Ja het word wel eens tijd voor een upgrade van mijn team, hoop dat ik voldoende tijd heb om er op te lettenquote:Op maandag 13 juli 2026 20:24 schreef chufi het volgende:
Nog een paar dagen en dan mogen ze weer ...
Je kunt nu al wisselen hequote:Op maandag 13 juli 2026 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het word wel eens tijd voor een upgrade van mijn team, hoop dat ik voldoende tijd heb om er op te letten
quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:26 schreef WillemsJ het volgende:
Ik ben @:D. voorbij, daar gaat het om haha
Die is nog steeds op tvquote:
Echtquote:
Ja al die lui zijn redelijk aan elkaar gewaagd en ik wil nog wel even weten wie de vorm van het weekeinde gaat hebbenquote:
Tja, ik kan je geen tips geven, ik kan er zelf helemaal niets vanquote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja al die lui zijn redelijk aan elkaar gewaagd en ik wil nog wel even weten wie de vorm van het weekeinde gaat hebben
Ik weet niet of ik de FP 1&2 resultaten gelijk kan leveren.... Mijn dochter is mogelijk vrijdag ff in Amsterdamquote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja al die lui zijn redelijk aan elkaar gewaagd en ik wil nog wel even weten wie de vorm van het weekeinde gaat hebben
quote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van België.
Je hebt nog tot zaterdag 18 juli 2026 12:29 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Ik heb die coca cola een mooie kans gegevenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |