Niks mis mee toch? Klinkt als lekker eten jaquote:Op donderdag 11 juni 2026 18:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Tussen de middag een salade gehad en vanavond twee boterhammen met filet americain. Tussendoor frambozensap. Nee, ik ben niet aan de lijn maar ik heb trek in andere dingen.
Nou precies! Ik plunder de Appie Heijnquote:Op donderdag 11 juni 2026 18:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Klinkt als lekker eten ja
Sinds ik die struik (Citroenverbena) in mijn tuin heb ben ik verslaafd, goed voor de spijsvertering en rustgevend ook nogquote:Op donderdag 11 juni 2026 17:33 schreef Prego het volgende:
[..]
verveine, wat leuk! Niet heel bekend en zwaar ondergewaardeerd imo
Jij denkt ik ga nog ff snel aan de zuurkool voordat het volgende week weer hoogzomer wordt?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Van de AH zuurkool met worst. Het viel me wat tegen: de worst proefde vreemd. Volgende keer kies ik een andere maaltijd.
Ik eet zuurkool ‘s winters en ‘s zomers, zo lekker vind ik het.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 17:58 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Jij denkt ik ga nog ff snel aan de zuurkool voordat het volgende week weer hoogzomer wordt?
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:12 schreef Molo het volgende:
Hamburger van de bbq met patat van Bram
Straks versgebakken rabarberkruimelcake met ijs![]()
Maar de cake moet nog even meer afkoelen
Lekker zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |