Daar had je het laatst al over. Zo goed bedacht vind ik.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als ik in de toekomst de mogelijkheid heb dit huis te kopen zou ik het wel doen denk ik. De zolder is groot genoeg om er een klein appartement in te bouwen voor Jyske, mocht dat nodig zijn
Tegen die tijd hoop ik al lang en breed mijn huis verkocht te hebben en met mijn dikke pens op het strand in Bali te hangenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is de reden ook dat ik liever huur. Kan het het huis toch niet meenemen als ik sterf.
En opstaan is ook een optie.quote:
Ja toch? Heb het al helemaal in mijn hoofdquote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar had je het laatst al over. Zo goed bedacht vind ik.![]()
Dan kom ik een keer langs als het mag.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:34 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Tegen die tijd hoop ik al lang en breed mijn huis verkocht te hebben en met mijn dikke pens op het strand in Bali te hangen
Uiteraardquote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan kom ik een keer langs als het mag.
Nopequote:
Over liedjes gesproken. Ik heb een dilemma.quote:
Sow dan.quote:
Vertelquote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over liedjes gesproken. Ik heb een dilemma.
Waar gaat het overquote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over liedjes gesproken. Ik heb een dilemma.
Wie is volgens jullie de grondlegger / godfather van de hardcore.?quote:
Mmm misschien een beetje mainstream, maar voor mij toch wel Paul Elstakquote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wie is volgens jullie de grondlegger / godfather van de hardcore.?
Deze discussie naar aanleiding van dit artikel.
https://revu.nl/artikel/6(...)WP14PYJDRc4-s2Of6ohw
Ik denk dat het artikel wel klopt. Paul Elstak is meegevaren op de populariteit van toen, net als Charly Lownoise etc...het grote publiek kent alleen die namen. Wat niet erg is, want het blijven heldenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wie is volgens jullie de grondlegger / godfather van de hardcore.?
Deze discussie naar aanleiding van dit artikel.
https://revu.nl/artikel/6(...)WP14PYJDRc4-s2Of6ohw
Ja tegenwoordig heet dat gemeentelijkebelastingen. Ik zit nog in het oude toen dat ook voor huurders ontroerendgoedbelasting hetenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ontroerend goed belasting is weer wat anders dan de reguliere gemeentebelastingen. Dan zal ze een koophuis hebben gok ik, huren liggen vaak hoger dan hypotheek, zeker als het al een wat oudere hypotheek is. Dat maakt het plaatje al wel completer (niet dat ik een zeur wil zijn maar heb in dat wereldje gezeten en is dus puur interesse om uit te vogelen hoe het zit).
Daarom krijgen huurders ieder jaar huurverhoging om het onderhoud aan de woningen te kunnen betalen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Daarentegen heb je als huurder weer 0 kosten voor onderhoud waar een huizenbezitter daar jaarlijks duizenden euro's tegen aan mag gooien.
Zo is er met alles wel wat
Klopt. Heel veel van die DJ's werden daarop neergehaald.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
Daar wringt dus de shoe. Paul was al bezig met met Holy Noise ver voordat de Happy Hardcore er was. En daar werd hij op neer gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |