Ik reis al heel lang niet meer in de bus, heb geen idee wat de samenstelling daarvan tegenwoordig is.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik denk dat de meerderheid van de bevolking weleens latent racistisch is.
Dus bijvoorbeeld onbewust vaker kiezen voor een blank persoon om naast te zitten in de bus
Vertrouwen is gerelateerd en gekoppeld aan gedrag. Gedrag valt volgens mij niet onder de raciale kenmerken.quote:subtiele vooroordelen, gekleurde mensen minder snel vertrouwen dan blanke mensen
Dat wat wij intelligentie noemen komt vooral voort uit de IQ-testen die wij hebben hier, die moeten namelijk een beetje aansluiten bij 't beroepenaanbod (vooral patroonherkenning). Een random indianen-tribe in Zuid Amerika zal ook intelligent zijn, en mogelijk is dat zelfs uit te drukken in het getal 100, maar de test zal toch anders zijn dan een NL-test. Ik hoef niet met een speer een kip te vangen/doden. En die indiaan hoeft niet met Claude AI een website te bouwen. Het is dus wat lastig om over intelligentie te spreken alsof er maar één universele intelligentie is die van toepassing is op elk land.quote:mensen met een niet-Nederlandse afkomst minder intelligent inschatten
Het begrip is aan alle kanten verwaterd en politiek gemaakt. Het zal gerust ooit iets hebben betekend dat qua definitie kloppend was, tegenwoordig wordt 't vooral gebruikt om wantoestanden goed te praten.quote:, subtiel discriminerende opmerkingen en andere vormen van latent racisme.
Onzekere mensen die zich gemakkelijk laten beïnvloeden.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 13:19 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Creep.
Vaak zie je direct wie gevaccineerd waren, dit waren vaak de dikkertjes, de oudjes, de rokers en diegene met gekleurd haar.
De bange, de gehersenspoelde, de cucks, de ja knikkers, uit een groep van 100 man zou ik ze zo herkennen.
Dan maar een boer. Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 13:48 schreef Karzai het volgende:
altijd iedereen buiten amsterdam is een boer
Door de anti vaxxer debieltjes bedoel je? Ja daar heb je wel een punt. En daarna miepen dat ze geen vrouw weten te vinden die net zo gek is.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 13:26 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Onzekere mensen die zich gemakkelijk laten beïnvloeden.
TS begint.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ben jij weleens latent racistisch?
Dus bijvoorbeeld onbewust vaker kiezen voor een blank persoon om naast te zitten in de bus, subtiele vooroordelen, gekleurde mensen minder snel vertrouwen dan blanke mensen, mensen met een niet-Nederlandse afkomst minder intelligent inschatten, subtiel discriminerende opmerkingen en andere vormen van latent racisme.
Het is niet zo moeilijk om een gevaccineerde aan te wijzen aangezien het overgrote deel van de Nederlanders zich liet vaccineren.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 13:19 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Creep.
Vaak zie je direct wie gevaccineerd waren, dit waren vaak de dikkertjes, de oudjes, de rokers en diegene met gekleurd haar.
De bange, de gehersenspoelde, de cucks, de ja knikkers, uit een groep van 100 man zou ik ze zo herkennen.
Ik vind het latent racistisch dat jij aanneemt dat wij allemaal blanke Hollanders zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:55 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ben jij weleens latent racistisch?
Dus bijvoorbeeld onbewust vaker kiezen voor een blank persoon om naast te zitten in de bus, subtiele vooroordelen, gekleurde mensen minder snel vertrouwen dan blanke mensen, mensen met een niet-Nederlandse afkomst minder intelligent inschatten, subtiel discriminerende opmerkingen en andere vormen van latent racisme.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |