - Something Brighter
Okéquote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:54 schreef Symphonic het volgende:
Na de volgende plaat gaan wij richting de tv
Ik zal het je morgen laten wetenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
OkéIk zal je straks nog even taggen bij één nieuw nummer, want ik ben zeer benieuwd wat je daar van vindt.
Thanks. En bedankt voor het luisteren en de inputquote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zal het je morgen laten weten![]()
Dank voor de muziek!
Succes met de band zaterdag
The Blow Monkeys - It Doesn't Have To Be This Way
Ook weer zo'n nummer dat ik een beetje vergeten was. Lekker!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:01 schreef DJ11 het volgende:
The Blow Monkeys - It Doesn't Have To Be This Way
Hierna: dankzij een parodie op een voetbalwedstrijd (gisteren) kwam ik toch maar mooi op een ideaal liedje om mijn (veruit) favoriete nieuwe nummer van deze week mee in te leiden.
Beide zijn ze Nederlandstalig.![]()
De eerste heeft iets te maken met een speelstad waar Oranje aantreedt...
Johnny Lion - Alleen In Dallas
Frans Kalf - Nou En
Grappig, want ik vond het juist zo herkenbaar van Nederlandstalige muziek uit de jaren '80quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Eerder dit jaar was ik al erg gecharmeerd van de debuutsingle van deze Nederlands-Belgische zanger: Terwijl Je Voor Me Stond. Nu is er een opvolger waar ik helemáál geen genoeg van krijg. Het is ZO anders dan al die bagger die je tegenwoordig hoort. Zang op standje 10, generieke akkoorden, formulepop. Dit is bijna fluisterend gezongen en muzikaal enorm creatief:Frans Kalf - Nou En
Bekijk deze YouTube-video
@:symphonic
Het heeft wel iets 80s. Het is een artiest die zegt dat -ie gewoon doet wat -ie wil doen, los van de vraag of het hem aandacht oplevert. In België is die aandacht er wel. In Nederland nog veel te weinig.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Grappig, want ik vond het juist zo herkenbaar van Nederlandstalige muziek uit de jaren '80
Pet Shop Boys - I Made My Excuses And Left
Rhys Lewis - 21st Century Life
Mooiquote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:16 schreef livelink het volgende:
Inmiddels een voor mij zeer herkenbare stem.
Ja, maar pas een hit vele jaren later (althans toen ik het leerde kennen)quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:19 schreef DJ11 het volgende:
Voor de voorlaatste track gaan we helemaal terug naar 1960...Timi Yuro - Hurt
Zekerquote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:23 schreef brother52 het volgende:
Je zou nu same song, different artist kunnen doen
Dankjewel!quote:
quote:
Goede avond en welkom Bos en livelink.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:01 schreef livelink het volgende:
Gefeliciteerd @:Symphonic
[ afbeelding ]
Ach, hoe voel je je nu?quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:05 schreef Melting het volgende:
Vanmiddag mijn laatste verstandskies laten verwijderen in het ziekenhuis.
Of zoals de chirurg zei: we gaan je lichaam scheiden van je verstandskies.
Ik ken leukere dingen.
De wond zeurt een beetje. Maar gelukkig niet echt pijnlijk.quote:
Welkom brother.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:07 schreef brother52 het volgende:
![]()
Ik heb even gewacht met inschakelen tot Bruce uitgeblerd was.
Goed verdoven... Oude jenever werkt prima.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
De wond zeurt een beetje. Maar gelukkig niet echt pijnlijk.
Dus Melting is niet goed bij zijn verstandskies??quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:07 schreef livelink het volgende:
Ik zou niet draaien als net vanmiddag mijn verstandskies was verwijderd. Ik was een beetje een dood vogeltje na beide implantaten, ondanks dat de pijn best meeviel. Gewoon echt moe.
Ja, moe ben ik ook wel.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:07 schreef livelink het volgende:
Ik zou niet draaien als net vanmiddag mijn verstandskies was verwijderd. Ik was een beetje een dood vogeltje na beide implantaten, ondanks dat de pijn best meeviel. Gewoon echt moe.
Je begrijpt me niet verkeerd. Of Melting is gewoon een sterker iemand dan ik. Dat acht ik niet ondenkbaar.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dus Melting is niet goed bij zijn verstandskies??
Of begrijp ik je verkeerd....![]()
Ze adviseerden juist geen alcohol te drinken.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Goed verdoven... Oude jenever werkt prima.
Ah kijk, dat is ook wel een goede manier om de vooraf-zenuwen tegen te gaan. Als je te moe bent, gewoon stoppen hoor. Je eigen gezondheid gaat voor.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, moe ben ik ook wel.
Maar dat wijd ik aan het feit dat ik vannacht pas rond half 3 in bed lag, en vanmorgen om 7 uur opgestaan ben.
Was naar het Iron Maiden concert geweest gisterenavond.
Was weer genieten.
Zal ik doen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah kijk, dat is ook wel een goede manier om de vooraf-zenuwen tegen te gaan. Als je te moe bent, gewoon stoppen hoor. Je eigen gezondheid gaat voor.
Ik heb helemaal gemist dat die weer aan het touren waren...quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, moe ben ik ook wel.
Maar dat wijd ik aan het feit dat ik vannacht pas rond half 3 in bed lag, en vanmorgen om 7 uur opgestaan ben.
Was naar het Iron Maiden concert geweest gisterenavond.
Was weer genieten.
Ik moest Dream Theater wel even googelen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik was dinsdag bij de toetsenist van Dream Theater. Natuurlijk een stuk rustiger dan Dream Theater, maar het was wel genieten..
Snap ik. Ik ga er even vanuit dat Melting ze wel kent...quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest Dream Theater wel even googelen.
Ik wist dat ik de titel fout had, maar kwam niet op de juiste.quote:
Soms moet je goedbedoeld advies gewoon naast je neerleggenquote:Op donderdag 11 juni 2026 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze adviseerden juist geen alcohol te drinken.
quote:
quote:
Ja, eigenlijk alles hetzelfde als vorig jaar.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal gemist dat die weer aan het touren waren...
Goede setlist!
Uiteraard.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik. Ik ga er even vanuit dat Melting ze wel kent...
Die ken ik ook wel.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn eerstvolgende concert is iemand die Livelink wel kent. Tenminste daar ga ik vanuit
Suzanne Vega
Ja, die ken ik wel. Dat is wel echt hele andere koek dan.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn eerstvolgende concert is iemand die Livelink wel kent. Tenminste daar ga ik vanuit
Suzanne Vega
Ik heb ze ook nog nooit een slecht optreden zien geven.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:13 schreef Melting het volgende:
Ja, eigenlijk alles hetzelfde als vorig jaar.
1 nummer was gewijzigd.
Maar het blijft zo genieten....
En Bruce leek met momenten zijn oude stem weer te hebben....
Alleen die Simon (drummer) haalde soms het tempo uit de nummers. Dat was jammer.
Ik ken best veel Vega's…quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Suzanne Vega
Ja totaal anders, maar lijkt me wel gewoon mooiquote:Op donderdag 11 juni 2026 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die ken ik wel. Dat is wel echt hele andere koek dan.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:18 schreef brother52 het volgende:
Ik heb een beetje een dubbel gevoel bij dit liedje...
quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:18 schreef brother52 het volgende:
Ik heb een beetje een dubbel gevoel bij dit liedje...
quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:21 schreef livelink het volgende:
Ik moest gisteren ergens inloggen waar ik al jaren niet meer had ingelogd. Je kon geen nieuw wachtwoord aanvragen, maar wel een hint die je ooit had ingevoerd om je wachtwoord te onthouden. Ik had geen idee meer, dus ik vroeg mijn hint op en dat was "Elfje".
Echt, ik was volkomen clueless![]()
Ik kon me totaal geen wachtwoord voorstellen waarbij ik dat als hint had ingevoerd. Plus dat ik alleen nog maar aan de Lingo-jingle van @:DJ11 kon denken![]()
Maar goed, na een halve dag puzzelen en nadenken kwam ik er dan toch op. En het had niks met Radio49, DJ11, Elfletterig of Lingo te maken![]()
en ja, ik heb ze allemaal geprobeerd![]()
Was het Legolas?quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:21 schreef livelink het volgende:
Ik moest gisteren ergens inloggen waar ik al jaren niet meer had ingelogd. Je kon geen nieuw wachtwoord aanvragen, maar wel een hint die je ooit had ingevoerd om je wachtwoord te onthouden. Ik had geen idee meer, dus ik vroeg mijn hint op en dat was "Elfje".
Echt, ik was volkomen clueless![]()
Ik kon me totaal geen wachtwoord voorstellen waarbij ik dat als hint had ingevoerd. Plus dat ik alleen nog maar aan de Lingo-jingle van @:DJ11 kon denken![]()
Maar goed, na een halve dag puzzelen en nadenken kwam ik er dan toch op. En het had niks met Radio49, DJ11, Elfletterig of Lingo te maken![]()
en ja, ik heb ze allemaal geprobeerd![]()
Nee, het had uiteindelijk bitter weinig met elfjes te maken. Maar zou wel mooi ww zijn geweest.quote:
In Geldrop heb je de straat Legolas, ja vernoemd naar de boeken van Tolkien. Ik was daar redelijk in de buurt aan het bezorgen. Komt er een vrouw naar me toe met de vraag of ik wist waar de straat Legoglas wasquote:
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In Geldrop heb je de straat Legolas, ja vernoemd naar de boeken van Tolkien. Ik was daar redelijk in de buurt aan het bezorgen. Komt er een vrouw naar me toe met de vraag of ik wist waar de straat Legoglas was
quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had ook best gekund in de Lego-buurt. Dat zou ik wel iets voor Almere vinden.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had ook best gekund in de Lego-buurt. Dat zou ik wel iets voor Almere vinden.
Zo proberen ze dan binnen te komen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren stond er een vaag figuur voor de deur in een Odido jasje en een tablet in z'n hand.
Mw. MM was alleen thuis op dat moment.
Hij gaf aan dat ze een melding hadden gehad dat onze internetverbinding instabiel was bij het kabeltje…
We hebben Ziggo en hebben geen melding gedaan, zeker niet bij Odido.
Waarschijnlijk dacht hij dat mw. MM hem wel binnen zou laten om het kabeltje te checken, waarna je mag aftekenen voor afhandeling.
In werkelijkheid teken je dan voor een Odido contract.
Mw. MM heeft gezegd dat hij 's avonds terug mocht komen, als ik er was.
Nooit meer iemand gezien uiteraard.
Ratten!
Plus dat je ineens bankpassen en paspoorten en zo kwijt bent...quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren stond er een vaag figuur voor de deur in een Odido jasje en een tablet in z'n hand.
Hij gaf aan dat ze een melding hadden gehad dat onze internetverbinding instabiel was bij het kabeltje…
Waarschijnlijk dacht hij dat mw. MM hem wel binnen zou laten om het kabeltje te checken, waarna je mag aftekenen voor afhandeling.
Ratten!
Man, man, man. Ze proberen wat! Ik stuur iedereen aan de deur weg met dat soort zaken. Ik geef aan dat ik aan de deur geen zaken doe. Ik ben daar zelfs beter in dan mijn man die dan toch nog wel in discussie gaat.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:28 schreef MadMaster het volgende:
Ratten!
Die kans zit er ook nog altijd in, natuurlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Plus dat je ineens bankpassen en paspoorten en zo kwijt bent...
Ik mag zelfs geen dingen regelen als televisie/internet/gas elektra en dergelijke. Daar is de GGz voor,want die huurt deze woning. Ik woon er alleen in...quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Man, man, man. Ze proberen wat! Ik stuur iedereen aan de deur weg met dat soort zaken. Ik geef aan dat ik aan de deur geen zaken doe. Ik ben daar zelfs beter in dan mijn man die dan toch nog wel in discussie gaat.
Alle aansluitingen bevinden zich in de hal achter de voordeur en daar ligt dat niet.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Plus dat je ineens bankpassen en paspoorten en zo kwijt bent...
Dat geloof ik graag.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:31 schreef livelink het volgende:
Toen mijn ouders nog zelfstandig thuis woonden werden ze wel steeds ontvankelijker voor dit soort zaken. Waar ze voorheen nooit in dingen zouden trappen, werden ze nu zenuwachtig en gingen dan toch stomme dingen doen. Wat dat betreft was ik blij dat ze beschermder gingen wonen.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:35 schreef livelink het volgende:
Cutting Crew - I just died in your arms tonight
Ik kan niets beloven.quote:
Mijn vader is daar gelukkig nog heel scherp in (mijn moeder wat minder) maar vandaag hebben ze eindelijk een optie op een appartement in een zorginstelling genomen... Had eigenlijk al een jaar eerder gemoeten maar goed... verstand komt met de jarenquote:Op donderdag 11 juni 2026 19:31 schreef livelink het volgende:
Toen mijn ouders nog zelfstandig thuis woonden werden ze wel steeds ontvankelijker voor dit soort zaken. Waar ze voorheen nooit in dingen zouden trappen, werden ze nu zenuwachtig en gingen dan toch stomme dingen doen. Wat dat betreft was ik blij dat ze beschermder gingen wonen.
In feite neemt iedereen dit besluit altijd te laat. Mijn ouders ook. Maar goed, ze hebben het uiteindelijk godzijdank wel gedaan.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mijn vader is daar gelukkig nog heel scherp in (mijn moeder wat minder) maar vandaag hebben ze eindelijk een optie op een appartement in een zorginstelling genomen... Had eigenlijk al een jaar eerder gemoeten maar goed... verstand komt met de jaren
Ik was ervan overtuigd dat dit een nummer van The The wasquote:
Dat begrijp ik wel, maar dit was het enige hitje hier van Lloyd…quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was ervan overtuigd dat dit een nummer van The The was
Tja.... ik weet niet wat er voor jou allemaal onder dit niveau valt.quote:
Jawel, je kent zo langzamerhand mijn voorkeuren uit deze periode toch wel?quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja.... ik weet niet wat er voor jou allemaal onder dit niveau valt.
Eerlijk gezegd niet.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, je kent zo langzamerhand mijn voorkeuren uit deze periode toch wel?
Bijkomend probleem was dat mijn vader geen indicatie krijgt en ze dus aangewezen zijn op particuliere instellingen en die hebben of een wachtlijst, of zijn schreeuwend duur voor een benauwd hokje.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
In feite neemt iedereen dit besluit altijd te laat. Mijn ouders ook. Maar goed, ze hebben het uiteindelijk godzijdank wel gedaan.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:51 schreef brother52 het volgende:
Dit klinkt als Tracy Chapman maar geen idee hoe het liedje heet.
Van harte gefeliciteerd Symph.quote:
Klopt, dat was bij mijn ouders ook zo, maar zij hadden mazzel dat er net op het moment dat ze belden, plek was bij de particuliere instelling. En inmiddels heeft mijn vader een indicatie.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bijkomend probleem was dat mijn vader geen indicatie krijgt en ze dus aangewezen zijn op particuliere instellingen en die hebben of een wachtlijst, of zijn schreeuwend duur voor een benauwd hokje.
Dankjewel!quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd Symph.
En vanaf nu genieten van je ouwe lullen dag.
Lekker gegeten?
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Van Halen - Why Cant this be love
En dan is 'ie jonger dan ik…quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dankjewel!
Het eten was prima.
Het klinkt nog wat onwerkelijk, seniorenverlof
Bestaat dat dan nog?quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dankjewel!
Het eten was prima.
Het klinkt nog wat onwerkelijk, seniorenverlof
Dan heb jij vast ook al seniorenverlof.quote:
Nou nee, vandaar mijn reactie…quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heb jij vast ook al seniorenverlof.
Steeds minder.quote:
Wist ik wel. Vandaar dat ik het zei.quote:
Tja.... Symph is een ambtenaar, dus dat scheelt.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb ook een paar collega's met een "ouwe lullen"dag, maar dat is vanaf 60 bij ons..
Dat heb ik ook wel nodig, werken met mbo docenten kost je jaren van je leven….quote:
Bij ons is dat allang afgeschaft. Ik dacht dat dat zelfs wettelijk was afgeschaft voor niet zware beroepen. En heel eerlijk, voor zo'n kantoorbaan als ik heb is het ook nergens voor nodig.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb ook een paar collega's met een "ouwe lullen"dag, maar dat is vanaf 60 bij ons..
Waar mijn ouders nu komen was zo'n beetje hun laatste optie en konden zelfs kiezen uit verschillende appartementen en bij deze locatie hadden we ook een veel beter gevoel (vooral ook qua mensen) dan de andere plekken waar we geweest zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Klopt, dat was bij mijn ouders ook zo, maar zij hadden mazzel dat er net op het moment dat ze belden, plek was bij de particuliere instelling. En inmiddels heeft mijn vader een indicatie.
Jij bent een echte rijksambtenaar?quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel nodig, werken met mbo docenten kost je jaren van je leven….
De docenten die in het afvoerputje dreigen te verdwijnen worden rekendocent, en daar heb ik mee te maken.
Echt nivootje wereldvreemd zijn maar wel denken dat de aarde om jou draait.
Fijn dat het gelukt is. Zal nog wel een hoop gedoe zijn met verhuizen en spullen wegdoen en zo. Been there, done that.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waar mijn ouders nu komen was zo'n beetje hun laatste optie en konden zelfs kiezen uit verschillende appartementen en bij deze locatie hadden we ook een veel beter gevoel (vooral ook qua mensen) dan de andere plekken waar we geweest zijn.
Soms denk ik dat je een dag minder werken wel kan gebruiken.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij ons is dat allang afgeschaft. Ik dacht dat dat zelfs wettelijk was afgeschaft voor niet zware beroepen. En heel eerlijk, voor zo'n kantoorbaan als ik heb is het ook nergens voor nodig.
Ja,ik denk dat mijn beroep wel als zwaar wordt gezien, al heeft iemand van kantoor die regeling ook...quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij ons is dat allang afgeschaft. Ik dacht dat dat zelfs wettelijk was afgeschaft voor niet zware beroepen. En heel eerlijk, voor zo'n kantoorbaan als ik heb is het ook nergens voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |