Ik heb Hadjar ook.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
nog geen punten en morgen met de sprint weinig kans of Hadjar moet podium rijden
Denk dat er veel bijna hetzelfde hebben .... Meer ook omdat er weinig anders mogelijk is ... ja de 2e rijder dus alleenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:42 schreef _UserName_ het volgende:
Ik wilde RB drivers maar moest werken gister en vandaag.. niet meer aan gedacht. Ik moet het doen met Bortoleto, Hadjer en 2x audi
Ik heb nog wel budget over van vorige week. Maar ben de laatste tijd erg druk met werk, gezin. Dus denk er niet altijd aan, heb ook geen F1tv meerquote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat er veel bijna hetzelfde hebben .... Meer ook omdat er weinig anders mogelijk is ... ja de 2e rijder dus alleen
Volgende ronde dan maar alle op alles zettenquote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik heb nog wel budget over van vorige week. Maar ben de laatste tijd erg druk met werk, gezin. Dus denk er niet altijd aan, heb ook geen F1tv meer
Ik kon eindelijk Hadjar betalen.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 20:42 schreef _UserName_ het volgende:
Ik wilde RB drivers maar moest werken gister en vandaag.. niet meer aan gedacht. Ik moet het doen met Bortoleto, Hadjer en 2x audi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |