Op onze kosten, dacht het niet. Deporteren dat stuk stront!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Gooi 'm maar lekker een jaar of 40 de bak in.
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:56 schreef matspontius het volgende:
[..]
Op onze kosten, dacht het niet. Deporteren dat stuk stront!
Lezen! Er staat "Nederlander" Wat dacht je van Ethopia waar deze randdebiel zijn roots heeft. Optiefen met dat k.. volkquote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]hij is allereerst opgepakt in Denemarken en bovendien weet je totaal niet wat zijn nationaliteit is. Waar wil je hem naartoe uitzetten?
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:11 schreef opgebaarde het volgende:
Voor sommige zal iemand met een kleurtje nooit als Nederlander gezien worden. Al woont zijn familie hier sinds 1594. Maar ze moeten wel 'integreren hoor'!1!!
Eh....quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:11 schreef opgebaarde het volgende:
Voor sommige zal iemand met een kleurtje nooit als Nederlander gezien worden. Al woont zijn familie hier sinds 1594. Maar ze moeten wel 'integreren hoor'!1!!
Het betreft niet een Nederlandse naam, vind je ook niet?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:11 schreef opgebaarde het volgende:
Ja hoor Tarzan, gaan we wel even regelenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:04 schreef matspontius het volgende:
[..]
Lezen! Er staat "Nederlander" Wat dacht je van Ethopia waar deze randdebiel zijn roots heeft. Optiefen met dat k.. volk
Doe niet zo bijdehand. Ten eerste lees je uberhaupt de tekst niet goed. Ten tweede: waar wordt gezegd dat alles met een kleurtje er uit moet? - geen woorden in iemands mond leggen ok. Het gaat om een stuk import stront wat zeer zware misdrijven c.q. een moord heeft gepleegd. Lijkt me een hele plausibele reden om iemand het land te zetten. Dat jou dat niet aanstaat is jouw probleem!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja hoor Tarzan, gaan we wel even regelenALLES MET EEN KLEURTJE ERUIT
Je bent gewoon een simpele ziel. Hoe wil je die vent uit gaan zetten als hij de Nederlandse nationaliteit heeft en misschien wel 20 generaties voor hem hier al wonen? Dat jij vanalles vindt maakt nog niet dat je het ook kunt uitvoeren.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:43 schreef matspontius het volgende:
[..]
Doe niet zo bijdehand. Ten eerste lees je uberhaupt de tekst niet goed. Ten tweede: waar wordt gezegd dat alles met een kleurtje er uit moet? - geen woorden in iemands mond leggen ok. Het gaat om een stuk import stront wat zeer zware misdrijven c.q. een moord heeft gepleegd. Lijkt me een hele plausibele reden om iemand het land te zetten. Dat jou dat niet aanstaat is jouw probleem!
Maar voor de meesten zal hij nooit als Nederlander gezien worden omdat het een Ethopiër is die hier kwam schooieren en als beloning het staatsburgerschap kreeg om met dat paspoort terug te reizen naar het ontvluchte land.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:11 schreef opgebaarde het volgende:
Een ander als simpel bestempelen zegt meer over jezelf dan over de ander - waarvan akte. 20 generaties en uit Ethiopie - geloof je hetzelf?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je bent gewoon een simpele ziel. Hoe wil je die vent uit gaan zetten als hij de Nederlandse nationaliteit heeft en misschien wel 20 generaties voor hem hier al wonen? Dat jij vanalles vindt maakt nog niet dat je het ook kunt uitvoeren.
Hurdurdur importstront deporteren, het land uit hurdurdur.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:59 schreef matspontius het volgende:
[..]
Een ander als simpel bestempelen zegt meer over jezelf dan over de ander - waarvan akte. 20 generaties en uit Ethiopie - geloof je hetzelf?
Ok 👋quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hurdurdur importstront deporteren, het land uit hurdurdur.
Hij kende "Book Arrest" nog nietquote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Banlieue is ook wel een merk voor mensen met de ambitie om kwaadschiks in het nieuws te komen.
[ afbeelding ]
Altijd die Nederlanders weer.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:43 schreef matspontius het volgende:
De Deense politie heeft een 28-jarige Nederlander gearresteerd. Yahye O. werd in Denemarken gezocht voor twee zware mishandelingen in 2022. Een van de slachtoffers overleed aan de gevolgen.
De politie kon de man oppakken toen zijn vliegtuig uit Ethiopië was geland in Kopenhagen. De rechter heeft zijn voorarrest inmiddels verlengd met 25 dagen.
Dodelijke mishandeling
Beide mishandelingen waren op 15 mei 2022. Een 28-jarig slachtoffer werd aangevallen in een hotel in Kopenhagen en overleed een dag later. Op een ander moment die dag werd een 25-jarige man meerdere malen gestoken in een appartement in de Deense hoofdstad. Ook werd zijn wang opengesneden en zijn oor afgesneden. Kort na de incidenten deelde de politie een internationaal opsporingsbericht.
https://nos.nl/artikel/26(...)-fatale-mishandeling
Een "Nederlander"![]()
![]()
En waarom wordt dit stuk stront geblurd?
Ik denk dat het probleem is dat er voor de 'inheemse' Nederlanders nog geen uitgewerkte etnische identiteit bestaat die losstaat van het juridische staatsburgerschap, zoals die wel in bijvoorbeeld Japan of Korea bestaat. Daar was in Nederland ook nooit echt aanleiding toe, er was geen grote dreiging van buiten, en tot zeg maar de jaren zeventig vielen etniciteit en nationaliteit in Nederland vrijwel volledig samen, waardoor de vraag nooit werd gesteld.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat heeft dus niets te maken met racisme of een huidskleur, maar omdat we nu eenmaal bepaalde beelden hebben bij hoe mensen er in bepaalde landen uitzien. Waarom wordt dit in Europa dan zo geproblematiseerd? Waarom is het vreemd volgens jou om bij het woord 'Nederlander' in eerste instantie aan een blank persoon te denken.
Ik heb die irritatie natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:17 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Eh....
Vaak zijn ze hier geboren idd...
Maar als Marokko, Turkije, Algerije, of vul maar in, moet voetballen of er zijn verkiezingen dan zijn ze ineens geen Nederlander meer...
Wat we met name zien is dat binnen links en progressieve contreien het idee bestaat dat cultuur en etniciteit wel degelijk is gelinkt aan nationaliteit, totdat dit Westerse landen betreft.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 13:46 schreef Havermout2 het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem is dat er voor de 'inheemse' Nederlanders nog geen uitgewerkte etnische identiteit bestaat die losstaat van het juridische staatsburgerschap, zoals die wel in bijvoorbeeld Japan of Korea bestaat. Daar was in Nederland ook nooit echt aanleiding toe, er was geen grote dreiging van buiten, en tot zeg maar de jaren zeventig vielen etniciteit en nationaliteit in Nederland vrijwel volledig samen, waardoor de vraag nooit werd gesteld.
Nu die overlap is weggevallen door de grootschalige komst van Nederlanders met een migratieachtergrond is er een leegte qua identiteit. De discussie over wat een inheems Nederlandse identiteit inhoudt wordt momenteel gevoerd door extreemrechts, dat die vraag etnisch definieert en mensen uitsluit, en de progressieven die de vraag zelf gevaarlijk vinden en het debat daarover smoren, met verwijten van racisme. Voor de grote meerderheid, die beide extremen wantrouwt, maakt dit het onderwerp moeilijk bespreekbaar.
Grote vraag is natuurlijk, zien zij zichzelf als Nederlanders.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 13:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb die irritatie natuurlijk ook.
Mijn vraag aan jou Toine: kan je van iemand verwachten dat hij voor het Nederlands elftal kiest als hij en zijn familie tot dat moment niet als Nederlanders worden gezien.
Volgevreten stuk stront.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Banlieue is ook wel een merk voor mensen met de ambitie om kwaadschiks in het nieuws te komen.
[ afbeelding ]
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 13:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mijn vraag aan jou Toine: kan je van iemand verwachten dat hij voor het Nederlands elftal kiest als hij en zijn familie tot dat moment niet als Nederlanders worden gezien.
Dat je Marokkanen kiest lijkt me geen toeval. Net zo min dat iemand eerder in dit topic mij om de oren probeert te slaan met Japan (lol).quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:33 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Grote vraag is natuurlijk, zien zij zichzelf als Nederlanders.
Ziet zo'n persoon zich als Nederlander met bijvoorbeeld ook een Marokkaans paspoort of als Marokkaan met ook een Nederlands paspoort.
Ik denk dat ik het antwoord wel weet.
Wat denk jij, hoe zouden Turkse/Marokkaanse/Algerijnse/Syrische Nederlanders zich eerder omschrijven... Nederlander met ook een Turkse/Marokkaanse/Algerijnse/Syrische nationaliteit of Turk/Marokkaan/Algerijn/Syriër met Nederlandse nationaliteit.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat je Marokkanen kiest lijkt me geen toeval. Net zo min dat iemand eerder in dit topic mij om de oren probeert te slaan met Japan (lol).
Als zelfs mijn voorbeeld met een voetballende topsporter al te ver gaat, denk jij dan dat onze houding met het aanspreken van getinte mensen op hun families migratie verleden, voor de integratie bevorderend werkt?
Wij hebben hier ook een rol in.
Ja, dit is meer een eerstelijns chirurg voor spoedgevallen en dergelijke.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:01 schreef JeMoeder het volgende:
Zijn vliegtuig? Is het dan toch een chirurg? Je zou het bijna denken met z'n mesje.
Integreren betekent ook het aannemen van een Nederlandse naam.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:11 schreef opgebaarde het volgende:
Gaap dat dit geen Nederlander is komt vermoedelijk door zijn geboorteplaats en niet huidskleur.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:11 schreef opgebaarde het volgende:
En blijkbaar net terug kwam uit zijn thuisland waarvandaan hij is 'gevlucht'.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:44 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Gaap dat dit geen Nederlander is komt vermoedelijk door zijn geboorteplaats en niet huidskleur.
Luie Ethiopiër die hier uitkering trekt en aan Nederland en de rest van Europa niks toevoegt behalve criminaliteit.
Niemand probeert jou om de oren te slaan. Het is simpelweg om de hypocrisie aan te tonen. Daarom negeer je de vraag dan ook, omdat je weet dat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat je Marokkanen kiest lijkt me geen toeval. Net zo min dat iemand eerder in dit topic mij om de oren probeert te slaan met Japan (lol).
Als zelfs mijn voorbeeld met een voetballende topsporter al te ver gaat, denk jij dan dat onze houding met het aanspreken van getinte mensen op hun families migratie verleden, voor de integratie bevorderend werkt?
Wij hebben hier ook een rol in.
20 generaties geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je bent gewoon een simpele ziel. Hoe wil je die vent uit gaan zetten als hij de Nederlandse nationaliteit heeft en misschien wel 20 generaties voor hem hier al wonen? Dat jij vanalles vindt maakt nog niet dat je het ook kunt uitvoeren.
Ging alleen even op familie bezoek in het gevaarlijke thuisland.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:03 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
En blijkbaar net terug kwam uit zijn thuisland waarvandaan hij is 'gevlucht'.
Dubbele nationaliteiten afpakken.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 13:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ongekend daar, dat gore linkse bolwerk genaamd nu.nlquote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:49 schreef PurifieR het volgende:
Uiteraard gooit de laffe 'redactie' op nu.nl meteen de reactiemogelijkheid weer dicht bij het artikel hierover
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |