Mopperen over het weer zijn we wel goed in. Ik vond het vandaag eerst benauwd en nu herfst.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
Ieder zijn eigen voorkeur.
Wel zo handig met de verschillende weertypes. Altijd iemand tevreden en iemand die dan moppert.
Ideaal onderwerp voor ongemakkelijke stiltes en dan afsluiten met, ik ben Nederlandse en zeur graag over het weer.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mopperen over het weer zijn we wel goed in. Ik vond het vandaag eerst benauwd en nu herfst.
Herman Finkers I asume ?quote:Op donderdag 4 juni 2026 01:08 schreef Bargehassus het volgende:
Het weer.
Er is vandaag geen weer.
Dat was het weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |