dit btw fout 1. ik heb geleerd. natuurlijk snap ik je en willen mensen helpen enzo, dat is goed karakter wat mij aan gaat.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit er op dit moment eentje allemaal raad te geven over hoe ze met haar emotionele problemen om kan leren gaan en hoe ze stap voor stap aan har problemen kan werken. Ik heb gezegd dat ze duidelijk nog niet aan een nieuwe relatie toe is, ook al vind ik ik haar op zich wel leuk.
quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-06-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen
Deze man bolktquote:
quote:
Hey Steven, bijna weekend, nog plannen?quote:
Ik hoop een beetje tot rust komen en met rust gelaten wordenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Steven, bijna weekend, nog plannen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jij?
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik hoop een beetje tot rust komen en met rust gelaten wordensterkte man. wat een lastige situatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jij?Do what you love, love what you do!
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik hoop een beetje tot rust komen en met rust gelaten wordenHet is ook logisch dat je juist daar nu aan terug denkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook logisch dat je juist daar nu aan terug denkt.Lief dankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, totaal geen plannen, ik zie wel wat op het pad komtquote:
quote:
Laat maar zienquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:01 schreef Homijn het volgende:
Ik heb samen met Grok een nieuw kunstwerk gemaakt, speciaal voor de collectie van h o m ij n a r t™
Willen jullie het zien?
Ooooohhhquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:13 schreef Homijn het volgende:
Vol trots presenteren wij: kamperen
[ afbeelding ]
Lol hoe kom je er toch steeds opquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:13 schreef Homijn het volgende:
Vol trots presenteren wij: kamperen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |