Dan is ieder groot bedrijf discutabel, want er is altijd wel discussie rond een bedrijf. Of denk je echt dat er geen discussie is over Apple, Amazon, Philips, Siemens, enz?quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:50 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, alleen al door de definitie van het woord discutabel.
Betekent vatbaar voor discussie. En er is/was altijd discussie rond Musk dus het een discutabel persoon.
Neem er even in mee dat dat wel na een lange periode van relatieve prijsdalingen is geweest.quote:Op donderdag 2 juli 2026 09:39 schreef pmponer het volgende:
[..]
Klopt maar dat maakt de auto's niet betaalbaar.
Als binnen 10 jaar de goedkoopste auto van rond de 10 k stijgt naar 18.200, owel 65 procent dan kan je volgens mij niet meer spreken over de betaalbaarheid van auto;s
Dat klopt. Maar het verschil hier is dat ik Tesla vooral verbindt aan Musk als persoon (hij maakt of breekt de club, wat naar mijn gevoel bevestigd wordt door het aandeel wat hij in het bedrijf heeft/krijgt). En er is gewoon te veel direct uit Musk zijn mond gekomen waar ik het persoonlijk totaal niet mee eens ben. Dat is iets persoonlijk verder.quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan is ieder groot bedrijf discutabel, want er is altijd wel discussie rond een bedrijf. Of denk je echt dat er geen discussie is over Apple, Amazon, Philips, Siemens, enz?
Dat deed hij natuurlijk overduidelijk wel gewoon. Maar ja 'Ignorance is bliss'.quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Behalve dan dat hij dat niet deed, alleen een aantal zwakzinnigen dat dachten en nu niet meer terug durven te komen op die waanzin.
Nee, het was zelfs overduidelijk een andere beweging dan de Hitler groet. Maar goed, historisch besef is hollend achteruit gegaan, zeker bij de ultraprogressieven.quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:13 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat deed hij natuurlijk overduidelijk wel gewoon. Maar ja 'Ignorance is bliss'.
quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, het was zelfs overduidelijk een andere beweging dan de Hitler groet. Maar goed, historisch besef is hollend achteruit gegaan, zeker bij de ultraprogressieven.
Historisch besef dat we geld niet teveel moeten laten accumuleren bij een heel kleine groep die zich ook nog eens flink in de politiek gemengd heeft dat er dan op den duur een revolutie zoals in ooit in Frankrijk gaat plaatsvinden. Dat historisch besef?quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, het was zelfs overduidelijk een andere beweging dan de Hitler groet. Maar goed, historisch besef is hollend achteruit gegaan, zeker bij de ultraprogressieven.
Nee, het historisch besef dat de revoluties eerst en vooral zich hebben gericht tegen (erfopvolgende) machtshebbers die het volk lieten verhongeren.quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Historisch besef dat we geld niet teveel moeten laten accumuleren bij een heel kleine groep die zich ook nog eens flink in de politiek gemengd heeft dat er dan op den duur een revolutie zoals in ooit in Frankrijk gaat plaatsvinden. Dat historisch besef?
Zeg dat je blind bent zonder te zeggen dat je blind bent.quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zie dat zelfs het begrip beweging je te boven gaat…
Zeg dat je oogkleppen op hebt zonder te zeggen dat je oogkleppen op hebt.quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zeg dat je blind bent zonder te zeggen dat je blind bent.
Iets met een pot, zwart en een ketel..quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:46 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Zeg dat je oogkleppen op hebt zonder te zeggen dat je oogkleppen op hebt.
Kennelijk gaat ook het begrip blind jouw pet te boven.quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zeg dat je blind bent zonder te zeggen dat je blind bent.
Kennissen van mijn ex hadden er twee. Ze hadden die auto’s verkocht want ze wilden niet geassocieerd worden met Elon Musk. Gewoon even een verlies van duizenden euro’s pakken om geaccepteerd te worden in je kennissenkring.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:25 schreef Richestorags het volgende:
Daaraan zie je dat het dom is om een performatieve deugmoraliteit te hebben. Het is gewoon niet oprecht.
Haha zo mooi hoe dit plaatje gewoon geen invloed heeft op Elon. Als je dit plaatje post spendeer je gewoon te veel tijd op de links extremistische site Reddit.quote:
Ben ik blij dat ik dat soort idioten niet in mijn inner circle heb. Mijn god zegquote:Op donderdag 2 juli 2026 16:26 schreef Chivaz het volgende:
Gewoon even een verlies van duizenden euro’s pakken om geaccepteerd te worden in je kennissenkring.
quote:Op donderdag 2 juli 2026 16:26 schreef Chivaz het volgende:
Mensen Simpelen van geest zijn echt zo gevoelig voor groepsdruk en het heersende moraal echt niet te doen.
Ik heb gewoon tijdens alle ophef een Plaid gekocht. Hoe vaak denk je dat iemand daaropvolgend over Musk begon? Precies: 0 keer.quote:Op donderdag 2 juli 2026 16:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Kennissen van mijn ex hadden er twee. Ze hadden die auto’s verkocht want ze wilden niet geassocieerd worden met Elon Musk. Gewoon even een verlies van duizenden euro’s pakken om geaccepteerd te worden in je kennissenkring.
Mensen zijn echt zo gevoelig voor groepsdruk en het heersende moraal echt niet te doen.
Waarom zou dat vanwege groepsdruk moeten zijn en niet vanwege hun eigen principes? Ik ken jouw kennissen niet, maar dat jij automatisch denkt dat ze het niet voor hun eigen principes doen, maar voor de buren zegt vooral iets over jou.quote:Op donderdag 2 juli 2026 16:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Kennissen van mijn ex hadden er twee. Ze hadden die auto’s verkocht want ze wilden niet geassocieerd worden met Elon Musk. Gewoon even een verlies van duizenden euro’s pakken om geaccepteerd te worden in je kennissenkring.
Mensen zijn echt zo gevoelig voor groepsdruk en het heersende moraal echt niet te doen.
Oogkleppenvolk. Ze horen de bekende termen die door linkse media de ether in worden gegooid samen met de upload voor hun chip die ze instructies geeft dat ze moeten schreeuwen zodra ze de namen 'Musk', 'Tesla' of 'SpaceX' horen. Dan is het meteen REEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 2 juli 2026 16:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon tijdens alle ophef een Plaid gekocht. Hoe vaak denk je dat iemand daaropvolgend over Musk begon? Precies: 0 keer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |