Het was deze:quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt beteuterd naar het beschaafde kopje koffie. Maar hij weet, niet klagen, koffie is koffie
Dank uquote:Op donderdag 4 juni 2026 07:20 schreef MooieTop6 het volgende:
Alleen het allerbeste voor Heer Scherf
Hoe is het met u?quote:
quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-06-2026 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen
quote:
quote:
Heren, goedemorgenquote:Op donderdag 4 juni 2026 07:35 schreef _UserName_ het volgende:
Ik had niet eens tijd voor een Jyskebolk
Freon MT6quote:
Lekker maatquote:
De dame des huizes wil vandaag gaan shoppen dus dat gaat weer flink geld kosten , ze slaapt nu nog even maar straks gaat ze helemaal loesoe.quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:40 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Lekker maathoe is het met alles en iedereen in Huize Vers?
Oei, dat gaat in de papieren lopen. Moeten we een GoFundMe oprichten?quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De dame des huizes wil vandaag gaan shoppen dus dat gaat weer flink geld kosten , ze slaapt nu nog even maar straks gaat ze helemaal loesoe.
Blub, ben jij het ?quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
Wat wel heel lief is dat ze al een paar keer heeft gevraagd wat ik wil maar ik weet niks te bedenken.
Wel ff een Christine Le Duc papiertje omheen wikkelen natuurlijk!quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:59 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan laat je gelijk zien dat je om haar welzijn geeft, je zou immers niet willen dat ze pijnlijke knieën krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |