ZE BESTAAT ECHT JAquote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:26 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nieuwe denkbeeldige vriendin zoeken dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.inb4 dit is z'n andere telefoon of een vriend/moeder van TS
En nu allemaal bakkes houden en ontopic reageren![]()
Ik heb jou niet nodig om mij te vertellen wat ik moet doen, gebruik die assertiviteit maar bij je vriendinnetje. Ik reageer gewoon ontopic op wat je zegt, maar wat ik zeg bevalt je niet zo, dus ga je maar rookgordijntjes opwerpen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:24 schreef incel het volgende:
[..]
Je kan in dat geval ook gewoon je mening voor je houden, net als meneer coolguy. Het is niet dat ieder topic jullie persoonlijke goedkeuring nodig heeft of zo.
Waarom is dat 'jonge' ineens relevant? Is dat omdat dit hele verhaaltje stiekem een kapstokje is om weer even je stokpaardje van stal te kunnen halen?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:27 schreef incel het volgende:
[..]
ZE BESTAAT ECHT JA
Jullie kunnen het gewoon niet hebben dat iemand die zo cool is als ik een echte lekkere jonge vriendin heb.
Want dat past niet in jullie bubbel of zo.
Mensen zoals jij moeten gewoon inzien dat het ontzettend gay is als je denkt of iets volgens jou mening wel/niet echt is volstrekt irrelevant is wanneer het op internetdiscussies aankomt.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:32 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb jou niet nodig om mij te vertellen wat ik moet doen, gebruik die assertiviteit maar bij je vriendinnetje. Ik reageer gewoon ontopic op wat je zegt, maar wat ik zeg bevalt je niet zo, dus ga je maar rookgordijntjes opwerpen.
[..]
Waarom is dat 'jonge' ineens relevant? Is dat omdat dit hele verhaaltje stiekem een kapstokje is om weer even je stokpaardje van stal te kunnen halen?
Goh, wat e-norm verrassend man. Zag helemaal niemand aankomen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:34 schreef Thaddeus het volgende:
Ik denk dat het probleem is dat je vriendin niet echt bestaat.
Het voor mij volstrekt irrelevant is of het jouw mening is dat ik volgens jou iets zou moeten.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:35 schreef incel het volgende:
[..]
Mensen zoals jij moeten gewoon inzien dat het ontzettend gay is als je denkt of iets volgens jou mening wel/niet echt is volstrekt irrelevant is wanneer het op internetdiscussies aankomt.
Niet op de man spelen en gewoon lekker ontopic reageren
Mooi dat het is opgelost. Dan kan deze wellicht op slot.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:36 schreef incel het volgende:
[..]![]()
Ok jullie hebben me, dat was mijn werk telefoon.
Nou laat maar dan.
Maar op een dag krijg ik wel een vriendin!
Wacht maar jongens, ik zal mezelf bewijzen.
Maar stel, puur hypothetisch, ik persoonlijk zou wel een vriendin hebben, zouden we dan het onderwerp zelf (en niet de persoon) en de situatie kunnen bespreken?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:38 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Mooi dat het is opgelost. Dan kan deze wellicht op slot.
Nee denk het nietquote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:39 schreef incel het volgende:
[..]
Maar stel, puur hypothetisch, ik persoonlijk zou wel een vriendin hebben, zouden we dan het onderwerp zelf (en niet de persoon) en de situatie kunnen bespreken?
Of mag dit alleen als jullie persoonlijk denken of iets wel of niet echt is?
Natuurlijk mág dat, maar zodra het gaat opvallen dat er dingen niet kloppen zal dat ook besproken worden. Dat gebeurt IRL ook. Daar heb je géén last van als je gewoon iets post wat echt is.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:39 schreef incel het volgende:
[..]
Maar stel, puur hypothetisch, ik persoonlijk zou wel een vriendin hebben, zouden we dan het onderwerp zelf (en niet de persoon) en de situatie kunnen bespreken?
Of mag dit alleen als jullie persoonlijk denken of iets wel of niet echt is?
Het is echt, en door dit soort dingen te roepen verpest jij al mijn topics lulquote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Natuurlijk mág dat, maar zodra het gaat opvallen dat er dingen niet kloppen zal dat ook besproken worden. Dat gebeurt IRL ook. Daar heb je géén last van als je gewoon iets post wat echt is.
Ik had dat 1x met een chick 10 jaar geleden die Janneke heette. Die kon echt 3x klaarkomen of zo tijdens de seks. maar na een maand of 2 was ze me zat of ze wilde alleen seks en ik wilde een relatie of zo toenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:44 schreef TAmaru het volgende:
Ik heb ook nog wel van dit soort vrouwen gekend. Je kon beffen, vingeren of neuken wat je wilde, en ze genoten er altijd van, maar er kwam nooit een echt orgasme-moment.
Daarentegen heb ik dan ook vrouwen gekend die na 3 minuten al waren gekomen.
Sommige vrouwen krijgen een orgasme en schreeuwen daar luid bij, andere vrouwen maken maar weinig geluid. Sommige vrouwen zijn niet zeker of ze wel een orgasme hebben gehad of niet.
Veel van de vrouwen met wie ik ben geweest hadden geen schreeuwerig orgasme-moment. Echt op een paar uitzonderingen na.
Veel vrouwen genieten ook heel erg van seks zonder klaar te komen. Mannen meestal minder. Dus je moet je eigen klaarkomdrang ook niet op een vrouw projecteren.
Ik zou het toch eens met je tong proberen. Als dat ook niet lukt, dan zou ik het zo laten als ze er zelf ook niet om vraagt.
Je topic gaat anders überhaupt nergens over want er is geen probleem.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:45 schreef incel het volgende:
[..]
Het is echt, en door dit soort dingen te roepen verpest jij al mijn topics lul
Er is wel een probleem, ik wil haar graag dit genot gunnen maar een ander punt dus was van ja misschien komt ze alsnog klaar of is dit voor haar wat seks is gewoon af en toe geneukt worden zonder direct merkbaar hoogtepunt? Dat was zeg maar m'n vraag. Maar toen moest ik mezelf verdedigen tegen e-bullying dus was ik t ff vergeten.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:47 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Je topic gaat anders überhaupt nergens over want er is geen probleem.
Bang zijn dat je partner een orgasme faket? Nergens voor nodig. Een goede bedpartner weet zelf wel hoe hij of zij kan klaarkomen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:25 schreef incel het volgende:
[..]
Ja maar ik ben dus bang dat ze hier op een dag over gaat zeiken. En ik vraag regelmatig van wat wil jij. En ze zegt dan gewoon wat ik wil en dat ze het allemaal wel best vindt. Maar ik weet dat dit op een dag alsnog een probleem gaat worden.
Maar kan het niet zo zijn dat sommige vrouwen seks gewoon op deze manier genoeg vinden? Af en toe geneukt worden door je man en omdat er liefde in het spel is of i.p.v. 1 intens moment op het einde is het de hele tijd door intens en is dat genoeg of zo?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:57 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Bang zijn dat je partner een orgasme faket? Nergens voor nodig. Een goede bedpartner weet zelf wel hoe hij of zij kan klaarkomen.
Alhoewel je iemand goed kunt verwennen en kan laten komen, ben je niet eindverantwoordelijk voor de ander. En als iemand wil faken, dan is dat aan hen om dat te doorbreken of om te continueren. Mensen liegen nu eenmaal, en dat kan ook dus ook tijdens de seks.
Ja, je verwacht dat ook niet bij een topic waarbij je vindt dat je in de titel al moet benadrukken dat je vriendin echt is.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:57 schreef incel het volgende:
[..]
... Maar toen moest ik mezelf beschermen tegen e-bullying dus was ik t ff vergeten.
Ja maar als ik dat niet deed zouden de eerste 10 reacties alleen maar dat zijn en dat weet je zelf ook dondersgoedquote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, je verwacht dat ook niet bij een topic waarbij je vindt dat je in de titel al moet benadrukken dat je vriendin echt is.
Dat zal per persoon verschillen. Praat erover (of in dit geval visualiseer het gesprek).quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:58 schreef incel het volgende:
[..]
Maar kan het niet zo zijn dat sommige vrouwen seks gewoon op deze manier genoeg vinden? Af en toe geneukt worden door je man en omdat er liefde in het spel is of i.p.v. 1 intens moment op het einde is het de hele tijd door intens en is dat genoeg of zo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |