Oh dit vind ik wel een internationale vrije dag waardquote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:15 schreef Karzai het volgende:
oh er is blijkbaar ook op 27 maart wereld kaasdag, verwarrend![]()
[ afbeelding ]
Gebruik je daar afbakbroodjes voor die je opensnijdt? En hoe lang en op welke temperatuur?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:24 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
Kaiserbroodjes met ei en bacon uit de airfryer.
Ja. Hoedje (een derde van het broodje) er af snijden.. bodem uithollen. Bacon besmeren met beetje mosterd en in de uitholling leggen. Eitje daar weer bovenop breken. Hoedje er naast.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:40 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Gebruik je daar afbakbroodjes voor die je opensnijdt?
Dankjewel!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja. Hoedje (een derde van het broodje) er af snijden.. bodem uithollen. Bacon besmeren met beetje mosterd en in de uitholling leggen. Eitje daar weer bovenop breken. Hoedje er naast.
10 minuten op 160 graden airfryer. De dooier zacht maar niet vloeibaar. Als je dat wel wilt dan wat korter.
Ik bestel mijn kip altijd op Joybuy. Is dezelfde dag nog in huis als je 's ochtends besteld. 3 euro voor een hele kipquote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:15 schreef borisz het volgende:
Ik laat een hele kip komen. De kippenboer op TB heeft een aanbieding.
Daar ga ik meerdere dagen mee doen.
En nu gewoon klassiek met patat en appelmoes..
Wow ook geen geld!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik bestel mijn kip altijd op Joybuy. Is dezelfde dag nog in huis als je 's ochtends besteld. 3 euro voor een hele kip
[ afbeelding ]
Jups. Roast Chicken Bar op de Turfmarkt.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Wow ook geen geld!
Kippenboer van @:Borisz heeft zijn kip al gaar denk ik.
Ik ga deze onthoudenquote:Op zondag 7 juni 2026 07:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Jups. Roast Chicken Bar op de Turfmarkt.![]()
Bezorgen altijd vrij snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |