Leuk!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:13 schreef Homijn het volgende:
Vol trots presenteren wij: kamperen
[ afbeelding ]
Homijn is echt een woordkunstenaarquote:
Pinnengeschutske.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
With just a few modifications, easily stop neighbours putting rubbish in your wheelie bin.
Ja, dat zeker, maar hij kan het ook goed zonder plaatsjesquote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met bijpassende plaatjes, ik hou daarvan
Het rijmt niet altijdquote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat zeker, maar hij kan het ook goed zonder plaatsjes
Net als dichten. Heb al een paar mooie gedichten van hem gehad
Ik kan ook rijmen en dichten zonder mijn hemd op te lichtenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat zeker, maar hij kan het ook goed zonder plaatsjes
Net als dichten. Heb al een paar mooie gedichten van hem gehad
OOk nog met losse handenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan ook rijmen en dichten zonder mijn hemd op te lichten
En zo is hetquote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:11 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Het rijmt niet altijd
maar het dicht wel.
Lol, hou je dan maar goed vastquote:
Dat is er eentje uit den oude doos.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:19 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Kijk eens mama, zonder tandjes!
Geen hits op jijbuis.
Ken jij dan ook: De post, de post, wat brengt vandaag de post?quote:
Zegt me zo niks, maar ik kan er wel een melodietje bij bedenken...quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ken jij dan ook: De post, de post, wat brengt vandaag de post?
Mijn even oude collega en ik zongen het gisteren toen we een envelop kregen, maar mijn collega van 34 keek ons raar aan
Ik meen dit serieus want wil zoiets voor mijn pakketjesquote:
Sommige dingen blijven in je hoofd hangen, maar je hebt geen flauw idee waar het van isquote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:26 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Zegt me zo niks, maar ik kan er wel een melodietje bij bedenken...
In zijn vel als hij niet gestroopt isquote:
Hoe moet ik dat weten heb geen lijntje met hem of zoquote:
Kloptquote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige dingen blijven in je hoofd hangen, maar je hebt geen flauw idee waar het van is
Kreeg onlangs nog een like van hem dus hij is nog steeds onder de levenden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |