Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat hij met simpel bedoeld een dame wil met niet te veel poespas. Dus niet een domme zoals jij dat invult
Simpele dame bolk![]()
![]()
Ik heb in mijn slaapkamer een muur met pauperbehang van Kwantumquote:
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
SneuNeus-bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jij hebt dit niet gepost wil je zeggen ?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:59 schreef kree het volgende:
[..]
doe is niet zo lullig joh, je weet dat ik dat zo nooit bedoelde, dus probeer nou niet de smart - ass hier te zijn he.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb dat krokdillenbehangetje hier!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb in mijn slaapkamer een muur met pauperbehang van Kwantum![]()
![]()
Jullie lijken soms wel op elkaar als het gaat om begrijpen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt dit niet gepost wil je zeggen ?
[ afbeelding ]Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ow ik heb ook liever een eenvoudige dame zonder poespas hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Hij heeft het zelfs uitgelegd:quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]quote:Op vrijdag 5 juni 2026 03:53 schreef kree het volgende:
[..]
meiden die niet op gaan op iemand met veel geld of iemand die onwijs succes heeft. Maar gewoon man en vrouw die elkaar leuk vinden ondanks dat alles. dat is mijn Standaard.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Zie het nu pas. En dit is dus echtquote:![]()
Thanks bto.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn fiets heeft ook een standaardIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
juist thanks voor de uitleg, dacht dat het duidelijk was. maar blijkbaar niet dusquote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat hij met simpel bedoeld een dame wil met niet te veel poespas. Dus niet een domme zoals jij dat invultSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.precies hierom waarom ik mss nog ff in TRV wilde hebben erover als hier, want geheid drama altijd weer of al lang weg
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet deze toch? Want die heb ik
https://www.kwantum.nl/behang-ravi-goud-0311474Natuurlijk niet!
Ik heb hem in het groen.
![]()
Eerder mijn type.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:06 schreef ToT het volgende:
Ik kijk ff naar m'n inbox op de datingsite en zie dit verschijnen:
[ afbeelding ]
Zeg het maar; mijn type of niet?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]Natuurlijk niet!
Ik heb hem in het groen.
ik heb ineens allemaal overeenkomsten hier
quote:!
Moet je haar wel ff uit Oekraïne of Bosnië-Herzegovina halen.
Maar 99,999% zeker dat het een fake account is en dat deze foto gewoon ergens anders vandaan is gehaald.![]()
als ik die foto zou zien voor mij, dan zou ik er al op afknappen. maarja ik ben beetje simpel dat weten jullie.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:06 schreef ToT het volgende:
Ik kijk ff naar m'n inbox op de datingsite en zie dit verschijnen:
[ afbeelding ]
Zeg het maar; mijn type of niet?
en waarom op de foto met dure auto's. ik zie liever een Picnic plaatje ofzo in een mooi natuurgebied.Do what you love, love what you do!![]()
Precies, dit is ook echt niks voor mij.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:08 schreef kree het volgende:
[..]
als ik die foto zou zien voor mij, dan zou ik er al op afknappen. maarja ik ben beetje simpel dat weten jullie.
en waarom op de foto met dure auto's. ik zie liever een Picnic plaatje ofzo in een mooi natuurgebied.
Maar ik kom veel extremere tegen in m'n inbox. Dit is toevallig de meest recente.![]()
Wat een gezelligheid.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
oja ff wachten komt nou die foto van die meme die al honderd jaar rond gaat over knikkende knieën. \
\
LOLDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
![]()
![]()
![]()
Doe goffer eens aardig hier, joh..
Allemaal straf!
* NymphomaniacPhantasy wijst eenieder in de hoek!I know, you gonna want me..![]()
Puntigequote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:10 schreef kree het volgende:
oja ff wachten komt nou die foto van die meme die al honderd jaar rond gaat over knikkende knieën. \
\
LOL![]()
Hoi hoiquote:
.
vertel mij niet, het ging bij mij van tot vastbinden tot zwepen en weet ik veel allemaal wat ik had met dating sites.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, dit is ook echt niks voor mij.
Maar ik kom veel extremere tegen in m'n inbox. Dit is toevallig de meest recente.
was er ook echt gewoon ff helemaal klaar mee.
nog wel grappig om ff door te kletsen, maarja was al gelijk duidelijk dat niks werd na eerste regel tekst enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb echt nog nooit op een datingsite gekeken.![]()
Dan mis je iets tegenwoordig
.
Ik zit er op dit moment eentje allemaal raad te geven over hoe ze met haar emotionele problemen om kan leren gaan en hoe ze stap voor stap aan har problemen kan werken. Ik heb gezegd dat ze duidelijk nog niet aan een nieuwe relatie toe is, ook al vind ik ik haar op zich wel leuk.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:11 schreef kree het volgende:
[..]
vertel mij niet, het ging bij mij van tot vastbinden tot zweren en weet ik veel allemaal wat ik had met dating sites.
was er ook echt gewoon ff helemaal klaar mee.![]()
Vroeger ging je naar de kroeg ofzo om een date te vinden.Don't follow me. I am lost too
.
Ik denk dat mijn pauze nu wel voorbij is, dus ga nog even wat doen![]()
I'll be back!Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
nouja als je eens wilt weten hoe het is, probeer bv Paiq ff. LOL.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:12 schreef RedShoe het volgende:
Ik heb echt nog nooit op een datingsite gekeken.![]()
Dan mis je iets tegenwoordigDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat mijn pauze nu wel voorbij is, dus ga nog even wat doen![]()
I'll be back!
.
Wat een BS. Soul is bijna 34 en ziet er net zo uit.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kind is net 20![]()
Ow ja, daar val jij op“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neh, geen enkele behoefte aan.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:13 schreef kree het volgende:
[..]
nouja als je eens wilt weten hoe het is, probeer bv Paiq ff. LOL.Don't follow me. I am lost too
.
of tinder bv. ook alweer zo drama. 10000 gaste op 100 vrouwen. LOL. iig hier. moet zeggen had vorig jaar geprobeerd ff daar met lokatie en wel gelijk match. want 100 vrouwen op 1 man.
oke ga je six pack maar trainen want zonder dat of heel goed verhaal op tinder in NL maak je dan geen kans.
Do what you love, love what you do!![]()
Die van de foto die ik net postte? Die beweert 30 te zijn.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kind is net 20![]()
Ow ja, daar val jij op
Maar ja; ik heb ook een tijdje met eentje zitten chatten die beweerde 36 te zijn of zo, maar op de foto zag ze er iets van 25 uit. Bleek ook een scammer te zijn, uiteraard ook weer met een valse foto.![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie het nu pas. En dit is dus echt![]()
Thanks bto.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
I rest my case.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oke als je met tinder succes wil hebben moet je foto er helemaal oke uit zien. zeg maar de meest sexy man ooit.
Goed nu zijn we dat natuurlijk nooit en als je net als ik ben op foto ervoor gaan sucks altijd en kom je er cutter uit als eigenlijk bent.
Dus dat werkt niet.
1 goeie foto
2. vertel hoop bullshit enzo.
dat werkt voor meeste, naja ik ben niet zo en kan het niet. LOL.Do what you love, love what you do!![]()
BolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bolk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ben te eerlijk en te lief voor die dingen denk. hahaha. hoewel ik zie het er nut wel van in enzo,. maar heb mss niet de goeie geprobeerd.Do what you love, love what you do!![]()
Bolk 2“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
date bolk dan maar. ik zou het mss nog weer eens keertje proberen. maar ben er echt paar jaar totaal niet mee bezig geweest nu.Do what you love, love what you do!![]()
Bolk; 3“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Onder anderequote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:22 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Mooie, mag ik je ff ongegeneerd de moeder bolken?![]()
wat vraag je dat netjesquote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:22 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Mooie, mag ik je ff ongegeneerd de moeder bolken?![]()
![]()
Jij mag bijna alles bij MT3quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:22 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Mooie, mag ik je ff ongegeneerd de moeder bolken?
Beppe.
good girlquote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:24 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ben ook een braaf meisje, die vragen netjes om toestemming![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:26 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]Correct!
Now gimme my necklace!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:28 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Your attempt is weak..![]()
*brat-mode activated*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brat-mode was mijn ergste nachtmerrieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ow, geen brat tamer dus? Bitches be sassy AF dan.. Moet je tegen kunnen, is niet voor iedereen idd.quote:
I know, you gonna want me..![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan nu over op bitches ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:33 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ow, geen brat tamer dus? Bitches be sassy AF dan.. Moet je tegen kunnen, is niet voor iedereen idd.![]()
Kom je thuis van een dag keihard werken, heeft je ex besloten om de hele dag in brat-mode te hangen
Discipline and punishment..quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:35 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]![]()
Kom je thuis van een dag keihard werken, heeft je ex besloten om de hele dag in brat-mode te hangenmeer niet..
Ik lees vol met verbazing mee naar deze posts.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik lees vol met verbazing mee naar deze posts.
Totdat ze besloten had dat geen straf ging helpenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:36 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Discipline and punishment..meer niet..
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:37 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Totdat ze besloten had dat geen straf ging helpenDeze frau.. (and no, that's not up to her.)
Het lijktt Andrew Tate wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En ik wilde gewoon een prakkie, pils en een avondje niks doenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:38 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]Deze frau.. (and no, that's not up to her.)
quote:
F1 kijken.Don't follow me. I am lost too
.
Google is je vriendDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
Is de kust veilig?Werewolf
Pinniequote:
Daar wordt StevenT gebolktIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
dit btw fout 1. ik heb geleerd. natuurlijk snap ik je en willen mensen helpen enzo, dat is goed karakter wat mij aan gaat.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit er op dit moment eentje allemaal raad te geven over hoe ze met haar emotionele problemen om kan leren gaan en hoe ze stap voor stap aan har problemen kan werken. Ik heb gezegd dat ze duidelijk nog niet aan een nieuwe relatie toe is, ook al vind ik ik haar op zich wel leuk.
maar dit helpt niet op dating sites. LOLDo what you love, love what you do!![]()
BolkkDon't follow me. I am lost too
.
quote:
Go WestDon't follow me. I am lost too
.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-06-2026 14:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen![]()
WestDon't follow me. I am lost too
.
4e
.
Deze man bolktquote:
Ja.nlDon't follow me. I am lost too
.
ToT BoLkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Steven
AsjemenouWerewolf
Blubskuhhhh
Wow wat een begroetingWerewolf
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door greysbones op 05-06-2026 16:00:22 ]Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Hey Greys
quote:
Hey Steven, bijna weekend, nog plannen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DotbolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Beste bolk.Don't follow me. I am lost too
.
Ik hoop een beetje tot rust komen en met rust gelaten wordenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Steven, bijna weekend, nog plannen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jij?![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik hoop een beetje tot rust komen en met rust gelaten wordensterkte man. wat een lastige situatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jij?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik hoop een beetje tot rust komen en met rust gelaten wordenHet is ook logisch dat je juist daar nu aan terug denkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook logisch dat je juist daar nu aan terug denkt.Lief dankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kruidvat en daarna sushi
Werewolf
Nee, totaal geen plannen, ik zie wel wat op het pad komtquote:
Ben blij met dit weer, laat die hitte maar wegblijvenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:
![]()
![]()
![]()
.
Ik heb samen met Grok een nieuw kunstwerk gemaakt, speciaal voor de collectie van h o m ij n a r t™
Willen jullie het zien?MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Laat maar zienquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:01 schreef Homijn het volgende:
Ik heb samen met Grok een nieuw kunstwerk gemaakt, speciaal voor de collectie van h o m ij n a r t™
Willen jullie het zien?
Ooooohhhquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:13 schreef Homijn het volgende:
Vol trots presenteren wij: kamperen
[ afbeelding ]
Werewolf
![]()
Lol hoe kom je er toch steeds opquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:13 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee, als het maar punten oplevert
O je wilt punten
Leuk!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:13 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Homijn is echt een woordkunstenaarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pinnengeschutske.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
With just a few modifications, easily stop neighbours putting rubbish in your wheelie bin.![]()
Ja, dat zeker, maar hij kan het ook goed zonder plaatsjesquote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met bijpassende plaatjes, ik hou daarvan
Net als dichten. Heb al een paar mooie gedichten van hem gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het rijmt niet altijdquote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat zeker, maar hij kan het ook goed zonder plaatsjes
Net als dichten. Heb al een paar mooie gedichten van hem gehad
maar het dicht wel.![]()
Ik kan ook rijmen en dichten zonder mijn hemd op te lichtenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat zeker, maar hij kan het ook goed zonder plaatsjes
Net als dichten. Heb al een paar mooie gedichten van hem gehad
OOk nog met losse handenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan ook rijmen en dichten zonder mijn hemd op te lichten
En zo is hetquote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:11 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Het rijmt niet altijd
maar het dicht wel.
Lol, hou je dan maar goed vastquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is er eentje uit den oude doos.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:19 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Kijk eens mama, zonder tandjes!
Geen hits op jijbuis.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ken jij dan ook: De post, de post, wat brengt vandaag de post?quote:
Mijn even oude collega en ik zongen het gisteren toen we een envelop kregen, maar mijn collega van 34 keek ons raar aan
Zegt me zo niks, maar ik kan er wel een melodietje bij bedenken...quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ken jij dan ook: De post, de post, wat brengt vandaag de post?
Mijn even oude collega en ik zongen het gisteren toen we een envelop kregen, maar mijn collega van 34 keek ons raar aan![]()
Ik meen dit serieus want wil zoiets voor mijn pakketjesquote:
Gelukkig kan ik ze laten bezorgen bij begeleid werk en bbox van bpostWerewolf
Sommige dingen blijven in je hoofd hangen, maar je hebt geen flauw idee waar het van isquote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:26 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Zegt me zo niks, maar ik kan er wel een melodietje bij bedenken...
In zijn vel als hij niet gestroopt isquote:
Hoe moet ik dat weten heb geen lijntje met hem of zoquote:
Ik dacht dat hij wel op FP zijn column schrijftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kloptquote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige dingen blijven in je hoofd hangen, maar je hebt geen flauw idee waar het van is
Een actieve deelnemer.![]()
Kreeg onlangs nog een like van hem dus hij is nog steeds onder de levenden.quote:
Onkruid vergaat niet. Go, @tong80 !![]()
Vanavond maar weer een potje bolken
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Eventjes Heer Berg Scherf bolkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ZegIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
NounounouIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Check deze bolk danIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik blijf buiten deze bolkstrijd!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Ff koken!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, @Paul zei dat er nou moest worden gezegd.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Mijn vrouw zegt vaak dat ik dingen letterlijk neem. Als ik dan zeg: "klopt, en straks jou" wordt ze boos. Maar dat betekent goedmmakseks dus ze kan niet zeggen dat het niet zo is...quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Nee, dat dan weer niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is heel erg
confirmation bi ass
Helemaal straight hier.
Maar helemaal niks mis met LHBTQ en dergelijke.
En zelfs deze post kan al weer verkeerd op gevatten worden he?![]()
Homofoobquote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:43 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet.
Helemaal straight hier.
Maar helemaal niks mis met LHBTQ en dergelijke.
En zelfs deze post kan al weer verkeerd op gevatten worden he?
ik was sarcastischquote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:46 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nee, gewoon driewerf nee.
En ik wist dat deze reactie zou komen.
Wat wil je nog dat ik zeg?
mij maakt het niet uit hoe je bent of wat je wol, als je een ander er maar niet mee lastig valt. Of anders, ik wil niet door zogenaamde voorstanders die spreken namens lastig worden gevallen. Die laatste is het grootste probleem, zeggen ook mensen waarvoor gesproken wordt notabeneTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Goedmaakseksquote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mijn vrouw zegt vaak dat ik dingen letterlijk neem. Als ik dan zeg: "klopt, en straks jou" wordt ze boos. Maar dat betekent goedmmakseks dus ze kan niet zeggen dat het niet zo is...
Maar ff wat anders, vrouwlief de deur uit, Jyske op bed, dus wijn en bolktijd
Mag koffie ook?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:50 schreef _UserName_ het volgende:
Maar ff wat anders, vrouwlief de deur uit, Jyske op bed, dus wijn en bolktijd
Iedere keer als ik de naam Jyske zie zie ik Jysk. Scandinavian en dinges.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:50 schreef _UserName_ het volgende:
Maar ff wat anders, vrouwlief de deur uit, Jyske op bed, dus wijn en bolktijd![]()
Daar komt het ook vandaanquote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:53 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Iedere keer als ik de naam Jyske zie zie ik Jysk. Scandinavian en dinges.
ik ga de post even zoeken voor jequote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:54 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Oh, en ik dacht nog wel dat het een mooie Friese naam was...(kan ff duren)
De post, de post, wat brengt vandaag de post!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik ga de post even zoeken voor je(kan ff duren)
Kan de post zo niet vinden, MyCroft ook niet. In het kort:
Toen Jyske er nog niet was, was ik dus met haar kamer bezig. Ik had een plankje besteld van 40cm, 23 euro. Zou binnen komen maar duurde en duurde maar. Dus heb ik geannuleerd en ben bij "de buren" (De Jysk) gaan kijken. Dezelfde witte zwevende plank, maar dan 2x zo lang en maar 10 euro. Dat was mijn redding en zo is Jyske ontstaan
dayt is een oudjequote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De post, de post, wat brengt vandaag de post!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Mooi man.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:01 schreef _UserName_ het volgende:
Toen Jyske er nog niet was, was ik dus met haar kamer bezig. Ik had een plankje besteld van 40cm, 23 euro. Zou binnen komen maar duurde en duurde maar. Dus heb ik geannuleerd en ben bij "de buren" (De Jysk) gaan kijken. Dezelfde witte zwevende plank, maar dan 2x zo lang en maar 10 euro. Dat was mijn redding en zo is Jyske ontstaan![]()
weet ik zo niet, wel weet ik dat @maily met die naam kwam, dus dat is de naam die er op FOK! wordt gebruikt voor Sa.. eh, Jyskequote:
Ik vind het een mooie referentiequote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
weet ik zo niet, wel weet ik dat @:maily met die naam kwam, dus dat is de naam die er op FOK! wordt gebruikt voor Sa.. eh, Jyske
Ik hjeb toen ook nog een mooie review geschreven voor de Jyskquote:
En ik maar denken dat ze echt zo heetquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
weet ik zo niet, wel weet ik dat @:maily met die naam kwam, dus dat is de naam die er op FOK! wordt gebruikt voor Sa.. eh, Jyske
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze echt zo heet
hardop gelachen, mooi dit
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze echt zo heet
Had gekund, op zich zou het ook prima een echte naam kunnen zijn.
Mooi dat je haar echte naam niet noemt hier, want alles blijft bewaard wat je hier neerzet.Een actieve deelnemer.![]()
oh ja hoor, maar nee, ze heeft een andere naamquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zet haar foto ook niet op internet, facebook is verder afgeschermdquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mooi dat je haar echte naam niet noemt hier, want alles blijft bewaard wat je hier neerzet.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
onweer? Hier eindelijk eens een avond droog.. basisschooljeugd loopt de 4daagse maar hebben al 3 avonden regen gehadTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
De zon schijnt hierIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
hier ook, er zitten alleen wat wolken voor
De naam Jyske is extreem zeldzaam. Zowel in de Nederlandse Voornamenbank als in andere officiële naamregisters is de naam zo miniem in gebruik dat deze niet als zelfstandige naam in de statistieken voorkomt (minder dan 5 naamdragers).
De kans is zeer groot dat het om een verschrijving of variant gaat van de Friese naam Jitske of Jiske. De naam Jitske komt in Nederland enkele duizenden keren voor.
Wil je achterhalen of de naam wellicht op een andere spelling gebaseerd is? Als je mij laat weten waar je de naam hebt gehoord of gelezen, kan ik je misschien verder helpen met de herkomst of betekenis.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
stom eigenlijk want het klinkt zo veel populairder dan de naam is eigenlijk. Maar ik noem de naam dan ook best vaak
Heb je je weleens vergist, dat je 's nachts tegen haar Jyske zegt ipv haar echte naam?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:14 schreef _UserName_ het volgende:
stom eigenlijk want het klinkt zo veel populairder dan de naam is eigenlijk. Maar ik noem de naam dan ook best vaak
Nee, niet eens. Dit klinkt overigens als wanneer je de naam van je ex zegt tijdens goedmaakseks met je vrouw. Nog meer!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je je weleens vergist, dat je 's nachts tegen haar Jyske zegt ipv haar echte naam?
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Dit klinkt overigens als wanneer je de naam van je ex zegt tijdens goedmaakseks. Nog meer!
Daarom vooral je mond houden als je daarmee bezig bent
neuh, al mijn exen hebben dezelfde naamquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daarom vooral je mond houden als je daarmee bezig bent
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:01 schreef _UserName_ het volgende:
Toen Jyske er nog niet was, was ik dus met haar kamer bezig. Ik had een plankje besteld van 40cm, 23 euro. Zou binnen komen maar duurde en duurde maar. Dus heb ik geannuleerd en ben bij "de buren" (De Jysk) gaan kijken. Dezelfde witte zwevende plank, maar dan 2x zo lang en maar 10 euro. Dat was mijn redding en zo is Jyske ontstaanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt. Komt het ook van omdat de Jysk mijn redding was bij de babykamer. Daarom werd Jyske hier geopperd en die heb ik gelijk geregdIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Gast, het ie een mooie naam.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:14 schreef _UserName_ het volgende:
Ik had ooit een lief die Jitske heette,,,.![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
neuh, al mijn exen hebben dezelfde naam
Handigquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
neuh, al mijn exen hebben dezelfde naam
En ik dacht dat je dochter echt Jyske heette
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Handig
maily in ONZ / [ronde 76 Het Dodetopicspel #17273] Aso-sjaalquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:01 schreef _UserName_ het volgende:
Toen Jyske er nog niet was, was ik dus met haar kamer bezig. Ik had een plankje besteld van 40cm, 23 euro. Zou binnen komen maar duurde en duurde maar. Dus heb ik geannuleerd en ben bij "de buren" (De Jysk) gaan kijken. Dezelfde witte zwevende plank, maar dan 2x zo lang en maar 10 euro. Dat was mijn redding en zo is Jyske ontstaan![]()
ik vind het ook echt geen verkeerde naam, maar eindstand kies je een naam samen. Vrouwlief heeft niks met fora's ed dus ik ga het haar dan niet aandoen ons kind te noemen naar aanleiding van iets op een forum. Dat is een beetje als die Engelsman die zijn dochter Lanesra heeft genoemdquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:18 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Gast, het ie een mooie naam.
Ik had ooit een lief die Jitske heette,,,.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ja toch, een veel voorkomende naam ook wel, schatje, lieverd enzenzquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Handig
Je bent niet de enige, mooie cover up tochquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Handig
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:21 schreef maily het volgende:
[..]
maily in ONZ / [ronde 76 Het Dodetopicspel #17273] Aso-sjaalDat is best wel gelukt zo te zienquote:
* gebrokenglas houdt Bargehassus scherp door hem snel weer even een bolk te geven.quote:Een actieve deelnemer.![]()
dat was mn zwagertje ff aan de deurTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hey GGquote:
Weer een werkweek er op zitten?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
slaapwel
Werewolf
Slaap lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker genieten.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, eindelijk is het weer weekend.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lolquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:57 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dikke tieten, das pas genieten...
Ehm... sorry... Die kwam er even verkeerd uit...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is lief. Ook wel eens leuk om te horen. Dank je welquote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:00 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Jij kunt weinig fout doen bij me...
En nee, dat is geen slijmelarij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bist du duitserquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wer hat verloren?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:08 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Als ich dich denn wegzeigen musste..Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: