Nog gezellig Frankrijk Engeland kijken met de Fransen?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:08 schreef pullup het volgende:
Helaas voorlopig had ik het beter zo kunnen laten als ik had
Dank je, alle eer naar mijn schoonzoon.quote:
Nu nog de wedstrijd morgen ...quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je, alle eer naar mijn schoonzoon.
Nu niet meer... Wij hebben hem verpatstquote:Op zondag 19 juli 2026 09:34 schreef RedShoe het volgende:
Hadjar start achteraan![]()
Daar gaan mijn punten![]()
Of hij haalt net als Max het hele veld in.
Ja, dat dan weer welquote:
We blijven positiefquote:Op zondag 19 juli 2026 14:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nu niet meer... Wij hebben hem verpatst![]()
Verdorie dat mis ik natuurlijk weer.😢quote:Op zondag 19 juli 2026 14:59 schreef chufi het volgende:
Vermakelijke race allen.... Oh ja Hadjar had gridstraf dus ik heb m deze week ff niet
Hij bedankt hartelijk.... Hij mag van zijn schoonmoeder geen jankhamquote:Op zondag 19 juli 2026 16:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft het prima gedaan alsnog
[ afbeelding ]
En schoonzoon gefeliciteerd
Ik heb geen schoonmoeder meerquote:Op zondag 19 juli 2026 16:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij bedankt hartelijk.... Hij mag van zijn schoonmoeder geen jankham![]()
Ik kijk alleen maar naar de poolquote:Op zondag 19 juli 2026 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zeker niet binnen onze pool, maar FoK! wijd mogelijk wel
Oma staat nu op 1 dus ik check het toch een beetjequote:Op zondag 19 juli 2026 16:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kijk alleen maar naar de pool
Alleen toen ik top stond hield ik het geheel in de gaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |