Ook niet als het bijvoorbeeld een mooie vrouw is?quote:
Wat doe je als iemand probeert een gesprek met je aan te knopen?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:52 schreef Pixelman het volgende:
Ik sta er niet open voor want er zijn veel halve garen in de publieke ruimte. En onbekenden zijn voor mij potentiële halve garen.
Ik genoot er altijd van als er een meisje naast me kwam zitten in de bus, steeds tas op die stoel laten liggen en dan die tas eraf halen als je ziet dat er een chick instapt en dan hopen dat ze daar gaat zitten en soms lukte datquote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
Moest er in de tijd dat ik met het OV ging echt niet aan denken. Heb het liefst een plekje voor mezelf zonder dat er iemand naast me gaat zitten en ik had er al helemaal een hekel aan als ik een bekende tegenkwam, want dan voel je je toch weer een beetje verplicht om met diegene te gaan kletsen ofzo.
Probeerde je dan ook om met haar te praten?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik genoot er altijd van als er een meisje naast me kwam zitten in de bus, steeds tas op die stoel laten liggen en dan die tas eraf halen als je ziet dat er een chick instapt en dan hopen dat ze daar gaat zitten en soms lukte dat![]()
![]()
Nee dat durfde ik niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Probeerde je dan ook om met haar te praten?
Nee.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ook niet als het bijvoorbeeld een mooie vrouw is?
Ook niet als je dan 100% neuk garantie krijgt met diegene als je praatje met haar aanknoopt?quote:
Dan wel. Op welk traject is dit? Ik vraag dat voor mezelf.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ook niet als je dan 100% neuk garantie krijgt met diegene als je praatje met haar aanknoopt?
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:52 schreef Pixelman het volgende:
Ik sta er niet open voor want er zijn veel halve garen in de publieke ruimte. En onbekenden zijn voor mij potentiële halve garen.
Achter Utrecht CS in de late uurtjes.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan wel. Op welk traject is dit? Ik vraag dat voor mezelf.
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:49 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Zijn er meer mensen die weleens met anderen een gesprek aanknopen in de trein of bus? Of in ieder geval de ander begroeten? Ik merk dat vrijwel iedereen in de trein bezig is met zijn of haar telefoon en niet openstaat voor de buitenwereld.
Dat is natuurlijk totaal geen realistisch scenario.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ook en ik heb ook vaak gesprekjes op allerlei random plekken en met random mensen m/v jong en oud. Maar wel zonder bijbedoelingen, gewoon vriendelijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind het wel leuk als iemand een gesprek aan knoopt
Kans is groot dat ze gevaccineerd is, moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Als het meer is dan de vraag" weet u hoe laat het is (ik geef gewoon antwoord) dan scan ik snel diegene en ga af op mijn gevoel: of ik kap het snel af of ik "maak een praatje."quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:59 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wat doe je als iemand probeert een gesprek met je aan te knopen?
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:14 schreef DenzelW het volgende:
De smartphone is de kanker voor de menselijke geest en de Culturele Verrijking doet de rest
Ergo: wees afgestompt en paranoïde
Welkom in 2026
Dat was heel normaal, maar als je anno nu het nieuws op je smartphone leest in de trein, dan ben je een afgestompte zombie.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een impressie van de trein voordat men een smartphone had.
Ik haalde mijn tas er ook altijd wel van af, maar dat was uit fatsoen. Niets zo fucking hinderlijk als er alleen nog maar plaatsen met een tas erop zijn en je die persoon moet gaan vragen, naast hem/haar moet gaan staan en heel intimiderend aanstaren of zelf gewoon die tas weghalen. Ik hoopte wel altijd dat ze mijn plek over zouden slaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik genoot er altijd van als er een meisje naast me kwam zitten in de bus, steeds tas op die stoel laten liggen en dan die tas eraf halen als je ziet dat er een chick instapt en dan hopen dat ze daar gaat zitten en soms lukte dat![]()
![]()
Ik gok dat de meeste vrouwen totaal niet zitten te wachten op al die halve garen die contact proberen te maken in het ov.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:58 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ja maar... Zijn we nu al zo ver dat als een vrouw aan gesproken wordt door een man het een halve gare moet zijn? Zijn we serieus al zo contact gestoord geworden? Bang dat het iemand eng is? Terwijl diegene misschien alleen gezellig een praatje wilt maken?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:08 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ik gok dat de meeste vrouwen totaal niet zitten te wachten op al die halve garen die contact proberen te maken in het ov.
Dus neem het mee als je weer op de bus stapt
De aanname is ook dat alleen zoekende mannen vrouwen aanspreken. Ik heb hele leuke gesprekken met mensen m/v van alle leeftijden. Het wordt pas een probleem als een zoekende (jonge) man je aanspreekt met het doel echt contact te leggen en meer dan een vriendelijk gesprekje te hebben.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja maar... Zijn we nu al zo ver dat als een vrouw aan gesproken wordt door een man het een halve gare moet zijn? Zijn we serieus al zo contact gestoord geworden? Bang dat het iemand eng is? Terwijl diegene misschien alleen gezellig een praatje wilt maken?
Zorgelijke ontwikkeling wel.
Dat kan hij dan proberen tot het moment dat je uitstapt.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De aanname is ook dat alleen zoekende mannen vrouwen aanspreken. Ik heb hele leuke gesprekken met mensen m/v van alle leeftijden. Het wordt pas een probleem als een zoekende (jonge) man je aanspreekt met het doel echt contact te leggen en meer dan een vriendelijk gesprekje te hebben.
Ook dat is niet specifiek een probleem, toch? Zolang het niet opdringerig wordt.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De aanname is ook dat alleen zoekende mannen vrouwen aanspreken. Ik heb hele leuke gesprekken met mensen m/v van alle leeftijden. Het wordt pas een probleem als een zoekende (jonge) man je aanspreekt met het doel echt contact te leggen en meer dan een vriendelijk gesprekje te hebben.
Klopt. Punt is dat veel mannen die bijvoorbeeld het ov gebruiken als jachtgrond vaak wel opdringerig zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ook dat is niet specifiek een probleem, toch? Zolang het niet opdringerig wordt.
Tja, achterdochtig of voorzichtig. Het is maar hoe je het noemt he.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
@:missslyIk ben blij dat er nog mensen zoals jij bestaan die niet achterdochtig zijn. Het maakt het leven een stuk leuker en makkelijker.
Zie jij alleen maar halve gare mannen?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:08 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ik gok dat de meeste vrouwen totaal niet zitten te wachten op al die halve garen die contact proberen te maken in het ov.
Dus neem het mee als je weer op de bus stapt
Veel leuker!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
@:miss_sly Ik ben blij dat er nog mensen zoals jij bestaan die niet achterdochtig zijn. Het maakt het leven een stuk leuker en makkelijker.
Annabel, ben jij het?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb ooit eens wat gehad met een prachtexemplaar van een man. Ook via de trein.
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:06 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Annabel, ben jij het?
Bekijk deze YouTube-video
Wat gehad?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb ooit eens wat gehad met een prachtexemplaar van een man. Ook via de trein.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |