Dat is jammerquote:
Het kon slechter.quote:Op zondag 14 juni 2026 16:41 schreef chufi het volgende:
Jammer van Hulkenberg maar verder redelijk gescoord vermoed ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 juni 2026 18:31 schreef D. het volgende:
Alles op Aston Martin was niet zo'n goed plan
Nou dat is geen grapje.. maar wel dat jij ze niet hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, nee, nou, dat, dusquote:Op zondag 14 juni 2026 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dat is geen grapje.. maar wel dat jij ze niet had
Ik welquote:Op maandag 15 juni 2026 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
je bent me net niet voorbij
[ afbeelding ]
Gaat nog wel een lastige keuze worden.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:47 schreef chufi het volgende:
Goed geld binnen en ff gegoocheld met de nieuwe opportunities ... Annuleren en de 1e 2 vrije trainingen in Spielberg maar ff afwachten
Er zit idd een soort hyaat in de prijzen .. Of vet duur of goedkoopquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat nog wel een lastige keuze worden.
Ik heb op dit moment veel Audi en die doen het nog ongeveer even goed als een hele zooi spul dat twee keer zo duur is dus voor je het weet verpruts je je geld en scoor je geen punten extra ermee
Er moet iets of iemand echt bovenuit steken in de trainingen
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:17 schreef WillemsJ het volgende:
@:oma-Nijn aan de hardcore drugs? Damn ze vliegt voor ons!
En de top 2 tot 7 erg close
Hij gaat goed de laatste tijd.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]alle credits voor opaNijn en mijn schoonzoon. Die oreren wat er moet rijden. Alleen nu hoorde ik geluiden over Jankham
![]()
En die heb ik liever niet... Zachtjes uitgedrukt
Ja, daarom, maar ik heb zo'n hekel aan die ventquote:
Als ik hem kan betalen dan neem ik hemquote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, daarom, maar ik heb zo'n hekel aan die vent![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |