Idem hier.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 00:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat is wel heel generaliserend, ik val helemaal niet op slanke vrouwen.
Omdat die stoerder zijn dan de gemiddelde man, zonder dat de wereld draait om waar ze hun piemel kunnen laten?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:03 schreef Viesdik het volgende:
Waarom vallen slanke vrouwen op transmannen met een kut?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 4 juni 2026 23:44 schreef matigeuser het volgende:
Omdat ze al je eten opvreten. Heb je net een halve dag gejaagd, kom je kapot thuis met je dode konijn. Ga je effe liggen, word je wakker, is je konijn alweer opgevreten door die dikkerd.
Het verkleint dus je eigen overlevingskansen.
Het was dus niet voor niks dat de meeste dino's zijn uitgestorven of in ieder geval zijn geëvolueerd naar vogels met lichte en holle botten.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:39 schreef MultiBanaan het volgende:
Zeker in de oertijd staat het voordeel van een reserve van een grote vetopslag bij lange na niet in verhouding met de enorme waslijst aan nadelen ervan. Dus evolutionair biologisch gezien is het een nadeel voor je overlevingskansen. En uitendelijk krijgen de meeste mannen hem gewoon niet stijf van een dikke vrouw. Net als dat de meeste vrouwen trouwens ook niet nat worden van een dikke man
Ik val niet per se op slanke vrouwen. Val op vrouwen met een goed zandloperfiguur en die kunnen slank, volslank, mollig of soms zelfs een beetje dik zijn. Obesitas is een ander verhaal natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juni 2026 23:26 schreef Masberum het volgende:
Terwijl eigenlijk evolutionair gezien dikkere vrouwen fitter zouden zijn. Ze hebben een grotere kans op overleven omdat ze meer vet hebben als reserve. Ze hebben bewezen dat ze dat vet kunnen verkrijgen en behouden. Hoezo is een slanke dame daar een concurrent van? Zet ook een dame van 120 kilo tegenover een dame van 60 kilo en we weten wel hoe dat gaat eindigen..
Best wel ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 00:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat is wel heel generaliserend, ik val helemaal niet op slanke vrouwen.
Sinds wanneer is overgewicht gezonder dan een normaal gewicht?quote:Op donderdag 4 juni 2026 23:26 schreef Masberum het volgende:
Terwijl eigenlijk evolutionair gezien dikkere vrouwen fitter zouden zijn. Ze hebben een grotere kans op overleven omdat ze meer vet hebben als reserve. Ze hebben bewezen dat ze dat vet kunnen verkrijgen en behouden. Hoezo is een slanke dame daar een concurrent van? Zet ook een dame van 120 kilo tegenover een dame van 60 kilo en we weten wel hoe dat gaat eindigen..
Denken 'we' aan de hand van dat die enkele mensen met geld indertijd vaak in overvloed leefden en daardoor meestal steviger waren.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |