abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221214687
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 12:50 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Ben ik het niet mee eens, alleen al door de definitie van het woord discutabel.
Betekent vatbaar voor discussie. En er is/was altijd discussie rond Musk dus het een discutabel persoon.
Dan is ieder groot bedrijf discutabel, want er is altijd wel discussie rond een bedrijf. Of denk je echt dat er geen discussie is over Apple, Amazon, Philips, Siemens, enz?
pi_221214699
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 09:39 schreef pmponer het volgende:

[..]
Klopt maar dat maakt de auto's niet betaalbaar.
Als binnen 10 jaar de goedkoopste auto van rond de 10 k stijgt naar 18.200, owel 65 procent dan kan je volgens mij niet meer spreken over de betaalbaarheid van auto;s
Neem er even in mee dat dat wel na een lange periode van relatieve prijsdalingen is geweest.
Historisch gezien zijn auto's ook nu niet duur. Je koopt kleine auto's voor minder dan een half modaal jaarsalaris. En dat is historisch echt niet bijzonder.

En dan krijg je nu ook nog heel veel meer auto voor je geld.
  donderdag 2 juli 2026 @ 13:00:51 #203
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221214705
Oh ja als je het zo stelt zijn ze inderdaad zeer betaalbaar.
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 2 juli 2026 @ 13:05:08 #204
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221214724
Principes zijn volgens velen gedragingen. Niks meer, niks minder.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221214746
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 12:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dan is ieder groot bedrijf discutabel, want er is altijd wel discussie rond een bedrijf. Of denk je echt dat er geen discussie is over Apple, Amazon, Philips, Siemens, enz?
Dat klopt. Maar het verschil hier is dat ik Tesla vooral verbindt aan Musk als persoon (hij maakt of breekt de club, wat naar mijn gevoel bevestigd wordt door het aandeel wat hij in het bedrijf heeft/krijgt). En er is gewoon te veel direct uit Musk zijn mond gekomen waar ik het persoonlijk totaal niet mee eens ben. Dat is iets persoonlijk verder.

Ik investeer met een gerust hart in olie en de wapenindustrie. Of heb ook producten van Apple waar de grondstoffen door kindjes diep in een mijn voor bij elkaar voor zijn gesprokkeld (wellicht). Maar dat zie ik in een ander perspectief en beoordeel ik anders.

Het is allemaal dus heel persoonlijk en iedereen maakt zijn eigen afwegingen. Ik heb ook daarom geen oordeel over mensen die Musk een toffe kerel vinden hoor.
  donderdag 2 juli 2026 @ 13:13:43 #206
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221214774
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 12:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Behalve dan dat hij dat niet deed, alleen een aantal zwakzinnigen dat dachten en nu niet meer terug durven te komen op die waanzin.
Dat deed hij natuurlijk overduidelijk wel gewoon. Maar ja 'Ignorance is bliss'.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221214802
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 13:13 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dat deed hij natuurlijk overduidelijk wel gewoon. Maar ja 'Ignorance is bliss'.
Nee, het was zelfs overduidelijk een andere beweging dan de Hitler groet. Maar goed, historisch besef is hollend achteruit gegaan, zeker bij de ultraprogressieven.
  donderdag 2 juli 2026 @ 13:33:58 #208
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221214884
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 13:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, het was zelfs overduidelijk een andere beweging dan de Hitler groet. Maar goed, historisch besef is hollend achteruit gegaan, zeker bij de ultraprogressieven.
pi_221215367
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 13:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Historisch besef dat we geld niet teveel moeten laten accumuleren bij een heel kleine groep die zich ook nog eens flink in de politiek gemengd heeft dat er dan op den duur een revolutie zoals in ooit in Frankrijk gaat plaatsvinden. Dat historisch besef?
pi_221216086
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 13:33 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik zie dat zelfs het begrip beweging je te boven gaat…
pi_221216104
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 13:55 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Historisch besef dat we geld niet teveel moeten laten accumuleren bij een heel kleine groep die zich ook nog eens flink in de politiek gemengd heeft dat er dan op den duur een revolutie zoals in ooit in Frankrijk gaat plaatsvinden. Dat historisch besef?
Nee, het historisch besef dat de revoluties eerst en vooral zich hebben gericht tegen (erfopvolgende) machtshebbers die het volk lieten verhongeren.

Waardoor het wezenlijk anders is.
  donderdag 2 juli 2026 @ 15:28:47 #212
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221216141
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 15:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik zie dat zelfs het begrip beweging je te boven gaat…
Zeg dat je blind bent zonder te zeggen dat je blind bent.
pi_221216208
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 15:28 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Zeg dat je oogkleppen op hebt zonder te zeggen dat je oogkleppen op hebt.
  donderdag 2 juli 2026 @ 16:03:20 #214
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221216301
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 15:46 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Zeg dat je oogkleppen op hebt zonder te zeggen dat je oogkleppen op hebt.
Iets met een pot, zwart en een ketel..
pi_221216400
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 15:28 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Kennelijk gaat ook het begrip blind jouw pet te boven.
pi_221216406
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 09:25 schreef Richestorags het volgende:
Daaraan zie je dat het dom is om een performatieve deugmoraliteit te hebben. Het is gewoon niet oprecht.
Kennissen van mijn ex hadden er twee. Ze hadden die auto’s verkocht want ze wilden niet geassocieerd worden met Elon Musk. Gewoon even een verlies van duizenden euro’s pakken om geaccepteerd te worden in je kennissenkring.
Mensen zijn echt zo gevoelig voor groepsdruk en het heersende moraal echt niet te doen.
pi_221216419
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 13:33 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Haha zo mooi hoe dit plaatje gewoon geen invloed heeft op Elon. Als je dit plaatje post spendeer je gewoon te veel tijd op de links extremistische site Reddit.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221216425
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 16:26 schreef Chivaz het volgende:
Gewoon even een verlies van duizenden euro’s pakken om geaccepteerd te worden in je kennissenkring.
Ben ik blij dat ik dat soort idioten niet in mijn inner circle heb. Mijn god zeg :') :') :')
pi_221216428
quote:
Mensen Simpelen van geest zijn echt zo gevoelig voor groepsdruk en het heersende moraal echt niet te doen.
:)
pi_221216473
quote:

[..]
Kennissen van mijn ex hadden er twee. Ze hadden die auto’s verkocht want ze wilden niet geassocieerd worden met Elon Musk. Gewoon even een verlies van duizenden euro’s pakken om geaccepteerd te worden in je kennissenkring.
Mensen zijn echt zo gevoelig voor groepsdruk en het heersende moraal echt niet te doen.
Ik heb gewoon tijdens alle ophef een Plaid gekocht. Hoe vaak denk je dat iemand daaropvolgend over Musk begon? Precies: 0 keer.
pi_221216502
quote:

[..]
Waarom zou dat vanwege groepsdruk moeten zijn en niet vanwege hun eigen principes? Ik ken jouw kennissen niet, maar dat jij automatisch denkt dat ze het niet voor hun eigen principes doen, maar voor de buren zegt vooral iets over jou.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_221216517
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 16:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb gewoon tijdens alle ophef een Plaid gekocht. Hoe vaak denk je dat iemand daaropvolgend over Musk begon? Precies: 0 keer.
Oogkleppenvolk. Ze horen de bekende termen die door linkse media de ether in worden gegooid samen met de upload voor hun chip die ze instructies geeft dat ze moeten schreeuwen zodra ze de namen 'Musk', 'Tesla' of 'SpaceX' horen. Dan is het meteen REEEEEEEEEEE

Begin over The Boring Company bijvoorbeeld, en dat volk heeft geen idee wat het is. Tot je de naam Musk laat vallen, dan neemt de programmering het weer over.
pi_221216567
Wat grappig dat hier wat conservatieve rechtsen met elkaar het over echokamers elders hebben..

Zelfreflectie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')